trydis Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du stod jo godt plassert, måtte jo bare servere deg Tror muligens jeg må droppe spilling i kveld, skal besøke en kamerat. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 når kommer ultimate team for nedlastning. trodde da det skulle være ute nå, men det er det ikke Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Dette er ikke riktig tråd for det viss du leser skikkelig. Men eg kan nå bare svare..trofeene og Ultimate Team er kommet...start Fifa du og se selv Endret 19. mars 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Da har nettet mitt fucket seg opp igjen, så dere får klare dere uten meg til jeg får fikset det igjen Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vi er fortsatt på jakt etter et engasjert klubbmedlem. Kan du spille flere ganger i uken? Har du mulighet for å kommunisere med Skype? Kommuniserer du godt med andre mennesker? Er du en habil FIFA-spiller? Da vil vi ha deg til klubben vår. Send en PM hvis du er interessert i prøvespill. Hvis du overbeviser på prøvespill og er en OK person så er veien til videre spill kort Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Da er nettet på PS3 up and running igjen =) Lenke til kommentar
trydis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg kommer online etter "Nytt på nytt" for å sjekke om noen er online, Blir vel et sted mellom 21.30 og 22.00. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Fantastisk Lilleru Herlig å sleppa å vera utan deg i mange mnd ! Eg er ikkje med i dag, skal i bursdagsfest til ein kompis ganske snart Diverre! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei dere. Jeg har blitt forsøkt rekruttert av monzilla i går. Var med i den tidligere gamer.no-klubben i sin tid med et par av medlemmene her. Syntes det var veldig artig, men fikk dårlig samvittighet i forhold til spilletid (pluss litt dårlig stemning den gang) som dermed gjorde at det rant ut i sanden for min del. Skjønner at dere trenger en til, og jeg kunne egentlig tenkt meg å gjøre et nytt forsøk. Om det passer tar jeg gjerne noen matcher i lpet av kvelden i kveld, eller i løpet av resten av helgen. PS: Vet ikke om dette egentlig skulle vært tatt på PM til en av dere, men jeg sletter posten om det er feil sted. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei hardkjerne. Ja, var synd stemningen ble skral den gang, ble bare kaos etter at Suzpaz skapte ville tilstander i klubben med sine stadige utbrudd og trangen til å få siste ord i absolutt alt av krangler. For min del vet jeg at du er god nok i haugevis og you've got my vote Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har dere tenkt å ta noen runder i kveld? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg er klar innen en halv time, men usikkert om noen andre er med i kveld. Kan sjekke på msn når jeg er klar. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Nei, bare flott at du poster her hardkjerne. Gleder meg til å se deg i action =) Jeg kan dessverre ikke spille imorgen. Og Trydis har også meldt pass imorgen. Så det får være opp til dere andre om dere tar en runde imorgen. Men jeg setter opp en garderobetid til Søndag: 19.00 Så fortsetter vi vårt blendene spill fra forrige gang da Lenke til kommentar
avRack Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Eg er med nå, men er vel ingen andre som er Men, søndag, då stiller eg nok ! I morgon har eg mine tvil, må jo nyte sola og utepils Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har dere tenkt å spille noe ikveld? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Søndag blir da nok ikkje noko på meg før seint, om da blir noko i det heile tatt. Liverpool - Aston Villa, Lillestrøm - Viking og deretter Brann - Stabæk... Så slik kjem nok kvelden min til å gå Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg skal på Stadion å se Brannkampen, så jeg er nok borte ikveld jeg også. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dårlig gjort å sette opp rundetider en time før brannkamp. Er med etter brannkampen, dog. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg er ikke med før sent ikveld Hadde ikke tenkt nok da jeg satte opp garderobetiden merker jeg ! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå