olz Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 har nettopp kjøpt ny mobil via nettet. eg las at det var lurt å oppdatere denne telefonen. dette gjorde eg i god tru om at alt skulle bli masse bedre:) Så kom problemet. updaten var ferdig, og eg skulle slå på igjen telefonen. men ingenting skjedde anna enn at displayet lyse litt. eg prøvde å ta ut batteri, simkort og lignande, sette det inn igjen og starte om igjen, men ingenting funker. noken forslag anna enn å levere den inn igjen? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kjør sw-update igjen! Lenke til kommentar
olz Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Klare ikkje å identifisere telefonen... blir vel noken veker me venting igjen då Lenke til kommentar
foxhill70 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kjørte en oppdatering i dag (05.11.2008) sist jeg sjekket er vel ca 3 uker siden. Hadde ingen problemer etterpå. Lenke til kommentar
olz Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Var vel eg som var uheldig då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå