Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Takk for tilliten. Ser frem til flere kamper med laget!

Du skrev tidligere at alle som ble tatt med på laget skulle "svare" på 3 ting. Her er mine svar:

1. Ønsker å fortsette på sentral midtbane, for synes selv at det går bedre og bedre. Har de siste kampene (ikke alle) klart å begrense meg i deltakelse i det offensive spillet, og mener at dette har ført til færre sjanser imot. I tillegg mener jeg at jeg til tider er med å skaper sjanser i det offensive spille med gode gjennombruddspasninger.

2. Ukedager passer i utg.punktet best. I tiden 18-21. Regner med å stille minimum 3 kvelder i løpet av en uke.

3. Noen forslag:

Slå pasninger. "There's no I in TEAM" :)

Unngå å miste ballen når laget er på tur fremover, slå heller langt enn å miste ballen i ugunstige situasjoner.

Det er lov å komme med konstruktiv kritikk til medspillere, og alle skal tåle å bli kritisert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for tilliten. Ser frem til flere kamper med laget!

Som om eg skulle sagt det sjølv.

1. Trur vel i grunn at eg held fram som Puyol eg, likar godt da og føle vel i grunn eg gjere ein heilt ok jobb der !

2. Høver vel som oftast best på kveldstid, og er vel i grunn med mesteparten av gongene. Er sjølvsagt eit par gongar eg ikkje kan spela, men det er vel respektabelt at ein har eit liv utanom fifa også :p

3.

- Ego løp er ut !!!

- Klarere ballen når ein er pressa i forsvarsituasjonar

- Raskt, presist spel langs bakken

Med fare for å sitere meg sjølv :tease:

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Takk for tilliten, skal prøve å fortsette som før. ;)

De tre punktene.

1:Fått den posisjonen som eg ønsket meg, føler eg har litt av det som skal til for å være spiss :)

2:Alle dager passer like godt, er med hver gang det er kamper eg.

3:Klareringer i pressede situasjoner i forsvar er ett MUST.Ego løp fra midten er NEI.Gjennombruddspasninger er JA.Raske pasninger er JA.SKLItaklinger innefor 16 er NEI,UANSETT :D

Lenke til kommentar

Jeg får vel poste de tre punktene de som ble tatt ut skulle svare på ;)

1. Forsvar som milito er en posisjon jeg liker og synes funker bra. Sammarbeidet med avRack fungerer veldig bra og blir bare bedre :)

2. Passer bra de fleste dagene etter skolen, bortsett fra når jeg har trening som nå er på mandager og torsdager, men det hender de bytter på tidene.

3. Som alle andre har posta og spille mye ball :D

Lenke til kommentar

Takk Takk! :)

1. Ønsker å spille høyre ving, eller spiss ( spiss funka greit de siste kampene ) som før :)

2. Passer "alle" dager i uka for meg, men kan ikke spille lengre enn til 1945 når jeg har arbeidsdager, men det sier jeg i fra om dagen før evt.

3. Pasninger og ordentlige klareringer er alfa&Omega! :)

Lenke til kommentar

Eg må beklaga, men eg må sjå litt kor vidt eg blir med i dag. Har sitte å lese finans i heile dag, og fann ut eg ikkje hadde so god kontroll som eg trudde, so eg må lesa i ettermiddag/kveld også.. Skal sjå kor lei eg blir og om eg blir med. Beklagar :(

Lenke til kommentar
Har forelesing til 19, så kjem etter det ! :)

Kan ik garantere at eg rekker d.overtid på jobben,tröbbel md en bil.men skal pröve så godt eg kan.

Treng ikkje stressa Luna, ingen som tek boset frå deg uansett ;)

nei,da e no so,men ik da so e problemet heller.tull md ein laser sensor på liften.men er garanter tilbake til halv 8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...