hardkjerne Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Spiller dere? Jeg er gjerne med på ving (har tatt tre pils...) Lenke til kommentar
trydis Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da var nok en morsom økt gjennomført. På banen: meg, Dexter og Steen_jadd. 5 kamper, 4 seiere og 1 tap. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Takker for en fin økt. Er klar for spill igjen i morgen. Er i utgangspunktet ledig hele dagen, så det er bare å si ifra så kommer jeg. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Spiller dere? Jeg er gjerne med på ving (har tatt tre pils...) Edit: xx pils... men framleis med Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Noen som er kan spille ikveld? Jeg kan kanskje, men greit å se om det er verdt å "rydde" plass for spilling. Endret 12. april 2009 av hardkjerne Lenke til kommentar
trydis Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ja vi er folk, men du svarer ikke på msn Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Er vi folk til å spille nå eller? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Takk for nok en kanonbra og morsom økt! Husker ikke hvor mange kamper vi spilte, men vant så godt som alle og hadde vel 6-7 seiere på rad nå? Endte kvelden på 20.(?) plass i 8. divisjon. De som spilte var: Meg selv, dexter, avrack54, steen_jadd og hardkjerne. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Veldig gøy å spille i går. Synes alle spillte kjempebra sammen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Regner med at det blir en økt i dag også. Når kan folk? Selv kan jeg hele dagen. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Eg er kanskje med, men då blir da seint. Skal jobbe og pakke og sånt stress, så får sjå. Var ei veldig bra økt i går, ja Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Veldig bra økt igår ja Jeg er sikkert med i dag også, bare å nudge meg på msn, eller sende meg en melding på psn om vi er lag! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg skal på Stadion i dag, men får se etterpå om det blir noe tid. Er dog usikker på om jeg får¨tid Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har et lite forslag til taktikk Jeg tenkte at vi kanskje kunne ha litt low def samt litt high att, men har ikke hatt tid til å lage det enda. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Du glemte å ta med alle returløpene på kryss og tvers som Tevez tar fra sin LM posisjon. Ellers ser det ganske så bra ut Ellers, noen som har tenkt å spille ikveld, eller har dere tenkt å se på de to talentløse lagene leke fotball i CL? Endret 14. april 2009 av hardkjerne Lenke til kommentar
avRack Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tviler på det blir speling på meg, skal på pub og sjå kamp, så blir det nok rett i seng etterpå ! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Meget godt gjennomtenkt taktikkforslag steen_jadd, eneste jeg savner er et middels stort musikkorps som bindeledd mellom forsvar og midtbanen. I tillegg savner jeg et innslag av rotter! Får vi med disse elementene ser jeg for meg at vi kan bli uslåelige!! Jeg er med på kamper om det er nok folk. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg stemmer for at vi spiller med 15 spillere i stedet for bare 11. Nei fra spøk til revolver, jeg er _kanskje_ med i dag. Må nesten se an formen etter sjæmpions liig, har litt jetlag. Hvordan har det gått siste uken? Hører rykter om at det har gått meget bra? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Bare å komme seg inn i "dressingen" å sjekke ut Var vel kommet oss opp i 8 divisjon? Hadde vært kult å få til noe spilling selv under CL-kampen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har sett på tilbakemeldingene jeg fikk på taktikken og tatt alles tilbakemeldinger til etterretning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå