Gå til innhold

Far cry2 - Kan kjøre spillet på very high uten lyd...

Anbefalte innlegg

kan kjøre spillet Far cry 2 på very high uten lyd, men for å ha på lyden kan jeg bare spille med 800x600 med alt av eller low..

Noen som har peiling på hva dette er?

Maskinen min, amd 64 4600 x2, 2gbram, xfx 7900gtx xxx 512, winxp 64bit os...

trenger dere å vite noe mer så er det bare å spørre...

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Nye lyd drivere?

Det var også noe med at man burde minimum ha ett 8600GTS.

Har brukt 8600GTS 9600GT og GTX 260 på Far Cry 2, det funker normalt.

Nyeste skjermdrivere + Direct X

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Nye lyd drivere?

Det var også noe med at man burde minimum ha ett 8600GTS.

Har brukt 8600GTS 9600GT og GTX 260 på Far Cry 2, det funker normalt.

Nyeste skjermdrivere + Direct X

kan prøve å oppdatere lyd og directx på nytt...

Men selv om jeg ikke har "anbefalt" skjermkort, burde jeg alikevel greie å kjøre på bedre enn 800x600 med alt av eller på det dårligste og alikevel hakker det noen ganger?

har de siste driverene..

Noen andre ideer?

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar

Det er noe galt med spillet. Mange, meg innkludert, har problemer med at man får kjørt spillet hvis man disabler lyddriverne, men at det bare henger på loading screen hvis man skrur på lyden.

Problemet gjelder enkelte lydkort ut ifra det jeg har kunnet finne ut. Og vi vet jo alle hvor hyppig Creative gir ut drivere....

UBIsoft har ennå ikke kommet med noen fix eller patch. Det er så forbannet irriterende når man betaler for et spill og man ikke kan spille det. Er det noe rart at folk velger TPB framfor en tur i butikken?

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Det er noe galt med spillet. Mange, meg innkludert, har problemer med at man får kjørt spillet hvis man disabler lyddriverne, men at det bare henger på loading screen hvis man skrur på lyden.

Problemet gjelder enkelte lydkort ut ifra det jeg har kunnet finne ut. Og vi vet jo alle hvor hyppig Creative gir ut drivere....

UBIsoft har ennå ikke kommet med noen fix eller patch. Det er så forbannet irriterende når man betaler for et spill og man ikke kan spille det. Er det noe rart at folk velger TPB framfor en tur i butikken?

Så det kan være det jeg opplever?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...