Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

En liten ting til slutt er at jeg ikke får spilt noe idag dessverre, jeg har vært på nå et par timer, men ingen har kommet.

Imorgen er jeg klar fra 16-17.00 og utover regner jeg med :)

Da kan ikke eg.

Edit:Og det er synd siden eg har vært klar i godt og vel HELE uken, var med i hele går, men da var det visst vanskelig å få til noe.

Helga bruker eg på de rundt meg og vennene mine.

Så eg kommer ikke i garderoben før mandag

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

<--- Start of discussion --->

Du fekk tilbudet om å vera med LunaticFanatic, men prioriterte annarleis.

Unnskyld meg om eg tolke deg feil, men du virka litt gretten for at me har spelt og tapt.. Det må ein tåle når ein sjølv ikkje prioriterer og har tid å vera med :)

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Det eneste eg fikk var "kom deg i garderoben da"

Ikke stod det noe om det faktiskt VAR noen som skulle spille, eller om noen bare prøvde å stable noe på beina.

For det er det mange som har prøvd på i det siste, uten hell.

Eg er ikke sur for at dere har tapt, eller for at eg ikkje prioriterte, eg har prioritert HELE uka men da har det vært MINIMALT med aktivitet noe som eg syns er latterlig dårlig, så kom helga og vi får ingenting til i helga heller, noen har forslått søndagKVELD, beklager men eg for min del står opp 04.45 hver dag i ukedagene så sene kvelder og spec Søndagskvelder er helt uaktuelt for meg.

Lenke til kommentar

Orsak mi feiltolking av dine ord då :)

Det stod i denne topicen også om me skulle spele, du kunne jo sendt ein melding tilbake eller spurt her på forumet om det var noko på gang, evt. msn.

Du må tenkte på at i vekedagene er det folk som jobbar, studerer og nokre kombinerer dei to. Er ikkje alle som har tid på kveldstid heller, folk driv kanskje med andre fritidsaktiviteter også. For meg sjølv passar det normalt best i helgene, for deg midt i veka på kveldstid, for andre kanskje kun midt på dagen. Så, ein kan ikkje forventa at alle stiller alltid.

Føler i grunn det har vore bra aktivitet i veka som var eg, med spel tilnærma kvar ettermiddag/kveld.

Vil helst ikkje gjera noko stor jubaluba ut av dette ! :)

Og, eg må berre beklaga, men eg er midt i eksamenstida no og har lite med tid til overs, men prøver så godt eg kan og vera med å spela når eg har tid :)

Dersom de føler at eg ikkje er aktiv nok, forstår eg det godt, men eg vil i alle fall prøva å vera med so langt eg klarar !

Må sei eg likar godt å spela på lag med dykk, og vil gjerne halda fram med det ! :)

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Det eneste eg fikk var "kom deg i garderoben da"

Ikke stod det noe om det faktiskt VAR noen som skulle spille, eller om noen bare prøvde å stable noe på beina.

For det er det mange som har prøvd på i det siste, uten hell.

Eg er ikke sur for at dere har tapt, eller for at eg ikkje prioriterte, eg har prioritert HELE uka men da har det vært MINIMALT med aktivitet noe som eg syns er latterlig dårlig, så kom helga og vi får ingenting til i helga heller, noen har forslått søndagKVELD, beklager men eg for min del står opp 04.45 hver dag i ukedagene så sene kvelder og spec Søndagskvelder er helt uaktuelt for meg.

Det har ikke vært minimalt med aktivitet denne uka i det hele tatt.

Som jeg husker så har vi spilt hver eneste kveld mandag til torsdag.

Så, jeg vil gjerne at du Lunatic sender meg en PM, der du forklarer meg nærmere hva du mener med at det har vært minimalt med aktivitet, og hvem du mener har vært lite aktive.

I tillegg ber jeg deg lese den forrige posten min, der en vurdering av aktiviteten begynner mandag :)

Endret av lilleru
Lenke til kommentar

Eg tar det like godt her eg.

Det er mener med det er at hver gang noen har prøvd å få til noe som eg har fått med meg her så har ikke det blitt

noenting av, den siste gangen eg var med å spille var den 6/11 altså Torsdag.

Da var det ikke mange som var med, Fryseboks og Pretty-Boy fikk prøvd seg, men siden vi ikke var komplett lag så ble det omrokkeringer på posisjoner og det medførte mange rare situasjoner siden folk ikke var vandt med plassen de spilte på.

Eg er klar over at folk ikke alltid kan i ukedagene men å mene at en Søndagskveld er bedre fordi da er folk hjemme osv osv blir litt bak mål.

Eg for min del kan ikke sitte oppe til 23-00 på søndagskveldene eller andre kvelder for den saks skyld, for eg har ikke mulighet til å sove til 11-12 dagen etterpå.

Men nå har det blitt sagt at en "evaluerings" periode skal starte imårra så DA forventer eg faktiskt at folk stiller opp.

Men uansett denne uka er eg med uansett...som eg er hver uke.

OG det er ikke meningen å lage dårlig stemning nå eller noenting men eg må få si det eg mener...uten at noen skal føle seg truffet.

Så skal eg love å holde tritt med min navnebror Eto'o :D

Edit:Leifer

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar
Eg tar det like godt her eg.

Det er mener med det er at hver gang noen har prøvd å få til noe som eg har fått med meg her så har ikke det blitt

noenting av, den siste gangen eg var med å spille var den 6/11 altså Torsdag.

Da var det ikke mange som var med, Fryseboks og Pretty-Boy fikk prøvd seg, men siden vi ikke var komplett lag så ble det omrokkeringer på posisjoner og det medførte mange rare situasjoner siden folk ikke var vandt med plassen de spilte på.

Eg er klar over at folk ikke alltid kan i ukedagene men å mene at en Søndagskveld er bedre fordi da er folk hjemme osv osv blir litt bak mål.

Eg for min del kan ikke sitte oppe til 23-00 på søndagskveldene eller andre kvelder for den saks skyld, for eg har ikke mulighet til å sove til 11-12 dagen etterpå.

Men nå har det blitt sagt at en "evaluerings" periode skal starte imårra så DA forventer eg faktiskt at folk stiller opp.

Men uansett denne uka er eg med uansett...som eg er hver uke.

OG det er ikke meningen å lage dårlig stemning nå eller noenting men eg må få si det eg mener...uten at noen skal føle seg truffet.

Så skal eg love å holde tritt med min navnebror Eto'o :D

Edit:Leifer

Hver gang?

Vi har spilt Mandag, Tirsdag, Onsdag og Torsdag. Så på Fredag var første dagen der endel ikke kunne, og som jeg forsto ble det ikke noen kamper. Sånne dager kommer alltid.

Vi var vel også 4-5 stk som spilte iallefall 2 timer på Lørdag. Men da stilte ikke du opp Lunatic.

Og det var jeg som foreslo Søndagkveld, og jeg sa aldri at jeg mente at Søndagkveld var bedre enn andre dager. Det eneste jeg sa var at jeg ikke kunne denne helga, men at søndagkveld så var jeg hjemme og klar for å spille om noen andre var med.

Jeg synes at du skyter laaangt bak mål med disse to postene som du har kommet med nå, og ber deg la dette ligge med en gang. For at vi har hatt 2 dager med folk som måtte gjøre andre ting enn å spille Fifa er faktisk forståelig, det finnes jo faktisk en virkelig verden der ute, selv om det ikke alltid føles som det når vi spiller :p

Og det er helt greit at du ikke kan sitte oppe til 23-24.00 på ukedager, det er det ikke så mange som kan.

Men dette er også egentlig ganske irrelevant, da vi alltid har hatt spilletid fra 18-19.00 i ukedagene, så skjønner ikke hvorfor du tar oppe dette i det hele tatt :)

Men som sagt så vil jeg starte en evaluering av laget på Mandag, og jeg vil ta ut en ny tropp på maks 6 spillere. Så jeg forventer at de som har lyst til å fortsette i klubben stiller på MINST 3 av spilletidene som blir satt opp. Og det blir satt opp spilletider Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag og Fredag, før troppen blir tatt ut på Lørdag formiddag :)

Så nå avslutter jeg denne diskusjonen da den ikke har noe godt for seg. :)

Lenke til kommentar

Må nok berre sei meg enig med Lilleru, som meinar mykje det same som eg sjølv har skrive før i tråden. Me har hatt ei god uke som var med speling tilnærma kvar dag, om ein då ikkje hadde mulighet å vera med er det lite å gjera med. Når ein då kjem til helga og folk ikkje har mulighet, syns eg ein skal respektera det. Ofte mykje som skjer i helga, meir enn i ukedagane kanskje.

Uansett, denne diskusjonen legg me død. Dei involverte har fått sagt sine meiningar og er klar for å legga denne død!

<--- End of discussion --->

Eg er klar for kamper i dag, kven andre er med ? Oivols ser ut som er klar, det same er lilleru tippar eg. Luna har meldt forfall.

Fleire ?

Garderoben kl. 18 då so ser me kva so skjer !

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Må nok berre sei meg enig med Lilleru, som meinar mykje det same som eg sjølv har skrive før i tråden. Me har hatt ei god uke som var med speling tilnærma kvar dag, om ein då ikkje hadde mulighet å vera med er det lite å gjera med. Når ein då kjem til helga og folk ikkje har mulighet, syns eg ein skal respektera det. Ofte mykje som skjer i helga, meir enn i ukedagane kanskje.

Uansett, denne diskusjonen legg me død. Dei involverte har fått sagt sine meiningar og er klar for å legga denne død!

<--- End of discussion --->

Eg er klar for kamper i dag, kven andre er med ? Oivols ser ut som er klar, det same er lilleru tippar eg. Luna har meldt forfall.

Fleire ?

Garderoben kl. 18 då so ser me kva so skjer !

Jeg er klar

Lenke til kommentar

Kommer kanskje som en bombe men...

Eg er ikke med...

-----------------

---------------------------

-----------------------------------

-------------------------------------------

-------------------------------------------------

--------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------

JODA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...