Liberalistiske Samebror Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå er det mange som sier at det er nerder som henger på forumet, men nå vil jeg kåre den som ser ut som den største nerden av dere alle! Send inn et bilde av dere selv, helst i litt nerdete klær osv. Så stemmer forumet den store vinneren, konkuransen slutter 31.12.08 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bare å legge inn bilde det Samebror. Har stemmeseddelen klar jeg Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dette er da på The Gathering helt bak til 1996. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Genialt..Dette kan bli gøy Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dette er da på The Gathering helt bak til 1996. Og du er 6 år på det bildet? Trodde det skal være av oss selv jeg, ikke av randoms vi finner på nettet. Uansett, syntes Sirslask burde ta en tur innom denne tråden, no offense Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Aner ikke hvordan Simen1 ser ut. Men det kan da hende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå