IcedInsanity Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Eg er for å bytte inn Pique...men det er bare fordi de gangene eg har spilt med Barca så har eg han innpå og eg syns han føyer seg og spiller bedre generelt enn Milito. (og så har han litt United blod i seg da... ) Har du ikkje Live season avRack?? Nåke muffins kopi du har... Endret 2. februar 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
avRack Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eg, oivols og hamza speler no om nokon skulle ha interessa av å joine.. Og, jo, eg har live season, men ikkje for Spania. England <3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eg har for England og Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Gjort unna noen timer med spilling, som endte med en fantastisk siste omgang. Kanskje det beste jeg har sett oss spille. Vi ligger under 0-3 til pause, og har Eto'o utvist. I 2.omgang, snur vi derimot 0-3 til 5-3. Fantastisk Avrack, Oivols og Luna:) Vi treffes i garderoben igjen 19.30! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eto'o utvist? Luna da Men bra, vanskelig med 10 også å snu 3-0 er ikke lett. Da er jeg med 19.30! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Men Luna gjorde opp for seg, med fantastisk spill som any og en nydelig chip som punkterte kampen Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Vi er nå 3 managere i klubben, og det er en for mye synes jeg. Derfor tenkte jeg at vi kunne alle sammen stemme over hvem de synes skal være manager ved siden av meg. Det jeg tenker at "manager" rollen skal være, er en som kan stille ofte, ta ansvar både på banen, og i diskusjoner på msn. Stemmen postes bare her i tråden slik: 1. Fyll inn ( Får 2 poeng) 2. Fyll inn ( Får 1 poeng) Siden det ikke går ann og bare ta vekk manager ansvaret, så vil Avrack og Luna blir sparket ut i et lite sekund, og selvfølgelig invitert rett tilbake Høres dette greit ut? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan vi stemme på oss selv? Neida, 1. monzilla/emonz/Erik 2. oivols Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Puyol er jo kaptein på laget, så det sier seg jo sjølv kven den andre bør vera Hihi, neidå 1. oivols 2. emonz Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tror at du må ta en person som du stoler på. Dexter. Hvem som er manager har forsåvidt lite å si. Eneste som er viktig er at vedkommende til en viss grad er tilgjengelig . Forøvrig så mener jeg at det er kun Eto`o og ingen andre som bør spille alene på topp. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forsåvidt er eg enig med monz, du bør sjølv plukka ut ein du meinar er best.. Uansett har du nå fått mitt syn på saka. Lenke til kommentar
oivols Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes også at Dexter bare kan velge en annen til å være manager. Det viktigste er jo at vi har en viss form for demokrati ved evt nye medlemmer eller terminering av eksisterende Uansett, mine forslag 1. avrack 2. emonz Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Er lite vits å stemme nå syns eg. Da det er egentlig lett å forstå hva folk legger til grunn for sine "poeng". Mtp min utblåsning mot dere andre så skal det ikke mye kapasitet til for å skjønne hva folk husker og legger til grunn når de nå stemmer. EDIT: Det var ikke surt ment viss noen oppfattet det sånn. Endret 3. februar 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Over til noe helt annet, noen som er med i kveld? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Stiller nok eg Gje meg ein lyd på msn, så er eg nok med når som helst i dag faktisk, trur eg Lenke til kommentar
oivols Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må bli før kl 20 for min del i såfall Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, men det er greit. Da vil jeg velge ut en til ikveld. Står mellom 2 stk for min del. Men jeg er med ikveld, skal på trening halv 5 så er jeg hjemme rundt 6 tenker jeg. Og da er jeg klar for spilling Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Viss folk enda er game på å ha meg med så stiller eg saktens eg.... Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Selvfølgelig Luna! Alt som ble sagt igår er glemt idag Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er ikke glemt, det er lagt bak oss og vi går videre - alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå