Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er fortsatt på jakt etter et engasjert klubbmedlem.

Kan du spille flere ganger i uken?

Har du mulighet for å kommunisere med Skype?

Kommuniserer du godt med andre mennesker?

Er du en habil FIFA-spiller?

Da vil vi ha deg til klubben vår. Send en PM hvis du er interessert i prøvespill. Hvis du overbeviser på prøvespill og er en OK person så er veien til videre spill kort :)

Lenke til kommentar

Hei dere. Jeg har blitt forsøkt rekruttert av monzilla i går. Var med i den tidligere gamer.no-klubben i sin tid med et par av medlemmene her. Syntes det var veldig artig, men fikk dårlig samvittighet i forhold til spilletid (pluss litt dårlig stemning den gang) som dermed gjorde at det rant ut i sanden for min del.

Skjønner at dere trenger en til, og jeg kunne egentlig tenkt meg å gjøre et nytt forsøk. Om det passer tar jeg gjerne noen matcher i lpet av kvelden i kveld, eller i løpet av resten av helgen.

PS: Vet ikke om dette egentlig skulle vært tatt på PM til en av dere, men jeg sletter posten om det er feil sted.

Lenke til kommentar

Hei hardkjerne.

Ja, var synd stemningen ble skral den gang, ble bare kaos etter at Suzpaz skapte ville tilstander i klubben med sine stadige utbrudd og trangen til å få siste ord i absolutt alt av krangler.

For min del vet jeg at du er god nok i haugevis og you've got my vote :)

Lenke til kommentar

Nei, bare flott at du poster her hardkjerne.

Gleder meg til å se deg i action =) Jeg kan dessverre ikke spille imorgen. Og Trydis har også meldt pass imorgen.

Så det får være opp til dere andre om dere tar en runde imorgen.

Men jeg setter opp en garderobetid til Søndag:

19.00

Så fortsetter vi vårt blendene spill fra forrige gang da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...