Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Hva folk prioriterer er helt opp til de. Av og til tenker jeg at en fifa-kveld er det jeg har lyst til, og da prioriterer jeg det. Andre ganger vil jeg være sosial, og kjøper meg en eskortedame eller henger med venner eller noe sånn.

Det viktigste her mine damer og herrer er at hvis en først sier at en er med, at en da gir beskjed om en er forhindret. Det tar under et minutt å skrive en post her på forumet. Det er ingen som kan bli sint eller lei hvis noen gir beskjed om at de ikke kan. Men jeg deler trydis sin frustrasjon når det gjelder å vente på folk som sier at de skal komme, for så ikke å komme. Jeg syntes egentlig helt ærlig at en skal respektere lagkameratene såpass at en tar seg tid til det lille minuttet det tar.

Kritikk mot enkeltpersoner tar vi på tomannshånd, men sånn generelt så håper jeg at folk kan bli flinkere til å gi beskjed hvis de har sagt at de kommer - men blir forhindret :) Det er viktig for å forhindre frustrasjon.

Når det gjelder til Tc47 så var det bra han gav lyd fra seg, jeg var en liten stund bekymret for at han hadde satt seg på første buss til sotrabroen etter lørdagen :p

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såså. Du får hevne deg i FIFA. Ta aggresjonen ut den veien. Og ikke på stakkars uskyldige hobbyfiskere som risikerer å få 40 kilo menneskekjøtt i hodet (vill gjetting).

Lykke til med eksamener, innleveringer, presentasjoner eller hva det var du skulle :)

Krig ut.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Noen OT-innlegg er fjernet fra tråden.

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

.. men så kom måltørka og 0 mål i dei neste 6 kampane :p

Skal jo seiast at alle var ferdig scora, takket være uegoistiske trydis :)

Men eg kan nok ikkje i dag :( Eller, er med fram til 18 trur eg sånn ca kanskje, så skal eg visst ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...