Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi fikk spilt noen kamper idag.

De to nye prøvespillerene fikk vist seg frem, Pretty-boy mer enn Fryseboks, men begge skal få vise seg igjen når vi får de faste spillerne med.

De kampene vi spilte gikk greit, dessverre fikk vi ingen seire...Undertegnede måtte spille som ANY, og det var en uvant opplevelse men fikk da scoret fra den posisjonen også :D

De andre gjorde en fin figur,Oivols og Kazaii var som alltid solide og gode lagspillere.

De to prøvespillerne vil eg ikke si noe om nå før vi har bestemt oss :)

Eg er klar imårra også..men skulle helst hatt med de som er fast på laget når prøvespillerene er med for å se best mulig hvordan laget blir med evt en av de to prøvespillerene.

Kan de som er med imårra kanskje gi en liten lyd her....Skal vi si kl 18.00?

Og viss det er noen som ikke rekker det til kl 18 så kan vi nok vente :)

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve så godt jeg kan og få blitt med imorgen ifra kl 18, men må se litt, pga jeg skal sannsynligvis begynne i ny jobb på GameStop imorgen, så det var snakk om noe opplæring og slikt etter jobb.

Men jeg er garantert klar på Lørdag på dagen. Da har vel de fleste fri, om det ikke er noen som jobber da selvfølgelig =)

Så i tillegg til imorgen kl 18.

Så setter jeg opp en spilletid fra kl 13.00 på Lørdag. =)

Lenke til kommentar

Kjedeig at dere ikke fikk organisert noen kamper idag. Men det er jo bare naturlig for en liten klubb som vår, at det vil komme dager der vi ikke får stablet et lag på beina, pga av folk må gjøre andre ting. =)

Men synes vi har hatt noen utrolig gode dager nå, Mandag til Torsdag, der vi har hatt kamper hver eneste kveld :)

Så fortsetter aktiviteten på dette nivået så lover det veldig godt synes jeg =)

Jeg har veldig lyst til å få stablet en spiltid på Søndag som mange kan få vært med på. Pga jeg kan dessverre ikke spille imorgen.

Jeg er klar for kamper på Søndag fra 16.00 og utover, noen som er med eller? =)

Endret av lilleru
Lenke til kommentar

Men uansett, går det ikke an å lage et førstelag og et andrelag, 6-7 spillere i hvert lag.

Hvis førstelaget mangler en/flere spiller/spillere låner de av andrelaget og omvendt, hvis begge har nok spillere spiller begge.

De beste på andrelaget prøvespiller for førstelaget når de presenterer bra, og hvis en på førstelaget har svake presentasjoner begynner han å spille på andrelaget.

Lenke til kommentar
Men uansett, går det ikke an å lage et førstelag og et andrelag, 6-7 spillere i hvert lag.

Hvis førstelaget mangler en/flere spiller/spillere låner de av andrelaget og omvendt, hvis begge har nok spillere spiller begge.

De beste på andrelaget prøvespiller for førstelaget når de presenterer bra, og hvis en på førstelaget har svake presentasjoner begynner han å spille på andrelaget.

Nei, det går ikke!

En ting til er at vi nå er 8 stk i klubben.

Dette synes jeg er litt mange, og jeg vil derfor den kommende uken (Starter på Mandag)

følge godt med på hvem som er aktive og hvem som presterer og hvem som ikke presterer.

Her teller aktiviteten MYE MER enn prestasjoner, men prestasjoner må også vurderes, da vi som klubb selvfølgelig ønsker å være best mulig. I tillegg vil jeg også følge med på om du er flink til å ta imot kritikk som du får av andre spillere på laget, og om du tør å gi kritikk. For jeg mener det er veldig viktig at selv om man er helt ny på laget, så må man kunne si ifra til hvem som helst, om man mener denne personen kunne gjort noe bedre.

Så Mandag 10/11/2008, starter min vurdering av troppen og Fredag 14/11/2008 vil jeg annonsere hva jeg gjør :)

1. Vær AKTIV

2. Spill så bra du kan

3. Ta til deg kritikk, og tør å gi det!

4. Om du ikke kan spille til en avtalt spilltid, så gi beskjed!

5. Om du ikke har gitt beskjed, så forventes det at du forteller hvorfor du ikke møtte opp til spilltiden neste gang du er med og spiller.

En liten ting til slutt er at jeg ikke får spilt noe idag dessverre, jeg har vært på nå et par timer, men ingen har kommet.

Imorgen er jeg klar fra 16-17.00 og utover regner jeg med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...