Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt føkket uke mtp. skolearbeid, og en portfolio innlevering som må inn neste tirsdag som jeg stresser fælt med. Blir ikke noe i dag tenker jeg pga. utd kamp også, da blir det enda mindre tid. Satser på at jeg er med skikkelig some time i morgen kveld mtp. på at jeg har fri på fredag! :)

(Btw, mikrofonen på pcen funker ikke lenger og har ikke noe headset til pc faktisk så skype går vel ikke for meg. :p)

Lenke til kommentar

Vil bare informere alle om at det er lagd en ny klubb !

Rett og slett for å få orden på statistikken vår, alle medlemmer er allerede invitert til klubben, så det er bare å akseptere når dere logger på !

Vi har også fått et nytt medlem, som var med å spilte noen kamper ikveld, og vil være med fremover når han har tid.

Vi ønsker Trydis velkommen!

Vi opprettholder et sterkt rivaleri mot vår argeste konkurrent "Bifrost FC", og håper at vi en gang i fremtiden får muligheten til å leke oss med de på banen.

God Natt!

Endret av Dexter!
Lenke til kommentar
Vi opprettholder et sterkt rivaleri mot vår argeste konkurrent "Bifrost FC", og håper at vi en gang i fremtiden får muligheten til å leke oss med de på banen.

God Natt!

Hva i alle...?

Ja, noen må jo alltid ha noen å bevise seg mot.

Men tror eg ville vært forsiktig med å uttale meg så voldsomt om andre før en vet mer om "rival" spillerne "Dexter".

Eg for min del har ingenting å bevise ovenfor hverken deg eller laget "ditt".

SÅ hvorfor du introduserer oss som deres rivaler og attpåtil sier

Vi opprettholder et sterkt rivaleri mot vår argeste konkurrent "Bifrost FC"
er for meg en gåte.

Dere er ikke så gode at dere ikke har motstand ute i online verden lenger at dere må "opprettholde" rivaleri mot oss.

Men for all del...what ever makes you sleep at night.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

God Natt!

Hva i alle...?

Men tror eg ville vært forsiktig med å uttale meg så voldsomt om andre før en vet mer om "rival" spillerne "Dexter".

Jeg synes vel egentlig at jeg har like mye grunnlag for å uttale meg om spillerne på ditt lag, som deg Luna. Dere har jo ikke spilt en eneste kamp til nå.

Men dette skrev jeg rett og slett for moro skyld Luna. Det må jo være lov å ha det litt gøy fra tid til annen?

Du må heller ikke ta alt jeg skriver helt bokstavelig, jeg har vel aldri påstått at vi ikke har noe motstand i det hele tatt.

Grunnen til at vi er rivaler, er rett og slett at vi ønsker å være den beste klubben fra dette forumet.

Litt konkurranse har alle godt av vet du!

Lenke til kommentar

God Natt!

Hva i alle...?

Jeg synes vel egentlig at jeg har like mye grunnlag for å uttale meg om spillerne på ditt lag, som deg Luna. Dere har jo ikke spilt en eneste kamp til nå.

Men dette skrev jeg rett og slett for moro skyld Luna. Det må jo være lov å ha det litt gøy fra tid til annen?

Du må heller ikke ta alt jeg skriver helt bokstavelig, jeg har vel aldri påstått at vi ikke har noe motstand i det hele tatt.

Grunnen til at vi er rivaler, er rett og slett at vi ønsker å være den beste klubben fra dette forumet.

Litt konkurranse har alle godt av vet du!

post-97018-1235056012_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det er jo berre sunt med konkurranse, og eg trur nok ikkje Lilleru meinar noko spesielt når han seiar at dykk er vår argaste konkurrent. Dykk kjem jo også frå diskusjon.no forumet, og det er jo alltids kjekt å vera best :) Og då vil jo de vera vår konkurrent, iom at du har spelt på vårt lag før og sånn og i tillegg har samla laget ditt på diskusjon.no !

Må du ikkje ta alt så seriøst, då !

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Det er jo berre sunt med konkurranse, og eg trur nok ikkje Lilleru meinar noko spesielt når han seiar at dykk er vår argaste konkurrent. Dykk kjem jo også frå diskusjon.no forumet, og det er jo alltids kjekt å vera best :) Og då vil jo de vera vår konkurrent, iom at du har spelt på vårt lag før og sånn og i tillegg har samla laget ditt på diskusjon.no !

Må du ikkje ta alt så seriøst, då !

Kem har sagt at våre spelara e ifrå Diskusjon.no forumet? Har vi sagt det? Viss dåke lese i gamletråden so ser dåke nok at ikkje halvparten av vår tropp kommer herfra.

Fakta e nåke drit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...