Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk vi spilt noen kamper idag også, det endte vel med 1 seier, 2 uavgjorte og 1 tap.

Det ble bare 4 kamper, pga at folk hadde andre ting de måtte ta seg av. Men synes uansett at det er positivt at de som egentlig har planer tar seg tid til å spille en time eller to :)

De som ikke møtte opp i garderoben idag var: Kazaii, Diogo, Fryseboks1. Som sagt tidligere så forventes det at man stiller på MINST 3 spilledager denne uka.

Her kommer en liten vurdering av de som spilte idag:

LunaticFanatic: Er helt klart vårt førstevalg på topp, scorer vel alle målene våres på en kveld der ikke spillet sitter som det skal. Er flink til å ta løpene i bakrom, og har også vist med flere anledninger at han er veldig uegoistisk om han er igjennom og han ser en bedre plassert medspiller.

Oivols: Hadde bare tid til 2 kamper idag, men er solid som alltid. Spilte kanskje ikke så bra som han har gjort tidligere men er allikevel en meget stor ressurs på midtbanen, med hardt arbeid defensiv, og godt blikk offensivt.

Avrack: Fikk også bare tid til 2 kamper, og virket ute av form og kanskje litt nervøs for det kommende uttaket. Var i begynnelsen langt ifra den standarden han tidligere har hatt i klubben. Det kom seg litt etterhvert, men han fikk dessverre ikke vist seg så godt frem idag.

Roma: Har ingen god dag i det hele tatt dessverre. Mister ballen veldig lett, brenner mange 110% sjanser og velger altfor ofte feil løsning når han er igjennom, der han velger å skyte isteden for å spille ballen til en bedre plassert medspiller. I tillegg sliter han til tider med å holde posisjonen sin, som var HV idag, og blir altfor defensiv, noe som gjør at høyresiden vår offensivt blir svært lite slagkraftig. Jeg har dessverre ennå til gode å se denne fyren spille godt for klubben.

GARDEROBETID IMORGEN ER 18.30

Da håper jeg flere stiller enn idag, og at alle som stiller også har tid til å spille noen timer :)

Lenke til kommentar

Da tar eg vurderingen av Lilleru :)

Lilleru viser idag igjen at han er solid bakover og sterk fremover. Han har en teknikk ( som eg enda ikke skjønner) til å presse til seg ballen fra motstandere og komme foran dem som er helt syk.Gang på gang vinner han ballen og klarer 96% av tiden å finne en medspiller å sentre til.

At Lilleru burde fortsette som ANY finnes det ikke tvil om...(ikke i mitt hodet vertfall)

Bortsett fra det så er eg enig i den vurderingen Lilleru har kommet med så langt.

Ser frem til imårra og håper alle stiller :D

Eg er vertfall med ;)

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke møtte opp i dag, men jeg visste faktisk ikke at dere skulle spille før jeg nå nettopp leste i tråden. I morgen skal jeg ha muligheter for å delta, men vil være på jobb til rundt kl 18.00. Skal også sies at sist gang jeg fikk "prøve" meg, så var laget VELDIG uorganisert, og det var derfor en bragd i seg selv å få vist seg frem. :)

Lenke til kommentar

Jeg må dessverre avlyse for min del idag! Off, dette var kjipt! Jeg er nødt til å besøke min bestefar på sykehus i Arendal :/

Men håper dere får en god spillkveld, også setter jeg opp ny garderobetid for imorgen når jeg er hjemme ikveld/inatt.

Luna- Gidder du skrive en vurdering av alle de som spiller ikveld her på forumet? =)

Beklager igjen, men jeg er klar igjen imorgen og Torsdag og Fredag selvfølgelig :)

Lenke til kommentar

Lagoppstilling i dag:

avRack: Puyol

LunaticFanatic: Eto/Any

Oivols: Hleb

Fryseboks1: Henry/Eto

Kazaii: Messi

Orsak dårlig setningsoppbygging, grammatikk, ordbruk og alt anna som ikkje er korrekt, men referata er skrive ila. kampen !

