lilleru Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg aner ikke hva du prøver å oppnå ved å poppe opp i denne tråden fra tid til tid med like dumme kommentarer hver eneste gang. Btw, sterk statistikk dere har i Bifrost FC. 28-38 skal man ikke kymse av. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Etter det eg vet er det fullt lovlig for andre å skrive her, og om kommentaren var dum eller ikke får være opp til de som leser den å bedømme, eg påpekte bare det som sikkert du også kunne se. Ikke ta alt så ille opp da gutt, dere får sikkert spilt flere kamper vettu. Stats'en vår ja...helt grei den..Kan like godt si deg først som sist at "diskusjon fc" hadde nok ikke kommet seirende ut av ett møte med oss....statistikk eller ikke. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg tar det slettes ikke ille opp, synes bare er rart hvordan du føler behovet for å poppe opp i denne tråden så ofte. Nei, jeg tviler ikke. Dere hadde nok spilt oss av banen. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så lar vi det ligge for denne gang. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Hshaha, Lars! Regner med at jeg er med ikveld fra ca 20.00 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er med etter Sandefjord - Brann. Noen som har hørt fra tc47? Skal vi kanskje melde han savnet? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Han sørger vel muligens over lørdagens tap fortsatt? Regner med å være med etter 20.00 i kveld. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Eg er med etter S-B eg også, sånn ca kl. 21 Forresten trydis, blitt noen kid ? Endret 16. mars 2009 av avRack Lenke til kommentar
trydis Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ja, hun ble født fredag morgen, så nå er vi 4 stk i hus Lenke til kommentar
avRack Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mange gratulerasjonar frå Stavanger til Arendal Alt bra med alle 4 ? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Takk for det avRack. Alt står veldig bra til med mor, barn, storesøster og pappa Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er ikke sikker på om jeg får tid til å spille idag, skal prøve og isåfall kommer jeg på i 22 tiden. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Vet rett og slett ikke om jeg gidder å satse på noe spilling i dag. Har ved flere anledninger vært klar, da folk har sagt de skal være på, men så dukker enkelte ikke opp eller logger av msn/psn. Endret 17. mars 2009 av trydis Lenke til kommentar
avRack Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Har vore litt dårlig oppmøte i det siste syns eg også, men det er jo det at det kan dukke opp uforutsatte ting liksom som du ikkje kan prioritere vekk pga. fifa. Vanskeleg å få gitt beskjed då iom at internett er einaste kommunikasjonskanal for oss.. Eg er alltid på msn, så det er berre å gje ein lyd om nokon er klar og me er nok, så ser du om de får svar av meg TC47, har du tatt heilt kveld og gått i dvale eller ? Har jo ikkje sitt snurten av deg sidan fredag, bortsett frå at du er aktiv på forumet, syns du kan gje ein lyd frå deg snart ! Litt dårlig av deg meinar eg... Endret 17. mars 2009 av avRack Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vet ikke om dere husker, men jeg sa at jeg ikke fikk tid denne uken. Har to prøveeksamen igjen denne uken, og to innleveringer. Kan jo også si ifra hverdag om dere vil. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Stemmer, stemmer !! Beklager så mykje Lykke til da Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, jeg har hatt det litt travelt i det siste, men beklager at jeg noen ganger ikke har fått gitt beskjed. Er iallefall hjemme nå, og klar til å spille litt Lenke til kommentar
trydis Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ikke misforstå folkens, snakker ikke om at man bør prioritere fifa foran det virkelige liv, det ville være idioti Mener bl.a. episoder som i går kveld Dexter, da du først har sagt at du vil spille på forumet. Så dukker jeg opp på msn på kvelden og du spør om jeg vil være med å spille. Jepp, det vil jeg, men 10 min senere logger du av msn uten en lyd og dukker ikke opp igjen. Tilbake sitter jeg og monzilla som to store spørsmålstegn og uten nok folk til å spille. Med andre ord hadde det vært unødvendig for meg å logge på den kvelden. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 ja, beklager det. men dukket opp noe som jeg ikke kunne gjøre noe med dessverre. Jeg er med fra ca 22.30 idag, om noen er på da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå