mariaveb Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) har et casio exilim Z77 kamera. kjøpte dette rett før sommeren. har kun ladet det opp en gang. når jeg nå skal lade kameraet igjen, står bare lampen på kameraet å blinker, uten at batteriet blir ladet. har lest i manualen at lampen skal lyse og at den slår seg av da batteriet er fullt oppladet. men min lader kan stå å blinke i flere timer uten at batteriet virker. har noen vært borti lignende?? hva kan være galt??? jeg har veldig lite lyst til å levere kameraet inn på reparasjon. da jeg egentlig ikke har tid til å vente! Ellers er jeg veldig fornøyd med kameraet!! Endret 4. november 2008 av mariaveb Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Da har nok desverre batteriet eller laderen tatt kvelden. Har vært borti noe liknende noen ganger før og stort sett har det vært batteriet. Du har fortsatt reklamasjonsrett på kameraet ditt, så sant det er kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Var du smart nok til å kjøpe kameraet i en butikk ( ) så kan du spørre om hjelp der. Da kan de, ved hjelp av et annet kamera, en annen lader og et annet batteri finne ut om det er kameraet, laderen eller batteriet ditt det er noe feil med. Kjedelig å måtte sende inn alt på service og være uten kamera i flere uker, når det bare er batteriet som ikke fungerte. Mange gode grunner til å kjøpe i butikk når man tenker på det, og dette er bare en av dem Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg er 99% på at batteriet er dødt, da casio har hatt utrolige problemer med akkuratt NP-20 sm Z77 bruker. Der jeg jobber har vi liggende masse ekstra NP-20, som vi leverer ut når kunder kommer med casio kameraer som ikke funker. Casio har vært så greie at vi sender bare inn de defekte så får vi nye. Lenke til kommentar
mariaveb Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Takk for gode råd kameraet er kjøpt både i Norge og på butikk, så jeg får stikke i vei å skaffe et nytt batteri ( eller lader om det er den om er problemet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå