avRack Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Eg er på skulen enno og lese, skal nok vera her til 20-21 ca... So blir nok ikkje noko på meg i dag Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Dauer helt her nå. EDIT: Endret 18. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har vært opptatt med fotballtrening og jobb idag ! Men setter opp garderobe til til 18.30 imorgen! Håper de fleste er klare til da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hehe, spørsmålet er vel...er DU klar? mtp PS3 nett osv...`? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Oh...eg er ikke med lenger enn til Ukraina-Norge begynner Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Eg er nok ikkje med i dag heller... Sitter på skulen og lese som ein hest.. Neste eksamen er den verste og eg treng å lesa.. Beklagar... :( Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da står eg over idag å heller ser kamp Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Nå må folk våkne opp igjen! Synes noen har vært litt slappe denne uka:/ Ingen som er med på kamper idag? Oivols, Kazaii, Hamza? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Nå må folk våkne opp igjen! Synes noen har vært litt slappe denne uka:/Ingen som er med på kamper idag? Oivols, Kazaii, Hamza? Syns folk må våkne eg også... Hele uka har vært slapp..har vært med alle dagene eg, er med viss det dukker opp folk....Noe det ikke har i det siste. Men er med eg sålenge det kommer folk.... Endret 19. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og, eg må berre beklaga, men eg er midt i eksamenstida no og har lite med tid til overs, men prøver så godt eg kan og vera med å spela når eg har tid Dersom de føler at eg ikkje er aktiv nok, forstår eg det godt, men eg vil i alle fall prøva å vera med so langt eg klarar ! Som sagt før, eg har "advart" dykk om at eg har dårlig tid for tida, og dersom de føler eg ikkje er aktiv nok, so stiller eg plassen min til disposisjon. Men er veldig klar for å spela når eg er ferdig med eksamenstida ! Og som ein eller annan nemnte på her, er sikkert ikkje dumt å ha 1-2 reservar også som kan steppa inn når me ikkje er fulltallige. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Avrack du skal ikke stille plassen din til disposisjon i det hele tatt! Det er ihvertfall helt klart! Om vi skal ha 1-2 spillere til, så må det først og fremst være spillere som styrker laget, og tillegg kan vi ikke kalle dem reserver, om vi skal ha med flere, så må de være faste medlemmer av laget. Vet ikke hva dere legger i "reserver", men tviler på at det er så mange som gidder å være med om de bare får lov til å bli med når vi trenger en spiller ekstra. Jeg er klar i hele kveld, og er pålogget på PSN i hele kveld, så om noen kommer inn her og ser dette, så send meg en melding på PSN, så kommer jeg i garderoben Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) 19/11/2008 Barcelona - Inter 8 - 1 En fantastisk kamp av alle mann! Begynner allerede etter et par minutter, en lang ball fra forsvaret, som går helt igjennom til Henry(Lilleru) som saksersparker ballen i lengste hjørne til 1-0. Så er det vel Luna som legger på til 2-0 før Kazaii setter inn 3-0 på straffe. Etterhvert så renner målene igjen, og undertegnende noterte seg for 2 mål denne kampen, mens Luna og Kazaii sto for resten Fantastisk spillkveld dette her! Spiller egentlig jævlig bra hele veien, og ender kvelden på 5 seire og 1 uavgjort Og vi er nå oppe i 6.div Så må bare gi en liten honnør til Manageren ( Undertegnende) for et fantastisk laguttak! Neida, men herregud for noen herlige spillere vi har på dette laget nå. LunaticFanatic: Er jo en scoringsmaskin av dimensjoner, scorer på 99& av sjansene han får, og er alltid oppmerksom på gjennombruddspasninger. Kazaii: Scorer, Sentrer, Jobber. Denne karen er overalt! Flink med ball, og en konstant trussel for motsanderene! Oivols: Verdens beste sentrale midtbanespiller! Vinner alt av luftdueller på midten, takler og løper HELE tiden. Og jammen er han ikke UMULIG å ta ballen ifra også, det virker iallefall sånn, da jeg ikke kan huske på alle kampen jeg har spilt sammen med denne karen, at han noen gang har mistet ballen til en motspiller. Hamza: Imponerer igjen og igjen, utrolig viktig å ha minst en fast midtstopper når vi spiller. Og Hamza er en utrolig bra kar og ha baki der. Han er uvanlig rolig med ballen til en midtstopper å være, han leser spillet bra, og det fleste av dueller! Endret 19. november 2008 av lilleru Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 19/11/2008 Så må bare gi en liten honnør til Manageren ( Undertegnende) for et fantastisk laguttak! Neida, men herregud for noen herlige spillere vi har på dette laget nå. Der flirte eg..... Men bra laguttak uansett *klappe klappe klappe* Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ser ut som dykk har hatt ein bra spelekveld !! Misunne dykk som slepp å lesa til eksamen i alle fall, ganske så lei bedriftsøkonomiskekalkylar opp og i mente!! Men er klar ein dag DÅÅ blir da bra ! Lenke til kommentar
oivols Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kamper idag også?` helt hekta jeg! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Beklager at jeg ikke fikk vært med igår, vet ikke om dere spilte kamper eller ikke men. Jeg er ihvertfall utrolig klar for å spille idag! Så prøver meg på å sette garderobetiden til: 18.30 Lenke til kommentar
avRack Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 KLAR 18.00 ? 17.30 ? 17.00 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå