perien Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei! Har kjøpt denne lap toppen: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL Når jeg fikk den så oppdaterte jeg driveren til skjermkortet. Driveren var hentet fra ATI sin driver side. Når jeg skrudde på pcen etter installasjonen så kom det en melding om at driveren ikke var installert skikkelig og CCC vil ikke starte. Resolusjonen er også redusert og kan ikke settes mer opp. Noen som vet hvordan dette kan bli fikset? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Når det gjelder bærbare skal i de aller fleste tilfeller alle drivere lastes ned fra PC produsentens hjemmeside, dette inkluderer også skjermkort driveren. Så riktig skjermkort driver finner du hos fujitsu-siemens.no og ikke ati.amd.com 1. Last ned riktig driver 2. Avinstaller nåværende driver :: bruk gjerne; Guru3D - Driver Sweeper 3. Installer ny og riktig driver Lenke til kommentar
perien Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Takk Svenni =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå