Gamer93 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei, jeg har tatt en øyenbryns piercing for drøyt 1 måned siden. Men så nå i det siste har jeg lagt merke til at til venstre for piercingen buler mersom huden litt ut(Hevelsen befinner seg på øyenbryne mitt), altså er spørsmålet om jeg har hovnet opp eller hva som nå har sjedd. Var så dom å heade en fotball for litt siden, kan det ha noe med dette å gjøre? håper på svar :] Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg ville bare ventet å sett hva som skjer. Hvis ikke hevelsen går ned etter en uke eller to burde du gå til stedet du pircet deg og spørre om de kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Enten det med fotballen, eller så har du bakterier der. Jeg husker selv at i begynnelsen var det lett og få bakterier. Kommer det flytende veske ut? Bruk Klorhexidin 5 mg og rens med om tilfelle. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Ja, det kommer flytende veske ut. Og når jeg vokner om morgenen har jeg som regel, nattarusk som jeg kaller det:P Sånn som man får i øyekroken. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Spør her, så får du nok svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå