[CyB]girl Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg skal fjerne den gamle kjølepastaen fra prossessor og kjøleribbe, funker det med kondensfjerner?? Isåfall, hva skal jeg bruke og rengjøre med? Kondensfjerner er ikke skadelig for prossessoren nei?? Håper på snarlig svar.. På forhånd takk =) :smile: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Kondensfjerner er bra. Du kan f.eks bruke q-tips. Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Ok.. På selve "firkanten" på prossessoren? (Kommer ikke helt på hva det heter.. Core?..) Takk får svar iallfall :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Blå isopropanol funker helmax Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Blå isopropanol funker helmax Bruk dette, kondensfjerner har vel noe drit slik at det ikke skal komme kondens senere eller noe, men hvis det er rent og ikke legger igjen rester så er jo det kjempebra det også, 1l isoprpanol kjøpte jeg for 65kroner på jernia Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 På min Kondensfjerner flaske står det "inneholder 100% 2-propanol". Som alle vet så er isopropanol og 2-propanol akkurat det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå