lilleru Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Det var på god tide å bytte lag navn, da gamer.no ikke lenger har noe med dette forumet å gjøre. =) Noen som er klar for spilling idag? Jeg er med anytime! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Luna, drit i da. Drit i hva? Svarte bare eg, ikke eg som gikk ut fra at alle våre spillere kommer herfra Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Var morsomt å spille Fifa igjen i går, etter en pause på noen måneder. Godt å se at noen av de "gamle" traverene fortsatt holder koken. Jeg er med i kveld dersom det blir noe, har mulighet fra 20.00 og utover. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg er iallefall med ikveld. Du har fått med deg at vi har ditchet den klubben vi spilte med igår trydis? Har lagd en ny klubb - diskusjon FC. Du er allerede invitert til den:) Lenke til kommentar
oivols Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som er med ikveld? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Eg trur ikkje eg har tid i dag, men gje ein lyd på msn so kanskje eg omprioritere litt ! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg kan ikke stille idag dessverre:( Det blir fort vanskelig imorgen også tror jeg, men Søndag er jeg klar regner jeg med! Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) eg blir gjerne med i klubben... psn: theGunner_76 sorry, trudde det var ein nyoppretta klubb... dokke va vel ikkje interessert i ein sporadisk deltager nei... Endret 20. februar 2009 av theGunner76 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Finner ingen invite hos meg, så da får jeg og starte en egen klubb da ^^ Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 For øyeblikket tar vi ikke opp flere medlemmer i klubben. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) *slett* Endret 20. februar 2009 av olehenri Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det var ikke deg jeg mente når jeg skrev om vi tok opp nye medlemmer. Det er en prosess på gang nå der vi vurderer klubbmedlemmer med tanke på aktivitet. De det gjelder vil selvsagt få beskjed før noe blir publisert her Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg er med hvertfall som tidligre i aktivitet, har i utgangspunktet sjans 14 kvelder i mnd da jeg har fri. Jobb går foran alt som heter spilling, også jobber jeg kveld/natt så da har jeg selvsagt ikke sjans hver kveld, men jobber turnus så 14 kvelder har jeg som sagt i utgangspunktet fortsatt sjans Lenke til kommentar
trydis Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg er med i kveld om det blir noe. Når er det i så fall aktuelt? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Til medlemmer i klubben: Vi må alle sammen prøve å holde denne tråden litt mer aktiv. Jeg vil sette opp garderobetider for hver eneste dag jeg har mulighet til å spille, fra og med imorgen. De gangene jeg ikke har mulighet til å være med, så regner jeg med at monzilla eller en av dere andre tar ansvar og setter opp en garderobetid. I tillegg, så må alle huske å kikke innom her et par ganger om dagen, og si ifra om man kan møte til fastsatt tid, så man får en viss oversikt over hvem som stiller og ikke. =) For dere som muligens kommer innom her nå, så spiller meg, monzilla og trydis atm, så bare og hive dere inn i garderoben =) Lenke til kommentar
avRack Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Eg er innom her mange gongar for dagen, gjerne for ofta også kanskje Men har hatt null tid denne helga, og ikkje sidan torsdag, men er med i mårra og utover veko So då seie eg, avrack54, at garderobetid vert kl. 17:59:59 PREZIZ Vel, hadde jo glømt da var fotballtrening på den tida når eg skreiv garderobetid i natt då, men eg kjem litt over seks Ikkje 17:59:59 preziz for å sei da slik Endret 23. februar 2009 av avRack Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Men vi andre som har mulighet møter opp 18.00 ! =) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er med, men kan nok dessverre ikke være med før rundt 18.00.59. Har et godt forslag til plass-plassering på folk som jeg tror alle vil like. Men det kan vi ta i lukkede former, da det kan klassifiseres som bedriftshemmeligheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå