Gjest Gutt-.- Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei. Har barbert meg nede, og det svir som faen. Noen som har noe idê om noe eg kan smøre på? Klør og svir.. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Første tips stopp å klø hehe Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er det første gangen du barberte deg nedentil? Vist det er det så vill det alltid klø. Siden huden ikke er vant med det. Huska det klødde i begynnelsen hos meg også. Men det gjekk vekk etter kvart. Lenke til kommentar
Gant! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) ahehaehahe! Husker en kompis kom bort til meg en dag og sa: "ALDRI BARBER DEG NEDENTIL, JEG GJORDE DET I GÅR OG DET SVIR OG KLØR SOM FAEN, JEG DAUER!" Han gikk å whinet hele dagen om hvor ille det var. Det gjorde meg sprø for faen. Det som erger meg er at DET FAKTISK IKKE ER SÅ ILLE. Whiner du over at det svir og klør litt er du faen ikke mye mann. Husker første gang jeg gjorde det(forsåvidt før kompisen min også da). Det sved litt ja. Det samme gjorde det andre gangen, men det gikk over etter hvert, og det var ikke ILLE! Endret 4. november 2008 av datating Fjernet unødvendig kommentar. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Smør deg inn med litt fuktighetsgivende krem, aloe vera, eller en mildt bedøvende salve. Du finner det på dagligvarehandelen/apotek. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er bare normalt de første x antall gangene. Vær forsiktig når du barberer, og gjør det gjerne med skum eller i dusjen. Husk å vask godt først. Barber -med- hårene først, det er viktig. Etterpå bør du smøre inn med et lindrende og/eller fuktighetsgivende krem eller lotion. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Trinn 1: Dusje først Trinn 2: Ta på skum Trinn 3: Deretter barber Trinn 4: Ta på fuktighets krem Trinn 5: Etter 1 time ta på fuktighets krem igjen Da skal du klare deg:) Endret 4. november 2008 av Vizzy Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Smør utstyret inn med noe fuktighetskrem, det er faktisk litt nytelse. Ikke det at jeg trenger det mer, men husker også da jeg tok stupet i å ta vekk ugress nedentil. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bare barber nedover Lenke til kommentar
Argument Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Som sagt: Bareber med hårene. Og hvis du skal skinne pungen, for guds skyld - vær forsiktig! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hvorfor skal man begynne i retning med hårene? Jeg begynte mot hårene. Klødde som faen, men gikk vekk etterhvert. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hvorfor skal man begynne i retning med hårene? Jeg begynte mot hårene. Klødde som faen, men gikk vekk etterhvert. Fordi vist du jobber mot hårene så blir det vondere Samme som at du skulle springe mot retningen Lastebilen kommer , da blir du hardere såret enn om du skulle springe fra den. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er ikke huden vant med barbering vil man få langt mer irritasjon i huden om man skulle barbere mot hårene. Det er mer effektivt, men det vil og føre til nupper og mer kløe i huden. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tråden var feilpostet og er flyttet til Helse. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Prøv tigerbalsam, eller noe slikt. Det gjør nok godt Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ja, tigerbalsam anbefales!!! Jeg var plages av det, så jeg smøret mitt intime område med tigerbalsam. Etter det hadde jeg null problem, det klødde aldri igjen etter det. Lenke til kommentar
Gjest Kåt-.- Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Gjorde det, og fy faen no svir det enda mer..Lurer nesten på om eg har fått det inn i kuken...SVIR NOE JÆVLIG DER! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ahehaehahe! Husker en kompis kom bort til meg en dag og sa: "ALDRI BARBER DEG NEDENTIL, JEG GJORDE DET I GÅR OG DET SVIR OG KLØR SOM FAEN, JEG DAUER!" Han gikk å whinet hele dagen om hvor ille det var. Det gjorde meg sprø for faen. Det som erger meg er at DET FAKTISK IKKE ER SÅ ILLE. Whiner du over at det svir og klør litt er du faen ikke mye mann. Husker første gang jeg gjorde det(forsåvidt før kompisen min også da). Det sved litt ja. Det samme gjorde det andre gangen, men det gikk over etter hvert, og det var ikke ILLE! Da er det vel FORSKJELLIG fra person til person da ... Klødde ballemye (pun intended ) når jeg gjorde det en gang i tiden. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har dårlig erfaring med høvel jeg også. Dårlig resultat og det stikker og klør. Synes resultatet blir bedre med hårfjerningskrem samtidig som det klør mye mindre når hårene vokser ut igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå