lilleru Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det jeg ville frem til Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har aldri vært med i en Fifa klubb på nett. Er det en mulighet for meg å prøvespille en gang? Litt info: Skill lvl 8 Tror jeg har 40 tap og 90 seire. Jeg bruker ethernet kabel når jeg spiller og det tar hele internette i huset, så da får jeg ikke vært på msn før og under kampene, men jeg har PS3 headset. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Vi er ikke på utkikk etter nye spillere akkurat nå dessverre. I tillegg er msn viktig, slik at alle kan kommunisere før og etter kamper, om lagoppstilling og taktikk og slikt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 men har tenkt tanken eg også ang headset...hadde det vært noe? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, jeg tror det kunne ha vært veldig lurt. Lurer på om jeg skal kjøpe meg ett. Men jeg sliter med å komme meg over i NAT2. Lenke til kommentar
oivols Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen kamper ikveld? Ang. headset, så har jeg allerede Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kvart over syv, Oivols! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, jeg tror det kunne ha vært veldig lurt. Lurer på om jeg skal kjøpe meg ett. Men jeg sliter med å komme meg over i NAT2. Har NAT2, men ingen erfaring med headset Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har eit bluetooth headset, men aldri prøvd å kopla det til PS3. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, det ville vært veldig greit om alle hadde hatt headset, og jeg har sett litt på det PS3-headsetet, det ville jo blitt mye lettere å foreta kjappe forandringer under kampene:) Men jeg vet ikke når jeg får skaffet meg det, men kommer til å skaffe det etterhvert iallefall! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Prøvde med mitt nå, men da gjekk ikkje.. Står berre og scanner leeenge.. Vel å merka er det slik som normalt skal vera til mobil, men stod på nettsidene at det skulle fungera til PS3 også. Endret 3. februar 2009 av avRack Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ok, den er grei. Men hvis dere trenger ny spiller eller vil la meg prøvespille, så kan dere adde meg PSN: Kriss_94 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 jeg har også headset, men jeg stemmer for å fortsette via msn, da fifa blir vanvittig lag med headset på online! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ok, den er grei. Men hvis dere trenger ny spiller eller vil la meg prøvespille, så kan dere adde meg PSN: Kriss_94 Bilde i signatur er ikke lov Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 For en spilløkt meg, tc47 og avrack hadde etter dere andre tok kvelden igår! Vi kom opp med en ny "filosofi" som sa at bare X og Trekant var lov, og det funket som bare det. Endte vel opp med 8 eller 9 seiere, 2 uavgjorte, og en 4-5 tap. De 2 siste tapene tør jeg påstå kom fra at vi alle 3 var stuptrøtte, så vi burde kanskje gitt oss før de kampene, menmen! Men dette med antallet vi er klubben nå. Med den aktiviten som er i klubben nå, så er litt mange synes jeg. Så enten må meg og monzilla foreta en vurdering, og ta ut en ny tropp. Eller så må vi sette en maks grense på 5 spillere når vi skal spille. Hva synes dere? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Fantastisk økt me hadde ut i dei små timar, ja Meinar nok at me kan ha ei max grensa eller noko slikt, i stadenfor å redusera troppen ! Var jo sensasjonelt at alle var med å spela samtidig i går, det har vel knapt skjedd før. Men om det skal gjenta seg so bør me vel nesten berre bestemma at ikkje alle kan vera med, dei fyrste som melder seg får vera med, evt. at managerene tar ut ein tropp. Som me prata om i går så er nok 5 eit fint tal. 1 fast forsvar, 1 fast midt, 1 fast spiss og 2 any. Da får dei som er any mykje betre mulighetar til å styra spelet, noko Dex og TC er sinnsykt flinke til Endret 4. februar 2009 av avRack Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Tenkte meg at det kom til å bli for mange.................................................................... Endret 4. februar 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
avRack Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 No veit ikkje om du tenkje på for mange på banen, eller for mange i troppen, men. Me er vel berre 7 i troppen nå. Husker jo før jul då me var litt færre, og då blei da jo nesten aldri kamp fordi me knapt hadde nok til å stilla lag. Det som er nå er vel at me har fått inn veldig aktive spelarar, i forhold til nokre av dei som var før jul som berre var med nå og då. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men eg har vertfall vurdert en god stund nå å trekke meg, fordi eg føler at det har blitt altfor mye rot med spillere, managere og det faktum at det føles VEDLIG som om eg faktiskt ikke er hverken velkommen eller respektert i klubben lengre. Det virker slik i kamper også, eg blir mindre innvolvert enn før og folk triller faktiskt ball RUNDT meg, eg kom med en god del målgivende igår men ble aldri sagt ett ord om det, hverken da eller senere. Så eg vet ikke helt hva eg skal gjøre..men heller mest mot å bare gi meg på hele greiene. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg synes også at den beste løsningen er at om det er en dag der veldig mange er med å spille, så bør vi bare sette en grense på 5 stk. Fordi det blir utrolig irriterende å tape kamper, bare fordi det blir rot når det er så mange. Det hadde faktisk vært veldig mye mer moro, om vi klarte å klatre endel høyere opp i divisjonene, nå er vi i 9 div etter igår, og hadde vært moro og fortsette å klatre. Du har vurdert å trekke deg en god stund Luna? Det skjønner jeg ikke veldig mye av. Det at vi tok et oppgjør med at mange synes du har oppført deg dumt, har vi lagt bak oss. Og for min del, så tenker jeg ikke noe mer på det i det hele tatt. Men jeg følte at det var nødvendig at vi tok det opp allikevel. Men jeg håper virkelig du blir med videre Luna, for jeg liker både deg som person, og som spiller. Så, er det noen som er med idag? Jeg er klar fra kl 7 Endret 4. februar 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå