EspenFe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei. For ei stund siden kjøpte jeg telefonen min, en W910I. Jeg kjøpte den hos Elkjøp med Tele Mobil Pluss. Jeg fikk ikke noe kontrakt osv med at jeg var bundet til Tele2 i 12 måneder? Dette er da elkjøp sin feil, så hva skal jeg gjøre? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Når du kjøpte telefonen så skrev du under en kontrakt der det stod at du var bundet i 12 månder. Kjøper man mobiler med subsidiering i dag så er det uten unntak at man må binde seg i 12 månder. De tidene der man kunne få en billigere telefon ved å foreta en utstyrsendring eller tilsvarende er nok forbi dessverre. Mener du dette er feil, så kan du jo selvfølgelig hevde dette overfor Tele2 da de som den profesjonelle part må sansynliggjøre/ bevise at du har bindt deg. Men jeg tipper at det også står på kvitteringen fra Elkjøp at du har bundet deg. Så ja, det er nok helt normalt hvis du kjøpte telefonen med subsidiering. Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei. For ei stund siden kjøpte jeg telefonen min, en W910I. Jeg kjøpte den hos Elkjøp med Tele Mobil Pluss. Jeg fikk ikke noe kontrakt osv med at jeg var bundet til Tele2 i 12 måneder? Dette er da elkjøp sin feil, så hva skal jeg gjøre? Takker for hjelp. En forhandler får bare tegnet mobil pluss(Nå hero) med binding... butikken skal ha en kopi av kontrakten du har skrevet under når du kjøpte telefonen. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ta kontakt med Tele2, forklar at du aldri har gått med på noen binding, og de vil da igjen spørre elkjøp om en kontrakt med din signatur på Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Ta kontakt med Tele2, forklar at du aldri har gått med på noen binding, og de vil da igjen spørre elkjøp om en kontrakt med din signatur på Snakket med Tele2. Jeg videreførte abbonementet mitt i Mars.. Gjelder det ny telefon, eller er det fra starten av abbonementet? Han fyren jeg snakka med var svensk, så jeg skjønte ikke mye. Jeg spurte om han kunne gjenta det han sa, så klikket han rabiat. Makan til dårlig kundeservice. Starte og kjefte for noe som ikke er kjeftegrunn for . offameg, lykketil Tele2 etter Mars 09 Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lykke til i mobilverdenen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå