lilleru Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg er nok med fra ca 21-22.00 idag, mulig jeg kommer enda litt senere hjem enn det, men jeg logger uansett på og ser om dere spiller når jeg er hjemme. Så vil jeg bare takke for en fin spilløkt igår, både steen_jadd og hardkjerne imponerte meg, det tok ikke lang tid før samspillet mellom meg og steen_jadd satt godt på any plassen, og hardkjerne gjorde en veldig god jobb på vingen. Men jeg mener at vi må bli enda litt mer tålmodige når vi angriper, synes vi gir bort endel veldig gode angreps sjanser på at vi skal slå på førstetouchet litt for ofte. Vi må alle lære oss at støttepasning kan både være smart, og effektivt. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gode poeng. Får desverre ikke vært med i dag, skal trene. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Blir nok ikke noe spilling på meg idag, er ikke hjemme før rundt 11 tiden ikveld tipper jeg. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Blir ikke noe på meg heller i kveld. Først bursdag, så prøvekjøring av Q5 og så fotball med kamerater. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tvilsomt om det blir noko på meg også i dag, får nok besøk trur eg, også må eg pakke. Gje ein lyd på msn så ser eg Reiser uansett heim til Hardanger på påskeferie i morgon, so må nok ikkje rekna med meg so mykje framover, men har eg tid er eg sjølvsagt med Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg er med hvis noen andre spiller. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mulig jeg kan ta noen kamper. Får se om det passer og vi får tak i en til. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det noen som er med i morgen? Jeg kan spille etter at gutta våre har knust Finland Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1093090&hl= Interessert i å være med i den neste runden av FIFA Super-Cup? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det noen som er med i morgen? Jeg kan spille etter at gutta våre har knust Finland Noen som er med eller? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er med når jeg er hjemme fra trening. Ca 9 tiden tenker jeg. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er med når jeg er hjemme fra trening. Ca 9 tiden tenker jeg. Det passer fint, er for øvrig da Norge kampen er slutt. Vi trenger en til. Hvis ingen medler seg så får vi se hvem som er pålogget. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 trydis var klar fra ca 20.00 og utover, så regner med at han er med kl 9 også. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg henger meg på om dere har plass til en til ikveld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hoho, for en slutt på Norge kampen. Håper alle fikk det med seg, helt fantastisk. Anyway, jeg er kanskje med litt late i kveld mellom midnatt og 2 eller noe. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) ...er kanskje med litt late i kveld mellom midnatt og 2 eller noe. Litt av et tidspunkt Endret 1. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Samtlige brukere skal vedkjenne at de har lest og godtatt innholdet i denne infoposten før det spilles videre. "Jeg vedkjenner at jeg har lest og godtatt innholdet i denne infoposten på tro og ære" :!: Jeg finner ingen poster hvor resten av laget har vedkjent noe som helst. Jeg forventer at alle godtar reglene før det spilles videre Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Samtlige brukere skal vedkjenne at de har lest og godtatt innholdet i denne infoposten før det spilles videre. "Jeg vedkjenner at jeg har lest og godtatt innholdet i denne infoposten på tro og ære" :!: Jeg finner ingen poster hvor resten av laget har vedkjent noe som helst. Jeg forventer at alle godtar reglene før det spilles videre Jeg godkjenner også reglene. Del 1. av planen vår er nå på plass steen_jadd Endret 1. april 2009 av hardkjerne Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg godkjenner også reglene. Del 1. av planen vår er nå på plass steen_jadd Da mangler vi bare at du skaffer deg managerstatus i klubben Er det noen som spiller i dag. Jeg kan hele kvelden. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Jeg er kanskje med, mulig jeg får besøk. Men hvis ikke er jeg nok med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå