Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Da har vi avsluttet en meget god spillekveld med mange gode kamper der vi alle fikk vist vertfall litt hva som bor i oss.

Så ta eg en liten vurdering av de ulike spillerene siden Lilleru ikke kunne være med oss idag.

Luna: Spilte som ANY, men nok om meg. :p ...Oh..scorte på brasse :D (måtte jo si det :p )

avRack: Var Puyol og som alltid er denne karen bunnsolid i forsvar, gjør sjeldent eller aldri feil og er som regel på rett plass til rett tid.

Oivols:Spilte som Hleb, har stor ro på midtbanen men han arbeider også hardt defensiv, og viser gang på gang at han har ett godt blikk offensivt. Slår mange gode pasninger som både leder til mål og målsjangser idag.

Kazaii:Som var Messi idag fikk noen nettkjenninger og slår gode pasninger.Er spesielt våken på gjennombrudd og viser at han klarer å slå både presise pasninger og høye innlegg.

Fryseboks1: Som er vår lille "prøvekanin" fikk det bra til som Henry/Eto'o idag, og jobbet seg til både mål og fikk også servert noen deilig pasninger.Flink til å holde sin posisjon

Skal også nevnes at i nest siste kamp mot Villa så ble han ett øyeblikk forsvarer på Villa og brøt en ballbane som nok hadde blitt mål av.... Fint gjort det :p Men det var bare morsomt, ingen sure miner :D

Så kommer vel snart Lilleru med en garderobetid til imårra snart tenker eg.

Men eg er vertfall godt fornøyd med kvelden, vant mange kamper og vi klatrer noen divisjoner.Samspillet og pasningene sitter mer og mer og ting begynner å bli meget bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig gøy lesning Avrack, herlige kampreferater du skriver :)

Fantastisk at dere vant så mange kamper ikveld! Vi er faktisk helt oppe i divisjon 10, som er det høyeste vi vært :) Nå må målet være å holde oss der, og stige i gradene etterhvert! :)

GARDEROBETID IMORGEN ER 18.00

Prøver meg på en litt tidlig garderobetid, fordi jeg er utrolig spillesugen etter å ha lest kampreferatene fra ikveld. :)

Håper du forsetter med det Avrack! Utrolig gøy for de som ikke har vært med å gå inn å lese de !

Lenke til kommentar

Veit ikkje om Diogosan86 har sagt i frå, men han har meldt seg ut av laget. Det er pga. jobben hans som tek altfor mykje tid, og har lite med tid til å vera med å spela. Difor har han stilt plassen sin til disposisjon.

Avslutta med at han håpar å få koma tilbake og inn i laget ved ei seinare anledning når han har betre tid :)

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Barcelona 1 – 4 Inter

Fyrste kampen for kvelden, starta stygt. Eit tidleg mål av Inter etter dei rett og slett spelte oss ut. Ikkje lenge etter har dei eit skot i stolpen går i ryggen på keeper og rett opp før keeper plukker den. Så har dei fleire fine løp gjennom forsvaret vårt, to av løpa endar i mål. 0-3 før halvspelt kamp altså. Me har også ein stor sjanse ved Luna som set ballen rett på keeper, vår største sjanse så langt.

Etter pause startar me best og har eit skot i stolpen i det 50.minutt, synd at den ikkje gjekk inn.

Eit innlegg frå kanten endar opp hjå Fryseboks1 som puttar ballen i mål etter eit fint hodestøt. Bra ! Resten av kampen har dei mesteparten av spelet og har fleire store sjansar, me har ein stor ein me også, men klarar ikkje å omsetja den i mål.

Alt i alt ein dårlig fyrstekamp av oss i kveld, reknar med det kjem seg utover kvelden når folk blir varme i trøya !

