IcedInsanity Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 dette synes jeg nesten grenser til å vere frekt.. men ok, synes selv det gikk greit for meg når jeg kom meg opp som spiss hvertfall for å vere første dagen men men kast meg ut av noe jeg starta opp suppert_ Da skal eg prøve å redegjøre litt for grunnene til at det ble slik som det ble. Avgjørelsen som ble tatt er basert på hva du har vist på banen og ja tildels snakket ditt over msn som har provosert og til tider irritert noen av oss. Dette har INGENTING med at vi "hater" deg eller noe slikt, det er langt ifra personlig ment. Eg kan nevne noen av grunnene til at vi kom til den beslutningen som vi gjorde. 1: Du står MYE i offside noe som som oftest ødlegger gode angrep eller muligheter. Skal du være spiss etc MÅ du følge med på radaren og passe på at du følger forsvarsrekka til motstander og ikke holder deg bak den. 2: Skal du spille spiss så betyr ikke det at du hver gang må gå eller skyte selv, det har hendt mange ganger at både meg selv og andre har stått helt udekket foran åpent mål når du har kommet fra en kant og du hadde bare trengt å trille ballen ned/eller opp til en av oss og vi hadde kunnet lompet ballen i mål. 3: Engangstilfelle men likeså irriterende, igår da du scoret det eneste målet i kampen og gjorde stort sett ikke mer enn akuratt det +/- noen offsider i ny og ne, så kom du og sa på msn at "jess, match winner" da kokte det vertfall for meg, for da hadde vi andre løpt rævva av oss og jobbet som faen, mens du scorte målet og betraktet deg selv som match winner, hadde det ikke vært for oss andre så hadde det målet ALDRI kommet, vi er ett lag og jobber for hverandre, IKKE for oss selv. 4: Du tar til tider noen usannsynlig provoserende soloraid RETT fra avspark og du går deg hver eneste gang fast i en motspiller. Dette er skrevet i BESTE mening og ikke gjort for å være jævlig eller kjip men eg følte det var på sin plass å få klarhet i noen saker og ting. Men skal vi få trygghet og vinnervilje inn i laget så er det umulig å ha en eller to som heller tenker på seg selv, tar soloraid og aldri sentrer til bedre plasserte medspillere. Så, når det er sagt så håper eg folk er med idag. Eg setter garderobetiden til 18.00 Så går det iorden så kan den som er først med å svare her (som ikke er med i klubben) få seg en lag-tryout idag. Husk å legg igjen PSN og MSN din!!! Du får da noen kamper til å bevise hva du er god for så skal vi andre se hvem vi tilslutt velger. Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Heihei. Jeg har spilt fifa siden 04, og vil gjerne prøve meg for dere. Spilte 07, 08, og nå Fifa 09 veldig aktivt. Ser på meg selv som en erfaren og dyktig spiller. Har selv Fifa 09, men har spilt det på konsollen til et familiemedlem. Kjøper i dag PS3 selv, regner med at den er i hus omkring kl 18.00 - 19.00. Ønsker personlig å prøvespille som spiss eller sentral midtbane. Trives best som servitør (legge gode pasninger ut mot vingene/inn i midten), eller spiss. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Den er grei. Viss alt går i orden med andre spillere osv så ser vi frem til å få se deg i action. Din msn og psn er? Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du kan adde [email protected] på MSN. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Da har eg gjort det Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Spennende med nok en prøvespiller idag =) Oivols som prøvespilte igår, imponerte stort både offensivt og defensivt, og er nå fast medlem av klubben! Ja, 18.00 passer godt for meg Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Vi hadde en veldig fin kveld med kamper idag =) Vi spilte vel 1 veldig dårlig kamp som vi tapte, en tapte vi rimelig ufortjent. Og resten vant vi! LunaticFanatic viste seg frem og puttet vel en 8-9 mål i løpet av kvelden. I tillegg var også oivols, kazaii, diogo og avrack meget bra. Undertegnende prøvde så godt han kunne å gjøre jobben sin, og håper vel at sine lagkamerater er fornøyd med hans innsats i kveldens kamper Jeg ser veldig frem til flere kamper med dette laget. Utrolig moro å spille for tiden! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har hatt en meget bra fotballkveld i kveld. Eg må si meg meget godt fornøyd med mine lag mates ( ) Lilleru er overalt og jobber iherdig, vinner baller, sentrer, setter opp angrep og forsvarer godt. avRack er en klippe i forsvar og det er ikke mye som slipper forbi den karen oivols viste igår og idag at han er en dyktig spiller, godt overblikk og setter opp mange bra angrep Kazaii er en super ballvinner og jobber konstant..har ikke sett han stå i ro...ikke ved pause engang Diogo86 spiller bedre og bedre og slår gode pasninger og er en dyktig ballvinner. Dette blir bare bedre og bedre, og målene og samspillet kommer bare mer og mer. Må tilslutt få takke alle di som er så uegoistiske at de gjør det mulig for meg å trille inn mål for dette laget, uten dere så hadde ikke eg fått det til, eg prøver så godt eg kan å gjengjelde tjenestene så ofte eg kan, er ingenting som er bedre enn å dra seg fri, komme alene med keeper og SE at du har en medspiller i en knall posisjon, og man sentrer ballen og vet at det blir mål Takk til dere alle Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kamper idag forresten. Eg prøver meg...viss folk er game idag så sier eg GARDEROBE KL 18.00 Lenke til kommentar
avRack Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Eg skal på fotballtrening kl. 17.30, så usikkert når eg er inline ! Lenke til kommentar
Teh_Pretty_boy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Eg skal på fotballtrening kl. 17.30, så usikkert når eg er inline ! Er det da kanskje mulig å få prøvespille da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det kan hende det ja .... Hvor liker du deg best på banen da?,avRack som skal på trening er vår forsvarsklippe...men har du en annen foretrukket plass så kan en av oss andre ta avRacks plass mens du spiller der du vil. Det vi trenger er forsåvidt en forsvarer og en midtbane spiller..... Lenke til kommentar
Teh_Pretty_boy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vil nok si at jeg foretrekker offensiv midtbane eller spiss. Kan også spille ving, men det har jeg ikke spilt så veldig mye. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Spiss/vinger har vi...MEN du kan da få muligheten fra en offensiv midtbane, det skader da ikke . Da må du gi meg PSN din og MSN din..du kan sende det på pm viss du ikke vil poste det her Lenke til kommentar
Teh_Pretty_boy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 MSN: [email protected] PSN: Roma95. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da har eg invita deg til klubben Du får følge litt med her så du ser viss det blir kamper idag eller ikke Lenke til kommentar
Teh_Pretty_boy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det skal jeg Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg rekker ikke inn til 6 idag. Kan være jeg dukker opp utover kvelden, men kan ikke love noe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dæven...du har ikke noen ca tid du kanskje er klar da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå