oivols Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er med frem til kl 20 dersom det blir spilling i ettermiddag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er med anytime Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 AvRack, TC og undertegnede spiller nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ....... Syns ting dauer her nå.... Syns manager'ne må ta i ett tak og begynne å sette opp garderobe tider igjen. ( ja eg vet, vi kan gjøre det også, men manager'ne har da NOE ansvar ) Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, det er jeg enig i. Meg og Monz, må begynne med det igjen! Jeg setter garderobetid til: 19.30 idag Lenke til kommentar
avRack Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Bodø Glimt - Brann i dag, men får vel prøva å få med meg litt FIFA også Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 La Manga din gjøk... Lenke til kommentar
avRack Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Veit, men må jo kartlegga formen til Brann Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ny infopost. Samtlige brukere skal vedkjenne at de har lest og godtatt innholdet i denne infoposten før det spilles videre. Først og fremst er poenget med å spille å ha det gøy. Vinner vi har vi det gøy. Derfor må vi ha noen grunnregler. Klubbregler - Når man spiller kamp, så spiller man kamp. Da får telefoner fra sinte ekskjærester, mor eller ligningskontoret vente. Full fokus på det som skjer på kampen. - Hvis man avtaler et tidspunkt så kommer man til det avtalte tidspunktet. Hvis en ikke kommer bør det gis beskjed til noen enten her på forumet, eller via MSN. - Kritikk er bra, så lenge det er konstruktivt. Utbrudd skaper bare frustrasjon. Spilleregler - Når vi spiller skal vi fokusere på basisferdigheter. Pasninger er en basisferdighet som vi må jobbe mye og lenge med for å få til å sitte. - Minimere balltap. Dette betyr at det er slutt på å prøve å løpe gjennom 5 mann. Det er OK å utfordre hvis en ikke har bedre pasningsalternativer. Men alt i alt må man så langt det lar seg gjøre minimere balltap. - Alle spillere må være obs på bruken av R2 (sprinteknapp). Sprinteknapp når en har ball skal i prinsippet kun brukes når en er på vei mot målet, ned over vingen etc. Bruker man R2 i forsvar eller på midten mister en nesten garantert ballen. - Kast. Kast må tas umiddelbart. Hvis en venter en 3-4 sekunder får motstander tid til å markere. - Frispark. Kunstnerisk frihet. En kan skyte, slå innlegg eller passe. Men hvis man skal ta en kort variant må dette gjøres umiddelbart, slik at motstanderen ikke får markert opp. - Forsvar. Heller en klarering for mye enn en klarering for lite. Vi slipper inn for mye mål i situasjoner der vi burde ha klarert. Posisjoner - En skal så langt det lar seg gjøre holde seg på den posisjonen en har valgt. Er man ving, så er primærjobben å gi målgivende til spissen. Ikke gå på de løpene spissen skal ta. Er man midtbanespiller så er man midtbanespiller, og ikke ving/angriper. - Vi må prøve å minimere utskiftning av posisjoner. Alle må ha en primærposisjon og en sekundærposisjon. For å holde en høy scoringsrate må de som har spiss som primær/sekundærposisjon bytte med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Lest og veldig enig i alt. Skal også prøve det eg kan å legge av meg R2 syndromet Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kanon Snakkes halv åtte til dere som er med i kveld! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Eg, avrack54, har lest og forstått disse reglene og aksepterer å retta meg best mogeleg etter desse. Unnviking frå reglar kan komme til å skje i tide og utide, men sjølvsagt KUN i kontrollerte former. Eg, avrack54, har min primærposisjon som midtstoppar mens sekundærposisjonen er spiss. Undertegnede er også inneforstått med at brudd på reglar i altfor mange utider kan føra til utestengelse frå klubben på midlertidig eller, i verste fall, permanent basis. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Eg, avrack54, har lest og forstått disse reglene og aksepterer å retta meg best mogeleg etter desse. Unnviking frå reglar kan komme til å skje i tide og utide, men sjølvsagt KUN i kontrollerte former. Eg, avrack54, har min primærposisjon som midtstoppar mens sekundærposisjonen er spiss. Undertegnede er også inneforstått med at brudd på reglar i altfor mange utider kan føra til utestengelse frå klubben på midlertidig eller, i verste fall, permanent basis. I, Barack Obama somonly swear to uphold the constitution of the United States of America and to yada yada yada Lenke til kommentar
avRack Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Eg får sjå om eg er med på noko i dag, skal på Peppes med klassen og slikt og ender sikkert opp på ei fin tysdagsfylle Lenke til kommentar
oivols Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har ikke mulighet til å spille ikveld. Oppussing på programmet ikveld Er forresten enig i det som står i den infoposten! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei. Jeg har veldig lyst til å bli med. Jeg liker best å spille Spiss men fungerer også som Forsvarer. Jeg er ikke så veldig god men blir bedre å bedre. Jeg har mange tap nå men det er fordi jeg startet spillet og glemte å søke etter spillere på mitt eget ferdighets nivå. Ellers har jeg en strak seiersrekke på 5 og hvis jeg får vere med så hadde det vert fint med tidpunkter når jeg skal logge meg på. Takk August Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Vi trenger forsåvidt ikke spisser, iallefall ikke som primærposisjon. Men for min del, så kan du gjerne være med å prøve deg ikveld. Vi møter i garderoben kl 19.00 idag gutter! Endret 18. februar 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Som ein engasjert spelar eg er set eg opp msn/skype/garderobetid til kl. 19.00 i dag, preziz ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå