Gå til innhold

Amentio = dritt service? (jeg tok feil) :-)

Anbefalte innlegg

Faen så sint jeg er nå!

Bestillte meg Antec nine hundred kabinett, harddisk på 500gb og 4gb minne. Idag fikk jeg pakken jeg har bestillt å hva lå det i den? 2 ram brikker jeg ikke har bestillt! Å dette betalte jeg 2300kr for...

Noen flere som har opplevd dette? Mulig det har vært en misforståelse med sendingen, men faen så surt det var. Kom hjem idag å var så glad, så ser jeg en liten pakke ligge på borde istede for en stor en.. :cry:

Endret av Papirkurrv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta det med ro, sjekk "Min side" på amentio.no, der finner du nok flere sporingsnummer. Amentio har ikke eget lager så varene blir sendt fra forskjellige lageret rundt om hele landet. Så vis du venter en dag eller to til så får du nok resten :)

Oij, sry. La ikke merke til at du hadde fått feile ram brikker.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Hehe, føler meg litt dum nå ja :p Hadde vist fått 3 forskjellige sporingsnummer. Og dette med rammen, det var at på bilde på HW's prisguid, var det 2 stk Corsair Dominator som medfølgte ram vifte jeg la i handlevognen. Men det var vist ikke den som var på amentio.

Resten av sakern kommer i morgen xD Som sakt, har bare bestillt fra Komplett så er ikke vant med dette :grin2:

Lenke til kommentar
Hehe, føler meg litt dum nå ja :p Hadde vist fått 3 forskjellige sporingsnummer. Og dette med rammen, det var at på bilde på HW's prisguid, var det 2 stk Corsair Dominator som medfølgte ram vifte jeg la i handlevognen. Men det var vist ikke den som var på amentio.

Resten av sakern kommer i morgen xD Som sakt, har bare bestillt fra Komplett så er ikke vant med dette :grin2:

Har på det meste fått 6 forskjellige pakker fra de :D , men det er helt greitt så lenge det er billig og jeg ikke trenger å betale porto for mer enn en forsendelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...