Vårt lag står alltid som heimelag.

Barcelona 4 - 2 Man Utd

Hadde i denne kampen ingen som Any, og CPU tok eit par fatale valg, noko som førte litt at Man Utd scora rett frå avspark då CPU slo ein fatal tversoverpasning i forsvar som Berbatov plukka opp og sette i mål..

Cpu scora eit sjeldant mål. Hadde ingen som var any i denne kampen, og da merka me veldig lett med alle fatale avgjørelsane som CPU gjorde når dei hadde ballen. Blir betre neste kamp då Luna skal vera any. Kazaii tok eit fint løp, og sentra til Luna som sette ballen i mål, men var hååårfin offisde.. Man Utd auka på til 1-2 før me igjen utlikna til 2-2 ved Luna. Me gav oss ikkje og køyrte på, det gav uttelling og me putta på til 3-2 etter ein høg og lang gjennombrotspasning frå Pyoul. I det 90 min satte me virkeleg punktum i kampen og putta inn 4-2. Rett etterpå forlot motstandaren kampen, dårlig taparar rett og slett !!

BB: Eto (LunaticFanatic)

Barcelona 1 - 1 Barcelona

Spelte i denne kampen mot Barcelona, veeldig jamn kamp men tørr påstå at me burde ha vunne denne kampen. Me scora fyrst på eit ganske så bra angrep, fryseboks1 putta lett :) Hadde god kontroll på kampen, motstandaren fekk eit par cornera og den siste av dei alle, i det 90 minutt scora dei søren meg!! So, kampen enda 1-1. I grunn synd for vår del.

BB: Puyol (avrack)

Barcelona 6 - 0 Real Madrid

Fryseboks1 scora eit fantastisk mål, Luna skar inn frå sida, sentra til Fryseboks1 som stod på 5.meteren. Han flikka ballen rundt med hælen og mååka den opp i krysset, med HÆLEN. Finaste målet eg har sitt på laget vårt.. Ikkje lenge etter får Kazaii ballen og måker den i krysset frå nesten hjørna av 16-meteren og klin i motsatt kryss. I det 35. min tek Luna eit løp frå midtsirkelen, dribler 2 stk og spring frå resten og set ballen sikkert i keepers venstre hjørna. Lekkert. 3 fiine mål til pause ! :) I det 57 min slår Luna eit fint, hardt innlegg rett framfor mål der er Kazaii som kliner til på volley men rett på keeper og ut til corner. Corneren set me lika godt i mål, Fryseboks1 igjen, 4-0 :) etter 61 min. 5 min etter på tek Kazaii eit fint løp ned langs sida, legg inn til Luna som set sikkert i mål, 5-0 :D i det 75 min er me ikkje lei, men vil meir. Nok eit fint innlegg endar i mål, 6-0 ;) I det 90.min spelar Luna litt ball med seg sjølv på kanten (ANY) før han slår inn til Kazaii som er heilt åleina framfor mål men header liike over.

Ein veldig god kamp av alle saman, samspelet sitter meir og meir.

Barcelona 3 - 2 Chelsea

Startar 1.omgang med 2 stygge mål av Chelsea, begge pga. dårlig tilbakespel. Like etter pause scora Luna på eit fint løp. I det 60 min fekk me eit mål annulert for offside, ca 2.meter offside, heilt greitt. I det 70 min fekk me straffe og Chelsea rødt kort, Kazaii putta denne i mål, 2-2. Me køyrer i grunn dnene kampen, og bør vinna. Fleire store sjansar til oss og me bør putta. I det 90 min får me corner, egoistisk (:D) som Luna er tek han like sågodt corneren, og scorar sjølv med brassespark frå straffemerket. Me vinn fortent 3-2. Sterkt av oss å koma tilbake etter å ha ligge under 0-2. Nok ein bra kamp.

BB: Hleb (oivols)

Barcelona 1 - 3 Juventus

1.omgang var rævva av oss, Juventus scorar to kjappe og ledar 2-0 til pause. Ingenting meir å sei om den omgangen, dårlig rett og slett. Mange inviduelle smålfeil som blir fatale. 2.omgang er ganske jamnspelt, fleire store sjansar til begge lag. Me reduserer i det 80. min ved eit fint innlegg frå oivols, som Fryseboks1 header fint i mål.

BB: Eto (fryseboks1)

Barcelona 1 - 0 Barcelona

Kazaii la inn til oivols som heada liike over, synd ! Corner frå fryseboks1 som la inn til Luna som heada like over, igjen ! Me spelar mot 3 manuelle spelarar, som alle er offensive spelarar; ergo me spelar mot kun CPU på midtbanen og forsvar. Dette bør bli ein seier. Til pause er det 0-0 med store sjansar til begge lag, flest og størst til oss. Synd at me ikkje har putta. I det 80. min klarer Pyoul frå 16-meteren, Luna går på løp og får ballen midt på motstandaren sin banehalvdel, spring frå forsvaret og setter den i mål. Bra kjempa av oss, ein ganske så jamn kamp. Men me tek det lengste strået og vinn 1-0.

Barcelona 2 - 0 Barcelona

Motstandaren får eit tidleg mål, netsen rett frå avspark. Eit innlegg hamnar hjå ein løk som headar ballen i mål.. Eit fint gjennomspel frå ein løk til hamnar hjå Eto som kjempar mot Puyol, men Puyol tapar og dei scorar. 0-2 :( Avsparket vårt går ræva og me tapar ballen med ein gong, dei kontrar og puttar in 0-3 !! Fatalt !! Like etter får Puyol rødt kort for ei for ei klarering som blir til sklitakling :(.. Også fatalt.. På frisparket knotar dei det til og puttar inn 0-4. Huff..

Pause og me konkluderer med at dette har vore ein fatal og håpløs omgang for vår del..

MEN, etter 50 minutt får me ein fantastisk gladnyhet; Motstanderen har trukket seg fra kampen. Dvs. at me får registrert den som seier :) Bra !

BB: Ingen banens beste her iom at kampen ikkje vart ferdigspelt.

Barcelona 2 - 1 Arsenal

Me scorar tidleg opp til 1-0 etter eit fint mål av Fryseboks1 :) Me køyrer kampen og har i grunn full kontroll resten av omgangen. Heilt på slutten av 1.omgang slår Oivols ein pasning i bakrom som motspelaren sin forsvarar header tilbake til keeper. Keeper var litt på bærtur, så ballen går over keeper og i mål. 2-0. Etter pause har me fleire store sjansar. Fryseboks1 fekk ballen heeeilt åleina ved 16-meteren, men stoppa litt opp då han trudde han var i offside. Satte så ballen i keeper og ut, god sjanse. Etter pause scora Arsenal, heilt ok mål. Ingen personlige feil eller noko vil eg sei. Bra pasningsspel av dei i forkant av målet. Resten av kampen bølgar det mykje fram og tilbake, men ein vil sei det var ein fortent 2-1 seier til oss.

BB: Hleb (oivols)

Barcelona 1 - 3 Aston Villa

Ganske jamn kamp dette, fleire store sjansar til begge lag her også. Me har vel den største vil eg sei i 1.omgang. Tar leiinga etter 22.min på straffe ved Kazaii. Ein motspelar tuppar ballen mot eige mål etter eit lågt, hardt innlegg. Ballen hadde lett gått i mål hadde ikkje Fryseboks1 vore der og "klarert" for motspelare. Synd fryseboks1 .. Like etter pause har me eit skudd i stanga, og dei kontrar inn 1-0. Litt ufortent om eg tørr sei da etter alle dei store sjsanse me har.. I 2.omgang tar dei meir og meior over spelet og puttar inn 2-0 etter mykje kjemping fram og tilbake.. Me har fleire store sjansar igjen, men keeperen til Aston Villa står mesterlig og reddar fleire gode forsøk.

BB: Eto (fryseboks1)

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...