OpusNR1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Unreal Tournament(ja, ena) ser ut til å ikke like meg eller maskinen min. Etter at jeg har innstallert det og skal til å starte det kommer det opp (for å si det rett ut!) ren bullshit. "Feilmelldingen" som kommer opp, er det ikke noe serlig fornuftig å dra ut av, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det funka helt fint på gammelmaskinen min, så spillet er det ikke noe i veien med (tror vi tralala...) :wink: Jeg har en: Pentium 4 2,6GHZ Geforce4 TI4600 512 MB RAM SB Audigy Windows XP PRO Please HELP! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Prøv å bytt til OpenGL renderer. (Hvis du allerede bruker OpenGL så prøv å bytt til Direct3D eller software) Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Log: Bound to UWeb.dll ScriptLog: Team 255 ScriptLog: Login: Player Log: Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0 Critical: UViewport::Exec Critical: UWindowsViewport::Exec Critical: APlayerPawn::execConsoleCommand Critical: UObject::ProcessEvent Critical: (TMale2 CityIntro.TMale0, Function Engine.PlayerPawn.SShot) Critical: UObject::ScriptConsoleExec Critical: (TMale2 CityIntro.TMale0) Critical: UPlayer::Exec Critical: UViewport::Exec Critical: UWindowsViewport::Exec Critical: UInput::ExecInputCommands Critical: UInput::Process Critical: UEngine::InputEvent Critical: UWindowsViewport::CauseInputEvent Critical: UWindowsViewport::UpdateInput Critical: UInput::ResetInput Critical: UInput::Init Critical: UGameEngine::Init Critical: InitEngine Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError Exit: Executing UWindowsClient::ShutdownAfterError Log: DirectDraw End Mode Exit: Exiting. Uninitialized: Name subsystem shut down Uninitialized: Log file closed, 04/01/03 18:50:45 dette var da loggen... feilmelldingen er ikke noe bedre... Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Flott! nå har jeg funnet ut at jeg må avinnstalere i-touch programmet til cordless optical desktop tastaturet mitt! Supert, da kan jeg ikke bruke noen av funksjonene på det... F*** i *******! Jeg tror ikke det blir noe Unreal Tournament på meg nei... Jeg akter ikke å sitte her med en ferarri nedgradert til en volvo 240! :wink: Heheh... jeg leste om en som hadde et "lite" problem med UT. Da han startet det låste det seg, og da han restartet maskinen funket ikke XP lenger og han måtte innstallere alt på nytt. Han prøvde flere ganger å få UT til å funke, men det samme resultatet kom hver gang... Stakkars mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå