Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Jeg er nok med fra ca 21-22.00 idag, mulig jeg kommer enda litt senere hjem enn det, men jeg logger uansett på og ser om dere spiller når jeg er hjemme.

Så vil jeg bare takke for en fin spilløkt igår, både steen_jadd og hardkjerne imponerte meg, det tok ikke lang tid før samspillet mellom meg og steen_jadd satt godt på any plassen, og hardkjerne gjorde en veldig god jobb på vingen.

Men jeg mener at vi må bli enda litt mer tålmodige når vi angriper, synes vi gir bort endel veldig gode angreps sjanser på at vi skal slå på førstetouchet litt for ofte. Vi må alle lære oss at støttepasning kan både være smart, og effektivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tvilsomt om det blir noko på meg også i dag, får nok besøk trur eg, også må eg pakke. Gje ein lyd på msn så ser eg :)

Reiser uansett heim til Hardanger på påskeferie i morgon, so må nok ikkje rekna med meg so mykje framover, men har eg tid er eg sjølvsagt med :D

Lenke til kommentar
Samtlige brukere skal vedkjenne at de har lest og godtatt innholdet i denne infoposten før det spilles videre.

"Jeg vedkjenner at jeg har lest og godtatt innholdet i denne infoposten på tro og ære" :!:

Jeg finner ingen poster hvor resten av laget har vedkjent noe som helst. Jeg forventer at alle godtar reglene før det spilles videre :p

Lenke til kommentar
Samtlige brukere skal vedkjenne at de har lest og godtatt innholdet i denne infoposten før det spilles videre.

"Jeg vedkjenner at jeg har lest og godtatt innholdet i denne infoposten på tro og ære" :!:

Jeg finner ingen poster hvor resten av laget har vedkjent noe som helst. Jeg forventer at alle godtar reglene før det spilles videre :p

Jeg godkjenner også reglene.

Del 1. av planen vår er nå på plass steen_jadd :p

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...