Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er med hvertfall som tidligre i aktivitet, har i utgangspunktet sjans 14 kvelder i mnd da jeg har fri.

Jobb går foran alt som heter spilling, også jobber jeg kveld/natt så da har jeg selvsagt ikke sjans hver kveld, men jobber turnus så 14 kvelder har jeg som sagt i utgangspunktet fortsatt sjans :p

Lenke til kommentar

Til medlemmer i klubben:

Vi må alle sammen prøve å holde denne tråden litt mer aktiv.

Jeg vil sette opp garderobetider for hver eneste dag jeg har mulighet til å spille, fra og med imorgen.

De gangene jeg ikke har mulighet til å være med, så regner jeg med at monzilla eller en av dere andre tar ansvar og setter opp en garderobetid.

I tillegg, så må alle huske å kikke innom her et par ganger om dagen, og si ifra om man kan møte til fastsatt tid, så man får en viss oversikt over hvem som stiller og ikke. =)

For dere som muligens kommer innom her nå, så spiller meg, monzilla og trydis atm, så bare og hive dere inn i garderoben =)

Lenke til kommentar

Eg er innom her mange gongar for dagen, gjerne for ofta også kanskje :p Men har hatt null tid denne helga, og ikkje sidan torsdag, men er med i mårra og utover veko :)

So då seie eg, avrack54, at garderobetid vert kl. 17:59:59 PREZIZ

Vel, hadde jo glømt da var fotballtrening på den tida når eg skreiv garderobetid i natt då, men eg kjem litt over seks ;) Ikkje 17:59:59 preziz for å sei da slik :p

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...