Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny infopost.

Samtlige brukere skal vedkjenne at de har lest og godtatt innholdet i denne infoposten før det spilles videre.

Først og fremst er poenget med å spille å ha det gøy. Vinner vi har vi det gøy. Derfor må vi ha noen grunnregler.

Klubbregler

- Når man spiller kamp, så spiller man kamp. Da får telefoner fra sinte ekskjærester, mor eller ligningskontoret vente. Full fokus på det som skjer på kampen.

- Hvis man avtaler et tidspunkt så kommer man til det avtalte tidspunktet. Hvis en ikke kommer bør det gis beskjed til noen enten her på forumet, eller via MSN.

- Kritikk er bra, så lenge det er konstruktivt. Utbrudd skaper bare frustrasjon.

Spilleregler

- Når vi spiller skal vi fokusere på basisferdigheter. Pasninger er en basisferdighet som vi må jobbe mye og lenge med for å få til å sitte.

- Minimere balltap. Dette betyr at det er slutt på å prøve å løpe gjennom 5 mann. Det er OK å utfordre hvis en ikke har bedre pasningsalternativer. Men alt i alt må man så langt det lar seg gjøre minimere balltap.

- Alle spillere må være obs på bruken av R2 (sprinteknapp). Sprinteknapp når en har ball skal i prinsippet kun brukes når en er på vei mot målet, ned over vingen etc. Bruker man R2 i forsvar eller på midten mister en nesten garantert ballen.

- Kast. Kast må tas umiddelbart. Hvis en venter en 3-4 sekunder får motstander tid til å markere.

- Frispark. Kunstnerisk frihet. En kan skyte, slå innlegg eller passe. Men hvis man skal ta en kort variant må dette gjøres umiddelbart, slik at motstanderen ikke får markert opp.

- Forsvar. Heller en klarering for mye enn en klarering for lite. Vi slipper inn for mye mål i situasjoner der vi burde ha klarert.

Posisjoner

- En skal så langt det lar seg gjøre holde seg på den posisjonen en har valgt. Er man ving, så er primærjobben å gi målgivende til spissen. Ikke gå på de løpene spissen skal ta. Er man midtbanespiller så er man midtbanespiller, og ikke ving/angriper.

- Vi må prøve å minimere utskiftning av posisjoner. Alle må ha en primærposisjon og en sekundærposisjon. For å holde en høy scoringsrate må de som har spiss som primær/sekundærposisjon bytte med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Eg, avrack54, har lest og forstått disse reglene og aksepterer å retta meg best mogeleg etter desse. Unnviking frå reglar kan komme til å skje i tide og utide, men sjølvsagt KUN i kontrollerte former. Eg, avrack54, har min primærposisjon som midtstoppar mens sekundærposisjonen er spiss.

Undertegnede er også inneforstått med at brudd på reglar i altfor mange utider kan føra til utestengelse frå klubben på midlertidig eller, i verste fall, permanent basis.

Lenke til kommentar
Eg, avrack54, har lest og forstått disse reglene og aksepterer å retta meg best mogeleg etter desse. Unnviking frå reglar kan komme til å skje i tide og utide, men sjølvsagt KUN i kontrollerte former. Eg, avrack54, har min primærposisjon som midtstoppar mens sekundærposisjonen er spiss.

Undertegnede er også inneforstått med at brudd på reglar i altfor mange utider kan føra til utestengelse frå klubben på midlertidig eller, i verste fall, permanent basis.

I, Barack Obama somonly swear to uphold the constitution of the United States of America and to yada yada yada :p

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har veldig lyst til å bli med. Jeg liker best å spille Spiss men fungerer også som Forsvarer. Jeg er ikke så veldig god men blir bedre å bedre. Jeg har mange tap nå men det er fordi jeg startet spillet og glemte å søke etter spillere på mitt eget ferdighets nivå. Ellers har jeg en strak seiersrekke på 5 og hvis jeg får vere med så hadde det vert fint med tidpunkter når jeg skal logge meg på. Takk

August

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...