monzilla Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hva folk prioriterer er helt opp til de. Av og til tenker jeg at en fifa-kveld er det jeg har lyst til, og da prioriterer jeg det. Andre ganger vil jeg være sosial, og kjøper meg en eskortedame eller henger med venner eller noe sånn. Det viktigste her mine damer og herrer er at hvis en først sier at en er med, at en da gir beskjed om en er forhindret. Det tar under et minutt å skrive en post her på forumet. Det er ingen som kan bli sint eller lei hvis noen gir beskjed om at de ikke kan. Men jeg deler trydis sin frustrasjon når det gjelder å vente på folk som sier at de skal komme, for så ikke å komme. Jeg syntes egentlig helt ærlig at en skal respektere lagkameratene såpass at en tar seg tid til det lille minuttet det tar. Kritikk mot enkeltpersoner tar vi på tomannshånd, men sånn generelt så håper jeg at folk kan bli flinkere til å gi beskjed hvis de har sagt at de kommer - men blir forhindret Det er viktig for å forhindre frustrasjon. Når det gjelder til Tc47 så var det bra han gav lyd fra seg, jeg var en liten stund bekymret for at han hadde satt seg på første buss til sotrabroen etter lørdagen Endret 17. mars 2009 av monzilla Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Når det gjelder til Tc47 så var det bra han gav lyd fra seg, jeg var en liten stund bekymret for at han hadde satt seg på første buss til sotrabroen etter lørdagen Vurderte det. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Såså. Du får hevne deg i FIFA. Ta aggresjonen ut den veien. Og ikke på stakkars uskyldige hobbyfiskere som risikerer å få 40 kilo menneskekjøtt i hodet (vill gjetting). Lykke til med eksamener, innleveringer, presentasjoner eller hva det var du skulle Krig ut. Endret 17. mars 2009 av monzilla Lenke til kommentar
avRack Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Eg er nok ikkje med i kveld, blir for seint. Skal ta kveld tidleg og vera seriøs på skulen i morgon, for ein gong skuld Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hehe, ja samme her. Er med før halv elleve hvis det skjer noe. Tidlig skole på meg og dessverre. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Siden dette er en Gamer.no klubb, kanskje vi skal fortsette her? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har du ikkje merka at me har endra namn til Diskusjon FC frå Gamer.no ? Så, nei, denne tråden vert nok aktiv framleis ! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Da burde trådstarte oppdatere førstepost. Ja, jeg la merke til trådtittel.. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Dexter, ta med deg Miguel og fix Endret 17. mars 2009 av avRack Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) OH no! Det står gamerno ett sted! Endret 17. mars 2009 av Camrot Fjernet OT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen OT-innlegg er fjernet fra tråden. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, det var virkelig noe å henge seg opp i Hardcore Gamer. Ingen som er klare for spill ikveld? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Siden vi har hatt litt dårlig oppmøte de siste dagene, så setter jeg opp en garderobetid for imorgen. Da forventer jeg at det vi kan stille lag 20.00 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kl 20.00 i kveld skal gå for min del Våknet opp til spam-tilstander på MSN- i dag tidlig. Herlig engasjement! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, måtte jo gi deg litt dårlig samvittighet når du legger deg så tidlig Fra spøk til revolver - jeg bør ikke være langt unna når klokken slår 20.00. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Eg tok tidleg kveld i går, faktisk Er nok med i dag kl. 20 Muligens ut ein liten tur, men då gjer eg i tilfelle beskjed ! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Fy faen, det er den beste økten jeg har hatt noen sinne. Sykt bra spilt folkens! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, man merker at spillet sitter EKSTREMT bra når Lars putter 5 mål på 2 kamper Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fantastisk morsomt å spille i går! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 .. men så kom måltørka og 0 mål i dei neste 6 kampane Skal jo seiast at alle var ferdig scora, takket være uegoistiske trydis Men eg kan nok ikkje i dag Eller, er med fram til 18 trur eg sånn ca kanskje, så skal eg visst ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå