trydis Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Foreløpig er denne PERFEKT!!!! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Eg er keen på speling før kl 19 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg er klar før CL-kampen! Har hørt rykter om at avRack har hatt en meget positiv formutvikling Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Eg er keen på speling før kl 19 Jeg er med når som helst med untak av når CL kampen går. Har forresten også to kamper i SuperCupen som må spilles. Aunmar har ikke tid så alt for ofte, så jeg må spille mot han når han først har tid. Jeg ser at det er mange pålogget, men jeg vet ikke om folk er på jobb eller skole. Det er bare å ta kontakt når dere er klare. Endret 15. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
avRack Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Men då er me jo tre då. Garderoben om 10 min !! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg er på jobb. Usikker på om jeg får spillt noe før fredag grunnet jobb og annet "mas". Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Jeg er klar etter CL idag. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg er klar etter CL idag. Jeg og også med etter CL. emonz snakket også om å spille da. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Steen_jadd og meg er klar på et par-tre før sjæmpions liig! Type nå! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) EDIT: FÅkk det, jeg er med. Ja, hva skjer? Endret 15. april 2009 av monzilla Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg og emonz err klare til å spille klubbkamp nå. Noen andre som har tid? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Da spiller Monz, Steen og meg noen kamper nå. Sleng dere med, om dere har mulighet Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dette gidder jeg ikke å bruke tid på. Snakkes. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Hadde en utrolig bra økt idag gutter! Vi viste frem veldig mye bra spill, og flere taktiske genistreker. Det var trist hvordan en av våre egne spillere bestemte seg for å gå imot laget, å prøvde å score selvmål. Det var kvalmende og se på, men heldigvis var spilleren ikke en gang god nok til å løpe ballen inn i eget mål Thank god. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Syntes det er helt latterlig det opplegget du kjører på tampen, Dexter! Hvorfor det koker over for meg på 7-1 med 4 mann utvist og etter du har byttet ut min mann med reservekeeperen får du nesten gruble litt over selv. Forstår ikke hvorfor du gidder å trekke meg så jævlig langt over flere kamper når du ser helt åpenbart at jeg blir provosert. Jeg trekker meg ihvertfall fra klubben, mulig det er det du ønsket men manglet baller og integritet til å si det rett ut. Uansett så finner jeg meg faen ikke i å bli latterliggjort på den måten som du, sahil og lars holder på med i kveld. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jøss, skal si dere hadde en actionfylt økt. Skjønner ikke helt hvorfor dette tas på forumet, da dere allerede er på skype/msn, men ha uansett en fin torsdag. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Vi bør ikke ta dette på forumet nei, husk, det lusker rotter i gangene Blir desverre ingen spilling på meg i kveld. Jeg skal jobbe i kveld og skal på jobb igjen i morgen tidlig (eller natt som det også kalles) klokken 0430, så jeg tar en litt tidligere kveld i dag. Endret 16. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
trydis Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg blir borte fra i kveld til og med søndag kveld, da jeg skal utenlands. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Edit:øiiiiiii..feil tråd gitt Endret 16. april 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå