genser Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har denne norsk språk? Har denne norske taster? Hvis nei på en av disse punktene bør Amobil absolutt nevne dette! Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Den med engelsk tastatur har i hvertfall vært i butikken i over ei uka, i hvertfall i harstad... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Men materialfeil forsinker leveransen. Les mer Lenke til kommentar
Antonov Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 I en El-Kjøpbutikk var Xperia X1 innlåst i et glass-skap, og den hadde engelsk tastatur. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Telekiosken i Bergen har hatt den svenske i flere uker allerede... Og nå har de både svensk og engelsk. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 SE X1 SEX 1 hehe, barnslig humor Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Skuffende Sony Ericsson, skuffende Amobil. Norge er en av de få land hvor SE gjør det virkelig bra, og likevel behandler de oss dårligere enn større produsenter som Nokia. Trist, men leit. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skuffende Sony Ericsson, skuffende Amobil. Norge er en av de få land hvor SE gjør det virkelig bra, og likevel behandler de oss dårligere enn større produsenter som Nokia. Trist, men leit. Hva er det du mener? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei det virkelig skuffende her er Windows Mobile 6! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Nei det virkelig skuffende her er Windows Mobile 6! Fordi det er det mest kraftfulle operativsystem man får på en mobil per dags dato? Hva er vitsen med en profftelefon som fungerer som en vanlig telefon? Da er jo hele poenget borte. Endret 4. november 2008 av >Jonas< Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Skuffende Sony Ericsson, skuffende Amobil. Norge er en av de få land hvor SE gjør det virkelig bra, og likevel behandler de oss dårligere enn større produsenter som Nokia. Trist, men leit. Hva er det du mener? At vi må vente på norsk operativsystem og taster. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Skuffende Sony Ericsson, skuffende Amobil. Norge er en av de få land hvor SE gjør det virkelig bra, og likevel behandler de oss dårligere enn større produsenter som Nokia. Trist, men leit. Hva er det du mener? At vi må vente på norsk operativsystem og taster. Hvor står det? De som kommer via den norske importøren har vel norsk tastaturlayout? Angående språk kan man velge hvilket av de skandinaviske man vil bruke på de modellene som blir utgitt i skandinavia. Det har man kunnet på de WM-telefonene jeg har vært borti iallefall. Endret 4. november 2008 av >Jonas< Lenke til kommentar
sid3000 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jeg bestilte SE X1 hos Netcom på Lørdag. Tror dere at jeg må vente veldig lenge på den? I eposten fra Netcom sto det "leveringstid: opptil 5 dager, men ikke før 03.11.08" Lenke til kommentar
glosi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skuffende Sony Ericsson, skuffende Amobil. Norge er en av de få land hvor SE gjør det virkelig bra, og likevel behandler de oss dårligere enn større produsenter som Nokia. Trist, men leit. Hva er det du mener? At vi må vente på norsk operativsystem og taster. Hvor står det? De som kommer via den norske importøren har vel norsk tastaturlayout? Angående språk kan man velge hvilket av de skandinaviske man vil bruke på de modellene som blir utgitt i skandinavia. Det har man kunnet på de WM-telefonene jeg har vært borti iallefall. Som forhandler kan jeg bekrefte at det kun er den engelske utgaven som er å få tak i nå i Q4. Norsk utgave vil først komme tidlig i Q1 2009. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) HAHA, genial forkortelse^^ SE X1 Endret 4. november 2008 av WASD Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 HAHA, genial forkortelse^^ SE X1 Sony Ericsson har omsider skjønt hva som selger :!: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har alltid lest det som "SEXI", som en omskriving av "SEXY", haha! Lurer på om det er bevisst. Lenke til kommentar
Woundweaver Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Når amobil kjører prinsippet hvor de nekter å skrive "iPhone" med liten i og stor P fordi det påståelig skal skape urettferdig blikkfang ved å gjøre ting annerledes, så syntes jeg det er litt merkelig at de kaller Xperia for "SE X1". Maken til oppmerksomhetkrevende ord skal man ihvertfall lete lenge etter. Lenke til kommentar
sid3000 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er det noen som vet? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er det noen som vet? Det er veldig vanskelig og svare på.. Siden vi ikke vet om Netcom har Xperia på lager og vist de ikke har det for øyeblikket, så er det vanskelig og vite når de får den.. Vist de f.eks fikk den inn på lager i dag, så vil du nok ha den i løpet av 2-3 virkedager.. Men du må nok ringe til Netcom for og få ett skikkelig svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg