avRack Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Eg kan sikkert prøva å ta ansvaret for referat igjen eg, men eg hadde likt å sett at nokon andre skreiv når eg ikkje var med Difor tek eg ei underundermanager avgjersla på at monzilla skal skriva når eg ikkje er med ! Du er vel ein av dei mest aktive, og er som oftast alltid med ! Endret 25. februar 2009 av avRack Lenke til kommentar
avRack Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Man Utd 0 - 2 Barcelona Jamn kamp i starten men Barca får eit tidleg mål ved Eto. Me klarar ikkje å klarere og Eto kjem seg fri på hjørna av 16-meteren, skjærer innover og set ballen i keeperhjørna. Nesten som eg lure litt på keeper gjere på der... Ikkje lenge etter scorar dei igjen etter mykje klabb og babb i feltet, litt ufortent vil eg sei. Neste omgang har me mykje meir av spelet og skapar fleire sjansar og er uheldige som ikkje klarar å omsetja dei i mål ! Det skal me retta på til neste kamp. BB: Wayne Rooney (any) Man Utd 0 - 4 Everton Neste kamp starta me betre og har ein stor målsjanse berre etter 05 min etter eit fantastisk klikk klakk spel frå vår side. Etterpå blir me berre overkøyrt og dei har fleire store sjansar bla. i tverliggeren før dei puttar 2 raske ! Me blir berre meir og meir overkøyrt og dei har igjen fleire skot i stolpar og tverrliggar og det som er før dei puttar igjen. 0-3 til pause er ingenting å skryta av. Andre omgang startar ikkje akkurat betre og dei puttar igjen allereie etter 4 min. Resten av kampen bølgar mykje fram og tilbake og me er meir med i kampen. Har eit par sjansar som me kanskje bør omsetja i mål, men me har rett og slett ikkje marginane på vår side i kveld slik me hadde i går. Neste kamp skal me dra i land som ein lett seier ! Endret 25. februar 2009 av avRack Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Trippel post Aktiv tråd dette her ! Ville berre sei at eg ikkje har mulighet i dag Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 hei, har ikke dette spillet ennå men lurer på om det går greit at jeg og en kompis spiller online....bare vi to eller må man spille sammen med andre ? Vi er begge nybegynnere og hadde vært kult å få trent mot værandre før vi prøver den store verdenen :-) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror sikkert det går greit men det har ingenting med denne tråden å gjøre. Denne tråden er for noen dolk som har laget en klubb og spiller sammen som 1 lag. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kansje litt feilsted og poste, men ja dette er mulig hvis dere spiller urangert kamp så telles det ikke om du vinner ti null eller taper to null Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Kjedelig med kampene igår kveld. Vi hadde alt av marginer mot oss. Skudd som vanligvis sitter, gikk utenfor. Og vi klarte ikke og opprettholde det solide forsvars spillet som vi har hatt de siste dagene. Når det er sagt. Er det noen som er klare for kamper ikveld? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Noen som vil være med å finne ut hvem som er den beste på forumet? Stikke innom og sjekk om dere vil være med https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1080263&hl= Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg er med i dag og utover hvis dere trenger en any! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg er med i dag og utover hvis dere trenger en any! Fail Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Er ikke dette tråden for FIFA 2009 diskusjon FC? Og isåfall, hva er det du vaser om luna? Endret 27. februar 2009 av monzilla Lenke til kommentar
avRack Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Satar på litt speling i seinkvelden. Sahil og eg er mest sannsynleg med frå 22-23 og utover. Andre som er med ? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvis jeg får lov av Luna er jeg med! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvis jeg får lov av Luna er jeg med! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg slenger meg muligens også med senere, men blir nok i så fall ikke før etter 22 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Herlig. Vi trenger besluttsomheten din på topp! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg er med om ca 20 minutt om noen er på nå. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Man Utd 2 - 0 Brasil Bra seier av oss. 2 fine mål, begge av avrack men så godt som ferdig scora takket være fine assist av emonz x 2 ! Kjempar bra, trydis gjer ein kjempejobb som SDM med Carrick og vert kåra til banens beste. Ikkje ufortent. Sahil og emonz var begge any og det funka også bra i denne kampen. Alt i alt ein god kamp av oss. Man Utd 1 - 1 Man Utd Jamn kamp, eit par store sjansar til begge lag. Feberredning av Sar held oss inne i kampen og det er 0-0 til pause. Andreomgang har me bra kontroll og sahil puttar eit herlig mål på tampen av kampen etter eit par kjappe pasningar innad i laget. På overtid scorar dei eit svært ufortent mål og kampen endar 1-1. Igjen blir trydis banens beste, han er jo rett og slett overalt og gjer jo alt også ! Takler, klarer, passer, skyter, ja, alt ! Man Utd 1 - 2 Man Utd Igjen ein jamn kamp, men me har mesteparten av spelet og fleire sjansar til å putta. Dei har vel berre 2 småsjansar der dei kjem til innlegg, mne på slutten av 1.omgang får dei krangla i eit mål og det står 0-1 til pause. Andre omgang startar ikkje betre for vår del og dei puttar ganske tidleg, ufortent. Me kjempar iherdigt og har eit par sjansar til å redusera, men slit med uttellinga. Reduseringa kjem ikkje før det er for seint, og me må av banen med eit surt tap. Man Utd 0 - 0 Arsenal Kampen startar med tidleg utvisning av Arsenals Theo Walcott og me bør virkeleg styra denne kampen. Det slit me litt med i fyrste omgang, og dei har fleire sjansar enn oss men heldigvis ingen uttelling. Andreomgang er ganske jamn, ingen laga har særlig sjansar før heilt på tampen då begge lag har 2 store sjansar. Fyrst ved Arsenal der 2 stk kjem åleina med keeper og dei blåser ballen himmelhøgt over ope mål. Eit par min etter trer me oss fint gjennom, Ronaldo får ballen men skrått på mål og ein kombinasjon av dårlig tid og R2-syndrom gjer at keeper fangar ballen. Drit ! Kampen endar 0-0, ganske surt då Arsenal spelte mesteparten av kampen med berre 10 mann. Endret 27. februar 2009 av avRack Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Eg er klar for FIFA i heile kveld Gje meg ein lyd på msn eller noko, såå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå