mobil_brukeren Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hei... kabinettet mitt liger på 34 grader og cpu på 37 grader er dette for mye??? høres mye ut!!! Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 nei, du trenger nok ikke å investere i nye vifter. 34/37 grader er ganske bra det Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 okey for jeg sa på komplett at det lå på det da sa de at jeg burde kjøpe meg ny! kjøpte meg ny vifte da men han syntes at jeg burde kjøpe en til! før jeg hadde kjøpt vifte lå den på 40 og noe! Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hehe, du burde egentlig ikke høre på komplett, de er ikke så veldig habile men om du ligger på 40 eller 20 tror jeg ikke spiller noen stor rolle... skader vel ikke med noen færre grader, men tror ikke det er verdt pengene Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 har du AMD, trenger du ikke å kaldsvette før du er oppi 80 grader Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 uansett hva du har behøver du ikke tenke på det før du ligger godt over 70 og da kan du kjøpe nye vifter Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Dessuten tror jeg ikke det er lurt å følge rådene hos noen som tjener penger på at du gjør det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå