MrL Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Elsker spiderman filmene og elsket spiderman 2 og 3 spillene, så hadde tenkt til å prøve det nye spiderman. Setter meg ned og skal spille, og det er kun bugs. Det lagger så inni helvete at det ikke går ann å spille engang, heller går det ikke ann å stille ned graffikken, men er nok ikke at Pcen min er for dårlig som er problemet. Leser om masse folk på forumer som har akkurat samme problemet. Greit nok at dette ikke akkurat er et A spill, men alikevell.. Lurer på om de i det hele tatt testet spill før de ga det ut? For dette er rett og slett en skam, ikke rart folk ikke kjøper spill når dette er hva man får. Endret 4. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hørte de snakket litt om dette spillet på GameTrailers, mye av de samme problemene ble nevnt der og. Endret 6. november 2008 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har prøvd det...lagger en del hos meg og..særlig når jeg skal sprenge biler osv. Eneste som er litt kult er og se på spidey slenge seg, han har noen fancy moves. Ellers anbefales ikke.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Spider-man 2 var konge, men det var ikke ferdig. Vi kunne ikke åpne noe som helst utenom i kampanjen, og eneste bonus-oppdrag var å få en god del penger. Det tok et kvarter eller noe sånt. Likevel er det fortsatt det eneste bra Spider-man spillet om vi ser bort fra Marvel: Ultimate Alliance. Trist, i grunnen... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 nye patchen fikser det meste. performance problemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå