Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg er keen på speling før kl 19 :D

Jeg er med når som helst med untak av når CL kampen går. Har forresten også to kamper i SuperCupen som må spilles. Aunmar har ikke tid så alt for ofte, så jeg må spille mot han når han først har tid.

Jeg ser at det er mange pålogget, men jeg vet ikke om folk er på jobb eller skole. Det er bare å ta kontakt når dere er klare.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Hadde en utrolig bra økt idag gutter! Vi viste frem veldig mye bra spill, og flere taktiske genistreker.

Det var trist hvordan en av våre egne spillere bestemte seg for å gå imot laget, å prøvde å score selvmål.

Det var kvalmende og se på, men heldigvis var spilleren ikke en gang god nok til å løpe ballen inn i eget mål :) Thank god.

Lenke til kommentar

Syntes det er helt latterlig det opplegget du kjører på tampen, Dexter! Hvorfor det koker over for meg på 7-1 med 4 mann utvist og etter du har byttet ut min mann med reservekeeperen får du nesten gruble litt over selv. Forstår ikke hvorfor du gidder å trekke meg så jævlig langt over flere kamper når du ser helt åpenbart at jeg blir provosert. Jeg trekker meg ihvertfall fra klubben, mulig det er det du ønsket men manglet baller og integritet til å si det rett ut. Uansett så finner jeg meg faen ikke i å bli latterliggjort på den måten som du, sahil og lars holder på med i kveld.

Lenke til kommentar

Vi bør ikke ta dette på forumet nei, husk, det lusker rotter i gangene :p

Blir desverre ingen spilling på meg i kveld. Jeg skal jobbe i kveld og skal på jobb igjen i morgen tidlig (eller natt som det også kalles) klokken 0430, så jeg tar en litt tidligere kveld i dag.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...