IcedInsanity Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) De som er klare senere gi meg en lyd på msn så vi får tatt noen kamper idag også... De som er sikre er Meg Roma95 (prøvespiller) Kazaii Diogo Fryseboks (prøvespiller) Endret 6. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vi fikk spilt noen kamper idag. De to nye prøvespillerene fikk vist seg frem, Pretty-boy mer enn Fryseboks, men begge skal få vise seg igjen når vi får de faste spillerne med. De kampene vi spilte gikk greit, dessverre fikk vi ingen seire...Undertegnede måtte spille som ANY, og det var en uvant opplevelse men fikk da scoret fra den posisjonen også De andre gjorde en fin figur,Oivols og Kazaii var som alltid solide og gode lagspillere. De to prøvespillerne vil eg ikke si noe om nå før vi har bestemt oss Eg er klar imårra også..men skulle helst hatt med de som er fast på laget når prøvespillerene er med for å se best mulig hvordan laget blir med evt en av de to prøvespillerene. Kan de som er med imårra kanskje gi en liten lyd her....Skal vi si kl 18.00? Og viss det er noen som ikke rekker det til kl 18 så kan vi nok vente Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 kan se om jeg får joinet i morgen litt usikker men det ser der Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg skal prøve så godt jeg kan og få blitt med imorgen ifra kl 18, men må se litt, pga jeg skal sannsynligvis begynne i ny jobb på GameStop imorgen, så det var snakk om noe opplæring og slikt etter jobb. Men jeg er garantert klar på Lørdag på dagen. Da har vel de fleste fri, om det ikke er noen som jobber da selvfølgelig =) Så i tillegg til imorgen kl 18. Så setter jeg opp en spilletid fra kl 13.00 på Lørdag. =) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kl 13 på lørdag? Uaktuellt da jeg jobber natt i helgen samt at det er united kamp på lørdag, 13:45 mener jeg, og skal slite hardt med å komme meg opp til den Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Eg skal se kamp på Lørdag kl 13.45,så skal eg på trening kl 1600,men er med både før og etter det, og ellers resten av helga forsåvidt Endret 7. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Okei, men da stryker vi kl 13.00 på lørdag! Men jeg er sikkert med søndag kveld Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Søndag kveld går eg til sengs tidlig...nå har vi en HEL helg...er vi nødt til å ta det på kvelden den siste dagen av helga liksom? Altså...er jo bare til å spille da men da dukker ikke eg opp Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gidd å vera afk å i garderoben da Luna! Lenke til kommentar
Teh_Pretty_boy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er klar jeg hvis dere trenger meg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da ble det ingen kamper idag, litt skuffende igrunn. Eg venter spent på neste gang vi klarer å samles.... Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Eg kan vera med i mårra, men då vert da ikkje før på kvelden tenkjer eg, med eit lite forbehold. Skal på skulen å lesa også sjå Liverpool kamp.. Såå.. Me får sjå ! Hadde ikkje tid i kveld heller .. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Kjedeig at dere ikke fikk organisert noen kamper idag. Men det er jo bare naturlig for en liten klubb som vår, at det vil komme dager der vi ikke får stablet et lag på beina, pga av folk må gjøre andre ting. =) Men synes vi har hatt noen utrolig gode dager nå, Mandag til Torsdag, der vi har hatt kamper hver eneste kveld Så fortsetter aktiviteten på dette nivået så lover det veldig godt synes jeg =) Jeg har veldig lyst til å få stablet en spiltid på Søndag som mange kan få vært med på. Pga jeg kan dessverre ikke spille imorgen. Jeg er klar for kamper på Søndag fra 16.00 og utover, noen som er med eller? =) Endret 8. november 2008 av lilleru Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Farsdag...så da er eg nok ikke med. Lenke til kommentar
Teh_Pretty_boy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Går det ikke an å prøve å få noe til rundt 7-8 tiden? Sikkert et par folk som er på da.. Lenke til kommentar
Teh_Pretty_boy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Men uansett, går det ikke an å lage et førstelag og et andrelag, 6-7 spillere i hvert lag. Hvis førstelaget mangler en/flere spiller/spillere låner de av andrelaget og omvendt, hvis begge har nok spillere spiller begge. De beste på andrelaget prøvespiller for førstelaget når de presenterer bra, og hvis en på førstelaget har svake presentasjoner begynner han å spille på andrelaget. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Men uansett, går det ikke an å lage et førstelag og et andrelag, 6-7 spillere i hvert lag.Hvis førstelaget mangler en/flere spiller/spillere låner de av andrelaget og omvendt, hvis begge har nok spillere spiller begge. De beste på andrelaget prøvespiller for førstelaget når de presenterer bra, og hvis en på førstelaget har svake presentasjoner begynner han å spille på andrelaget. Nei, det går ikke! En ting til er at vi nå er 8 stk i klubben. Dette synes jeg er litt mange, og jeg vil derfor den kommende uken (Starter på Mandag) følge godt med på hvem som er aktive og hvem som presterer og hvem som ikke presterer. Her teller aktiviteten MYE MER enn prestasjoner, men prestasjoner må også vurderes, da vi som klubb selvfølgelig ønsker å være best mulig. I tillegg vil jeg også følge med på om du er flink til å ta imot kritikk som du får av andre spillere på laget, og om du tør å gi kritikk. For jeg mener det er veldig viktig at selv om man er helt ny på laget, så må man kunne si ifra til hvem som helst, om man mener denne personen kunne gjort noe bedre. Så Mandag 10/11/2008, starter min vurdering av troppen og Fredag 14/11/2008 vil jeg annonsere hva jeg gjør 1. Vær AKTIV 2. Spill så bra du kan 3. Ta til deg kritikk, og tør å gi det! 4. Om du ikke kan spille til en avtalt spilltid, så gi beskjed! 5. Om du ikke har gitt beskjed, så forventes det at du forteller hvorfor du ikke møtte opp til spilltiden neste gang du er med og spiller. En liten ting til slutt er at jeg ikke får spilt noe idag dessverre, jeg har vært på nå et par timer, men ingen har kommet. Imorgen er jeg klar fra 16-17.00 og utover regner jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå