-sparks- Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hei, er det mulig å gjøre luftpenselen større enn den er med 100% skaler? jeg vil skape en effekt med mørke kanter ala Top gear, men det blir ikke bra med så små pensler. I det forrige tegne programmet jeg hadde kunne jeg lage dem så store som jeg vil, så penselen kunne dekke hele bildet og vell så det. Endret 4. november 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Beklager med en gang hvis ikke det er dette du mener, men for meg høres det ut som at effekten du ønsker er vignetering. (Mørkere hjørner). Å gjøre dette med luftpenselen er håpløst tungvindt. Her er en guide som viser vignetering i GIMP Endret 4. november 2008 av cyclo Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det var veldig hjelpsomt, takk! Endret 4. november 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er ikke noe problem å lage store pensler i Gimp. Gå inn på penselvalg, ny pensel og lag penselen slik du vil ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå