Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Men eg har vertfall vurdert en god stund nå å trekke meg, fordi eg føler at det har blitt altfor mye rot med spillere, managere og det faktum at det føles VEDLIG som om eg faktiskt ikke er hverken velkommen eller respektert i klubben lengre.

Det virker slik i kamper også, eg blir mindre innvolvert enn før og folk triller faktiskt ball RUNDT meg, eg kom med en god del målgivende igår men ble aldri sagt ett ord om det, hverken da eller senere.

Så eg vet ikke helt hva eg skal gjøre..men heller mest mot å bare gi meg på hele greiene.

Hør, Luna. Jeg har ikke vært i klubben lenge, så jeg skal uttale meg litt forsiktig her. Når jeg som ny kom inn i klubben så danner jo en seg inntrykk av klubbspillerne med en gang. Inntrykket jeg fikk av deg var at du var god på banen, og veldig engasjert. Det er positive inntrykk. At vi alle kan bli litt overengasjert i ny og ne, det er sånn som skjer. Men når det går fra å være en hendelse til en slags fast ting så kan det bli slitsomt i lengden. Det var nødvendig å ta et oppgjør med deg, jeg hadde håpet at vi tok med oss det positive ut av det og gikk videre. Ligge oppgjøre bak seg.

Når det gjelder gårsdagen så foret du meg med gode baller. Du hadde et par mål. Generelt sett spilte du veldig bra som Messi. Og det fikk du høre gjentatte ganger. Du bør kanskje se gjennom loggen fra i går i ro og mak, så ser du at det bildet du maler ikke er riktig.

Når det kommer til at det blir trilt ball rundt deg så kan det bety flere ting. Det kan bety at du plasserer deg feil i forhold til hvor oppspill pleier å komme. Det kan bety at at motstanderen har en Evra på backen som gjør det umulig å spille på venstresiden. Men min teori er at du har litt negative følelser rundt klubben akkurat nå som gjør at du svartmaler ting litt.

Jeg håper at du blir i klubben. Vi trenger engasjementet ditt (så lenge du får kontroll på det :)). Men jeg har ikke tenkt å be deg om å bli. Den avgjørelsen får du ta selv. Om du bestemmer deg for å bli så må vi legge dette bak oss en gang for alle. Hva sier du?

snip

Jeg er for å sette et tak på fem. Er vi syv stykker og alle vil spille, så får vi rett og slett stå over kampen to og to slik at alle får prøvd seg litt. Er vi seks stykker får vi alle stå over en kamp hver.

Jeg er med i kveld fra ca kl 19!

-E

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikkje at du skal trekka deg Luna !! :D Trenge jo både deg og engasjementet ditt i klubben. Du har jo trossalt vore ein av dei som har vore med heilt sidan starten, og du veit jo kva me står for og vil !

Innad i ei gruppe kan det alltids oppstå konflikter, men då er det viktig at dei blir løyst og lagt bak seg kjapt. Det har me prøvd å gjera her, og det skal me fortsetja med å gjera.

Det som har skjedd har skjedd, og det har me lagt bak oss :)

Kan ikkje uttala meg so mykje om spelet ditt, då eg helst er veldig passiv der då du er mest med på det offensive. Uansett så meinar at eg du er ein god spelar og absolutt gjer mykje riktig, men også du har dine småfeil som alle me andre har også. Så tips og rettleiing må ein tåla..

Eg vil i alle fall at du blir Luna :)

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Sjekka ikke innom her før nå :p satt å spilte med kamerater. sorry. skal komme innom daglig for å se neste gang det er prøvespill :)

Når det kommer til posisjon tror jeg at jeg i ett lag passer best til:

1. Midtbane

2. Forsvar

3. Angrep

I den rekkefølgen. er god på å få gjennom spill, og å stjele ballen

Er ikke noe spesielt flink på å få inn målene tho, og tror jeg ville stått i offside oftere enn hva godt er om jeg skulle vært angrep.

nå har jeg ikke spilt be a pro noe serlig. Er litt spent på hvordan det blir når jeg skal styre en spiller gjennom matchen, men jeg kan spillmekanikken, og har knappene ut i fingerspissene.

Drar og kjøper mic i morgen.

Favorittlag er forresten aston villa om jeg spiller topplag, celtic hvis det er mid-range og tromsø hvis vi spiller low-range lag.

når det kommer til spillere tar jeg det meste.

Endret av Colb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...