Papirkurven Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Faen så sint jeg er nå! Bestillte meg Antec nine hundred kabinett, harddisk på 500gb og 4gb minne. Idag fikk jeg pakken jeg har bestillt å hva lå det i den? 2 ram brikker jeg ikke har bestillt! Å dette betalte jeg 2300kr for... Noen flere som har opplevd dette? Mulig det har vært en misforståelse med sendingen, men faen så surt det var. Kom hjem idag å var så glad, så ser jeg en liten pakke ligge på borde istede for en stor en.. Endret 4. november 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Drit service? Alle kan gjøre feil, bare å sende i retur, for de vil muligens spørre om brikkene (Spesielt hvis det er dyrere brikker) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Har alltid bestillt data deler fra komplett. Mange forskjellige ting for over 20,000kr. Aldri hatt noen problemer. Så det første så skjer når jeg bestiller fra en annen side, får jeg feil Derfor lurer jeg på om det har hendt med flere Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Send en mail og si ifra? Slår å klage på forum any day, da skjer det kanskje noe. Amentio har ikke vært vanskelige om det har skjedd feil under pakking av varer til meg, så det er bare å få sendt avgårde mailen fort som svint. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ta det med ro, sjekk "Min side" på amentio.no, der finner du nok flere sporingsnummer. Amentio har ikke eget lager så varene blir sendt fra forskjellige lageret rundt om hele landet. Så vis du venter en dag eller to til så får du nok resten Oij, sry. La ikke merke til at du hadde fått feile ram brikker. Endret 4. november 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Amentio leverer også tingene i flere pakker da de ikke har eget lager, så det kan jo være du får en ny pakke i morgen, har du sjekket kontosidene hos Amentio? Der står sporingsnr(ene) Du skrev jo også at du hadde bestillt 4Gb ram, det er ikke disse brikkene du har fått nå da? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Alle som bestiller fra Amentio har vel fått med seg at de ikke har eget lager og at bestillingen blir levert i flere pakker, som kan komme til forskjellig tid. Trodde det var vanlig å sjekke sånt bla.a på HW før man bestillte. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Hehe, føler meg litt dum nå ja Hadde vist fått 3 forskjellige sporingsnummer. Og dette med rammen, det var at på bilde på HW's prisguid, var det 2 stk Corsair Dominator som medfølgte ram vifte jeg la i handlevognen. Men det var vist ikke den som var på amentio. Resten av sakern kommer i morgen xD Som sakt, har bare bestillt fra Komplett så er ikke vant med dette Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du bør vel kanskje endre emnetittelen nå? Litt unødvendig kritikk til Amentio =D Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Do you want som cheese with that WHINE?! Endret 4. november 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hehe, føler meg litt dum nå ja Hadde vist fått 3 forskjellige sporingsnummer. Og dette med rammen, det var at på bilde på HW's prisguid, var det 2 stk Corsair Dominator som medfølgte ram vifte jeg la i handlevognen. Men det var vist ikke den som var på amentio.Resten av sakern kommer i morgen xD Som sakt, har bare bestillt fra Komplett så er ikke vant med dette Har på det meste fått 6 forskjellige pakker fra de , men det er helt greitt så lenge det er billig og jeg ikke trenger å betale porto for mer enn en forsendelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå