Gå til innhold

Morsomste du har gjort på skolen?

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Gk hadde jeg vært flink og funnet ut hvordan man sender smtp-mail fra hvem sin epost man vil, så da sendte jeg og et par kompiser oppsigelsesmail fra rektora sin mailadresse til mattelæreren vår, ingen likte han uansett. Har ikke hørt noe etter, men vet det kom frem siden han oppførte seg som en engel etter det :)

Lenke til kommentar

Var bra moro da min venn åpnet en link i tysktimen. Det viste seg å være siden med de tre nakne mannfolka som danser, den man ikke får til å lukke. Mister Tysklærer stod tilfeldigvis rett bak pulten hans :p

Men typisk for sånt er vel at det er mye morsommere å være der, enn å høre om det senere.

Lenke til kommentar

En gang (i første klasse) :p Nøs jeg sånn helt plutselig, så kom det en skikkelig boble ut av nesa mi... det var ekkelt, men morsomt fordi jeg blir minna på det ganske ofte :p

En annen gang i tredje eller fjerde klasse skulle vi spille fotball i gymmen... så så jeg min store sjanse til å skåre mål... så skjøt jeg ballen så hardt jeg kunne... bare synd at det var mitt eget mål... :blush:

Enda en gang i sjuende tror jeg det var i norsk-timen ville jeg tilkalle læreren fordi jeg trengte hjelp med noe... uten å være helt våken sa jeg mamma istedenfor :blush: haha

Nå kommer vel høydepunktet... på skolekjøkkenet (også i sjuende) skulle vi bake skillingsboller. Eneste oppgaven min var å passe på ovnen. Etter sånn ca 20 minutter fikk jeg beskjed om å ta dem ut. Jeg åpnet ovnsdøra, tok tak i brettet og så plutselig.. FLAMM! Står bakepapiret i flammer... en årvåken person ville ha hastet til vasken og slukket med vann, men neida *løpe panikkslagen rundt på kjøkkenet* :!: Læreren måtte ta tak i meg for å stoppe meg og dirigerte meg til vasken.

Grunnen til at det tok fyr kom vi frem til var at noen hadde glemt å skifte bakepapiret, og pinsle det... knusktørt gammelt bakepapir i ovnen er ikke til å anbefale :D

-redigert

Det var da fælt til skirveleifer idag da

Endret av The_Unforgiven
Lenke til kommentar

:loop
net send * buurn!
goto :loop

:roll:

Ikke noe jeg gjorde, men noe jeg hørte en på en annen skole gjorde. Loopa skolenettverket ved å ta en lang nettverkskabel til fra den ene switchen til den andre. Hele skolen var uten nett i rundt 1 time, og tapte rundt 30 - 70 000 kr xD

Endret av ;P
Lenke til kommentar

det morsomte jeg gjorde på skolen var i 8 klasse på vintern. :cool:

Det hadde snødd på natten, vi hadde sånn stillestund fordi det var noe med julekalender og KRL faget så vi sto stille og hørte på lærer lese fra en bok, når lærer skulle bla i boka slapp jeg den største brakfisen i mitt liv og noen klappet mens andre ble kvalme og løpte ut døra jeg ble sendt hjem med brev der det sto at jeg oppførte meg barnslig å fes med vilje (jeg fes med vilje) :blush:

Lenke til kommentar

Idag tok vi en fin en :D Vi satt 3 stykker på rad med "Edderkopp kabal hint" lydene hele tida til vi nesten ble kasta ut. Dere som vil høre lyden, start edderkopp kabal i xp, og trykk på det grønne feltet med poeng osv. Det er 2 forskjellige lyder, den ene er når det er hint der, og den andre er når det ikke er mer hint. Vi spamma den som bare det :D

Lenke til kommentar

Morosamme.

Fikk litt lyst til å ta med "litt" Snø ned i guttgarderoben for å være litt jævel med de andre:)

, men så spurte en kompis om han kunne få litt snø for å kjøle seg ned , og han klarte jo selfølgelige når han skulle ta snø å miste allt sammen . Det endte med tidendes snøballkrig , helt til læreren komm inn og alle sa det var meg:) Morosamt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...