avRack Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skal spela fotball til 22, så er kanskje med sent i kveld Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hey sorry folkens at jeg ikke var på skype/svarte på msn, var ikke her. Pakket og så på litt diverse ting, og skal reise om 2 timer nå. God påske fifaboys! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Blir ikke noe spilling på meg i kveld. Ser også ut som mange resier bort. Kan derimot spille på lørdag kveld og ut over. Noen andre som kan spille på lørdag? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er det noen som er klar for spilling noe i morgen eller på tirsdag? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er det noen som er klar for spilling noe i morgen eller på tirsdag? Jeg kan kanskje være med litt tidlig på kvelden i dag. Det avhenger om jeg skal jobbe eller ikke, vet ikke noe før litt utpå ettermiddagen. Kan uansett ikke spille etter 2140, er dobbel episode 24 i kveld Ellers er det jo Champions League de neste dagene Lenke til kommentar
trydis Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er hjemme et par dager nå, mellom 2 hytteturer. Så jeg er med i kveld om det blir aktuelt. Fra 20.00 og utover passer best i så fall. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er hjemme et par dager nå, mellom 2 hytteturer. Så jeg er med i kveld om det blir aktuelt. Fra 20.00 og utover passer best i så fall. Jeg skal ikke på jobb, dermed møter jeg opp i garderoben klokken 2000 for å se om det blir noe. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg skal prøve å bli med på noen kamper! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg tar noen kamper ikveld. Er klar nå, men prøver garderoben kl 20 jeg også. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Blir ikke spilling ikveld på meg. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har hatt besøk i kveld og blei lite speling på meg. Er med no og framover om andre er med Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg kan spille nå. Er vi flere enn 2? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er der ledig plass i klubben? Då kan eg bli med. PSN: Kvalheimaren Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som er med etter CL? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vil bare medlde ifra om at jeg resier bort torsdag morgen og er tilbake på søndag. Hvis noen har tid så kan jeg spille i morgen ettermiddag. Dere som jobber i morgen jobber vel kun halv dag og har muligens tid til å spille? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehe, eg skal jobba full dag i morgon.. Så er nok kallet etter alkohol så sterkt at det blir ganske rett på fylla etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå