lilleru Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Er folk med eller? Meg og emonz er klare:) Edit: Om man ikke kan stille allikevel til avtalt tid, så gir man beskjed. Da unngår vi at det møter opp 2 håpefulle karer, som er klare til å spille, som venter 1 time, uten at noen dukker opp. Endret 23. februar 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Eg må berre beklaga sterkt mitt store svik ovanfor laget i dag ! Det er heilt klart når ein sjølv set garderobetid, så møter ein til det tidspunktet. Kan ein ikkje gjer ein beskjed. Eg gav beskjed om at eg kom litt seinare enn 18 i dag, men ikkje so mykje som 1 time over tida. Uforutsatte ting skjedde under treninga, spelar normalt inne men spelte ute i dag pga. bra vær og spelte litt lenger då enn vanlig. Hadde ingen mulighet til å gje beskjed at eg var seinare, og føler vel i grunn ikkje at eg berre kan stikka frå treninga fordi eg må heim og spela FIFA.... Er nok ikkje mange som ser og skjønne den. Bortsett frå mine supre lagkameratar då Så, igjen, beklagar sterkt og skal gjera mitt beste for at da ikkje skjer igjen ! Endret 23. februar 2009 av avRack Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 No problemo hombre. Vi har alle ting som må gjøres utenom Fifa (believe it or not:p) Uforutsette ting skjer. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Da hadde vi en veldig fin spilløkt ikveld! Endte med 6 seire og 3 tap. Kjedelig at vi endte kvelden med et surt tap. Men jeg synes vi blir bedre og bedre for hver eneste dag. Og jeg tror virkelig at denne troppen har potensialet til og bli veldig veldig bra sammen! Takk for en fin kveld til Lars Magne, Erik og Morten! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jepp, takk for kveldens hyggelige økt Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Blir litt vanskelig å sette opp en spilløkt ikveld. Tenker de fleste skal følge CL ikveld, inkludert meg selv. Jeg er forsåvidt klar for et par kamper fra 18.45 frem til kampen begynner. Også er jeg nok med på noen kamper etter kampen også, om folk er med sent ikveld. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Var en kanon økt i går. For en gangs skyld var ikke marginene i mot oss. Vi har fortsatt litt igjen, jeg har en del å gå på når det gjelder pasningsspill, en del rare pasninger av og til. Men vi produserer alltid en to-tre 100%-sjangser i hver kamp, og det gledet meg å se at Dexter! satt de som om at det var den største selvfølge i verden. Trydis på midtbanen var den perfekte stabilistator, spesielt bakover. I tillegg kom de gode pasningene fremover. Nei, dette var oppløftende! Angående kvelden så er jeg kanskje med før, må se hvor mye skolearbeid det blir. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Fy faen, jeg er så jævlig med i kveld late night, endelig ferdig med all dat school shit. Har savnet klubbspillet, blitt avhengig. Og det er jo faen meg vinterferie neste uke for meg og, gjett om jeg er med en del. Snakkes etter CL folkens, håper det er en til i tilegg til lilleru som er med og, ellers er det jo ganske poengløst ja. CL og Fifa, det er ikke dumt. Endret 24. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Siden når ble det normen? Hvorfor er det i såfall så mye oppstyr om folk som vil henge opp navn og bilder av personer som er pedofilidømt ved barnehager og skoler? Og hvor skal vi sette grensen? Dette er det som kalles "slippery slope". Etter CL, vil det si sånn umiddelbart etter kampslutt, eller er det etter TV3/Viasat er ferdig med sendingene sine? Er nok med jeg, ser aller helst at vi får igang noen kamper FØR CL og? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg har en kompis hos meg snart frem til CL start, og det blir litt internt spilling osv, så jeg er bare med etter. Blir vel litt etter kampen ja, til kompisen stikker osv. ja. Omtrent 23.30 eller noe. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tør ikke å love at jeg er med så sent, men er jeg med så er jeg med. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg er klar umiddelbart etter CL-kampen er ferdig! =) Lenke til kommentar
robtap Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 jeg er med vis dere trenger en stabil dude;p Lenke til kommentar
avRack Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Trenger ikkje fleire "stabile" spelara i stallen vår nå, diverre Endret 24. februar 2009 av avRack Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Til diskusjon-FC sine medlemmer: Jeg søker nå en av våre spillere som referatskriver for kampene. Moro for alle sammen det, og lese litt om hvordan vi har spilt og hvem som har utmerket seg Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde vært veldig fint om noen meldte seg til tjeneste angående referat-skriving. Når det er sagt, er folk med etter CL idag? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mulig jeg blir med litt etterpå, avhengig av hvor sent det blir. Gi et pip på msn når dere evt skal spille. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er med på et par litt etter 23.30. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ikke noe på meg i kveld dessverre. Og i morgen er et alkohol, så det blir ikke noe på meg før fredag tidligst. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Flott, men da prøver å få spilt et par kamper om drøye 20 mins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå