Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg får besøk i kveld, så må nok sei pass. Eller, er med etter 22.30 ca :) I morgon har eg verken tid på dagtid eller kveld, dugnad også jobb.

Har nesten alltid planar frå torsdag til søndag, så helgene passer i grunn dårlig for meg, må berre beklage der. Søndag er eg nok med tenkjer eg :)

Lenke til kommentar

Tror rett og slett ikke jeg gidder det her Dexter!: Var gøy og spille med deg, Lars og Sahil den ene kvelden, men i dag etter en kamp når jeg har blitt bedt om å komme (Avsluttet online kampen min mot en annen, for å spille, thanks for the loss) så ble jeg bedt om å stikke etter en kamp fordi vi var 6 av Hardkjerne. Jeg gidder ikke å komme etter å ha blitt bedt om å spille for å bli bedt om å stikke fra sjefene som hardkjerne så fint sa. Da kan jeg like så godt spille i en annen klubb. Orker rett og slett ikke hardkjerne uansett så det er greit nok det.

EDIT: For å gjøre en ting klinkende klart, jeg gidder ikke å bli bedt om å komme midt i en kamp, for å så få beskjed om at jeg må stikke etter en eneste kamp. Da kan man si fra før første kamp, da jeg faktisk måtte si nei til noe annet for å spille med dere.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Er nok en misforståelse ute og går her.

Først og fremst så gav jeg beskjed om at hardkjerne skulle skrive i chatten siden han har tastatur til å skrive på, mens jeg brukte et år på å si at vi var 6 stk og det var en for mange. Ser at det kan ha blitt formulert feil, men det er ikke noe å gjøre med nå.

Jeg har ikke spilt med deg før, ei heller snakket noe særlig med deg. Men det får da være grenser for syting og bitterhet. Du er prøvemedlem i klubben, og hvis du får beskjed om at det ikke passer at du prøvespiller nå så får du forholde deg til det. Vi har klubbstemning som noe av det viktigste i klubben. Det blir ikke noe videre prøvespill på deg. Så det er ikke vits i å diskutere dette videre nå.

God kveld.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke engang å begynne med det her, men poenget er at jeg ble sendt en melding på psn der jeg ble bedt om å komme. Da avsluttet jeg kampen min online og kom, dere startet da en match med meg der, og ingen fortalte meg noe som helst. Det er ikke vits for noen medlemmer og sende meg meldinger om å bli med hvis ikke jeg får bli med på kamper. Det er noe som heter å si ifra. Det er også en fin måte og be noen om å gå og det er en arrogant/kvalmendes måte og be noen om å gå, og det er når man begynner å skrive: sjefenes avgjørelse. Jeg har i hovedsak ikke problemer med noen, men synes det blir latterlig hvis det her er sånn man behandler de på prøvespill. Jeg sa jeg skulle gå/leave klubben (btw, mente ikke selve klubben, men for kvelden) og jeg quittet for kvelden, men når jeg kommer tilbake er jeg plutselig bare kicket og da synes jeg det blir ganske drøyt. Du kan kalle det syting, men jeg synes man kan være hyggelig med folk på prøvespill også. Du sier du ikke har snakket noe særlig med meg, og det er sant. Jeg er stort sett hyggelig,men gidder ikke å bli behandlet dårlig bare fordi jeg er på prøvespill.

EDIT: Ikke noe videre prøvespill er forståvidt greit, når det er sånn det skal være.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Som sagt, det var jeg som ba hardkjerne skrive at du fikk prøvespille senere da det var ingenting som fungerte når vi var seks stykker. Hardkjerne var førstemann til å kommentere at det var en svært dårlig formulert setning. Alle skal bli pent behandlet, det har du rett i. Men det blir for dumt å få en utblåsning på dette her. Det blir ikke noe mer diskusjon rundt dette. Det får vi evt ta på PM.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...