BB: Eto (Fryseboks1)

Barcelona 3 – 0 Chelsea

Etter tap i sist kamp var me svært revansjesugne. Kampen starta bra for vår del, Lilleru slår ein lang ball til Luna som stussar den vdiare til fryseboks1 som set fart mot mål og set den sikkert i lengste kryss. Fleire store sjsnsar til oss og fortent 1-0 seier så langt. Me får eit frispark på hjørna av 16-meteren som Lilleru skyt knallhard i krona, bra frispark !! Lilleru til Kazaii, skyter ender i straffespark. Kazaii sett den miiidt i mål :D Fortent 2-0 leiing til oss til pause. Merkar veldig framgang på samspelet berre etter ein kamp. Hjelper på med litt oppvarming. Kazaaii fint løp , 2 framfor seg, skyt utanfor skrått hold. I det 65 min får Luna ein fin ball i bakrom som han chippar lett over keeper. 3-0. Dårlige taparar som me spelte mot trakk seg frå kampen og me endar opp med ein 2-0 seier. Mykje bra frå denne kampen som lett bør takast med vidare.

BB: Ikkje ferdigspelt kamp.

Barcelona 0 – 6 Man Utd

Overkøyringa i sist kamp har gitt oss inspirasjon og gnist, og me har virkeleg trua på oss sjølv. Pasningspelet sitte betre og betre og det blir færre og færre individuelle feil. Startar dårlig for vår del med overkøyring dei fyrste minuttane, uheldige som me er får dei uttelling 0-1. Meir overkøyring og 0-2 og 0-3 før halvspelt kamp. Like før pause får dei corner, Ronaldo vinn duellen og header i tverrliggeren, på returen er Puyol på plass og klarerer, men ballen fyk rett i hovudet på Ronaldo og tilbake i mål. Dritt. Slit med å få etablert spel i denne kampen og i 2.omgang blir det veldig mykje forsvar. På slutten av kampen føler eg at me får gang på litt spel, men klarar ikkje å scora. Har fleire gode innlegg men litt tamp og mangel på aggresivitet i feltet. Endar med 0 – 6 tap.

BB: Milito (Any)

Barcelona 3 – 1 Real Madrid

Etter nok eit sugande tap i sist kamp blei det diskutert veldig mykje på msn ang. korleis me skal ha det offensive spelet vårt. Me konkluderer vel med at midtbanen er for lite involvert offensivt, samtidig som me slår altfor mykje høgt inn i feltet. Dette har me tenkt å endra på i denne kampen. Kampen startar bra for vår del. Me scorar tidleg ved Frysboks1 etter inn frå Kazaii. Fleire store sjansar til begge lag, dei største til motstandaren som har fleire skot like utanfor. Klarering frå motstandaren havnar hjå Lilleru som står heilt åleina på 16-meteren. Han klinkar likesågodt til på volley og keeper klarar så vidt å slå den til corner. Ikkje lenge etter slår Kazaai eit høgt innlegg i feltet som Luna skyt på direkten på rett på keeper som gir retur fryseboks1 er på plass og scorer. 2-0, fortent! Nydeleg mål av Fryseboks1, driller av to spelarar og drar seg fint inn i feltet og set den knallhardt i nettaket. 3-0 :D Litt rufsete forsvarspel frå vår side gjer at motstandaren utliknar rett etter avspark og reduserer til 3-1.

BB: Eto (Fryseboks1)

Barcelona 0 – 2 Frankrike

Ganske jamn kamp, men Frankrike scorar det fyrste målet etter eit fint pasningspel frå deira side. Dei scorar etter 40.min. Skal seiast at me har flerie store sjansar til å putta me også, men slit med uttellinga. Andre omgang er ganske jamn syns eg, dei scorar ganske seint i kampen etter ei feilpasning frå oivols. Syns ikkje resultatet heilt gjenspelar innsatsen og spelet i denne kampen. Hadde fortent å fått to mål etter spelet vårt og alle sjansane me har. Diverre bomma me på 110 % sjansar, noko som ikkje bør skje dersom me skal vinna kampane der me bør vinna.

BB: Touré (oivols)

Barcelona – Man Utd

Siste kamp for kvelden då fleire måtte gå. Heilt ok kamp frå vår side, fleire gode sjansar men klarar heller ikkje i denne kampen å omsetja dei i mål. Tapar tilslutt 0-2. I grunn nok eit ufortent tap.

BB: Puyol (avRack)

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Barcelona 3 – 0 Chelsea

, Lilleru slår ein lang ball til Luna som stussar den vdiare til fryseboks1 som set fart mot mål og set den sikkert i lengste kryss. Fleire store sjsnsar til oss og fortent 1-0 seier så langt. Me får eit frispark på hjørna av 16-meteren som Lilleru skyt knallhard i krona, bra frispark !! Lilleru til Kazaii, skyter ender i straffespark. Kazaii sett den miiidt i mål :D Fortent 2-0 leiing til oss til pause. Merkar veldig framgang på samspelet berre etter ein kamp. Hjelper på med litt oppvarming. Kazaaii fint løp , 2 framfor seg, skyt utanfor skrått hold. I det 65 min får Luna ein fin ball i bakrom som han chippar lett over keeper. 3-0.

Fryseboks som stussa til meg og eg som scora...

Just HAD to point that out :D

Lenke til kommentar

Ingen god dag i det hele tatt for klubben. Føltes som om vi bare gikk fra tap til tap til tider. Menmen, dårlige dager kom alltids.

Det ble også litt amper stemning på msn-diskusjonene til tider, og det er jo egentlig bare positivt at man har litt vinnerinstinkt og faktisk blir forbanna når vi taper. Men det er viktig at vi når diskusjonen er ferdig, så er alt glemt :)

Lilleru: Jeg har en elendig dag, gjør veldig enkle feil i forsvar, og klarer aldri å komme på det nivået jeg har vært på tidligere.

Avrack: Spiller solid, men lider av at laget har en utrolig dårlig dag, og kommer aldri opp på sitt beste.

LunaticFanatic: Spiller helt på det jevne, viser glimt av veldig høyt kaliber. Men lider også av at laget ikke spiller bra.

Oivols: Mye mer anonym enn tidligere, og midtbanen vår lider av dette.

Får ikke det defensive til å sitte ordentlige, og det offensive var heller ikke som vanlig idag.

Fryseboks1: Viser glimt av veldig høyt kaliber til tider, men forsvinner også helt i mengden til tider. Dagens beste mann.

Kazaii: Jobber godt, men finner seg aldri til rette i det offensive spillet.

Roma95: Spiller en kamp, og viser ikke noe positivt. Har endel å bevise om han skal bli med i den endelige troppen.

Generelt: Vi har vel alle mann, MYE og gå på idag. Dette var en kjip dag, der det var mye som ikke stemte for nesten alle mann.

Det dukket opp en par diskusjoner i løpet av kvelden. Og det at man skal klarere i om man er presset i forsvar er en selvfølge, men er man upresset så slå heller en sikker kortpasning, enn og slå den langt.

Dette når man er alene med keeper, og har medspillere som har en bedre sjanse enn deg til å score. Da skal ballen spilles.

I tillegg så må vi oftere variere spillet vårt, vi slår veldig mye langt som ble påpekt idag, og det kan selvfølgelig være lurt til tider, men det er også veldig effektivt å la ballen gå fort langs bakken.

Så legger vi denne dagen bak oss, og ser fremover og oppover i divisjonene. :) Imorgen er en ny dag, og da tror jeg at alle er utrolig motiverte til å revansjere dagens nederlag, og virkelig knuse motstanderene våre!

GARDEROBETID IMORGEN ER 18.30

Lenke til kommentar

HELL YEAH.

Denne dagen er glemt allerede, tar med meg alle tilbakemeldinger og skal såklart jobbe enda mer.

Er klar som ett egg imårra og er JÆVLIG klar til å gruse alle som står på motsatt banehalvdel.

Er som du sier Lilleru, virker som alle faktiskt har en heller begredelig dag på jobben, og da blir det også vanskelig for andre spillere å gjøre det bra, helt oppgitt over meg selv idag, ble bare mer og mer frustrert og da blir spillet lidende av nettopp det.

Men imårra er det en ny dag...og da..DA er det INGEN kjære mor! :devil: :devil:

Snakkes imårra gutta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...