IcedInsanity Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Får se..var tenkt meg en blund om en liten stund...har jobbet mye og sovet lite i det siste... Lover ingenting men viss eg er våken så kommer eg.... Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dexter, kvifor milito mot pique ?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Litt raskere og bedre på hodet trur eg.. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Miltio: 69 akselerasjon 85 heading 85 spenst 88 markering 84 plassering 89 skli 71 spurtehastighet 86 oppreist takling 86 styrke Pique: 70 akselerasjon 85 heading 84 spenst 76 markering 72 plassering 79 skli 75 spurtehastighet 79 oppreist takling 79 styrke Farten er jo uvesentlig forskjell på vil eg sei, Milito er ein del betre på forsvarsmessige eigenskapar. Så eg stille meg nok negativ til det byttet der altså ! Lenke til kommentar
oivols Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som er med på noen kamper ikveld? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Advarer mot at jeg kan bli med på Tirsdag, da ankommer nemlig min PS3. Slapp av, har spilt mye hos kompiser så er ikke helt newb Endret 1. februar 2009 av JanFr Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ehm...du er ikke medlem av klubben Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sånn å forstå ja... Hvordan søker man om medlemskap? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du kan prøvespille...men vi er ikke på utkikk etter nye spillere..vertfall ikke enda Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Veldig høyt nivå? Får legge meg i hardtrening, så får jeg prøvespille Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Vil si de som er med i klubben holder ett nokså høyt nivå ja. Men som sagt så er vi ikke ute etter nye spillere nå. En liten update til dere andre medlemmer: Spilte noen kamper idag..ble litt av alt, syns ikke vi spilte dårlig i noen av kampene igrunn, men var uheldige med div situasjoner....begynte med tap...siste kampen blir vel husket da vi vant hele 9-2 mot ett morsomt United lag som hadde en keeper som var keen på å gi bort ballen Oivols og Avrack var å sine vante plasser mens undertegnede spilte som ANY, ( SÅ gøy ) Endret 1. februar 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Miltio:69 akselerasjon 85 heading 85 spenst 88 markering 84 plassering 89 skli 71 spurtehastighet 86 oppreist takling 86 styrke Pique: 70 akselerasjon 85 heading 84 spenst 76 markering 72 plassering 79 skli 75 spurtehastighet 79 oppreist takling 79 styrke Farten er jo uvesentlig forskjell på vil eg sei, Milito er ein del betre på forsvarsmessige eigenskapar. Så eg stille meg nok negativ til det byttet der altså ! Farten er det faktisk en rimelig grei forskjell på, så og si samme aks, men toppfarten er endel hakk bedre. Markering og Plassering er derimot 2 uvesentlige egenskaper, da dette er 2 ting man gjør selv. Hvis vi legger til at Pique har 16 cm til gode på Milito når det gjelder høyden så mener jeg Pique er et bedre valg:) Så skal det også sies at jeg er trofast Barcelona-supporter. Og Pique rett og slett har hatt en fantomsesong i år, mens Milito bare har bekreftet det at han var et bomkjøp. Så det er kanskje litt supporterfølelser oppi det hele? Vet ikke helt Nå er jeg forresten tilbake fra en 2 dagers snowboard ferie, og er veldig klar for en HAUG med kamper imorgen. Skal vi prøve å treffes i garderoben klokken 18.30 imorgen(mandag)? Endret 2. februar 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) No skal eg seie at eg ikkje såg på høyda, og det er jo faktisk betydelig forskjell. Men allikavel er jo Milito betre på taklinger og det er jo eit viktig trekk i forsvar. Kan vel kanskje seie at alt i alt er dei ganske like, da. Sånn generelt sett, så får me heller prøva litt då og sjå kor det går. Og korleis spelaren har spelt denne sesongen for Barca, har jo i grunn fint lite å sei for skillsa på spelet, med mindre ein har sånn Adidas Live ting, noko eg ikkje har i alle fall ! Dexter, your call ! Er nok sikkert med på FIFA i dag, skal kanskje spele fotball i 17.30 tida og utover, men det er eg usikker på det vert noko av. Endret 2. februar 2009 av avRack Lenke til kommentar
oivols Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er mest sannsynlig med på noen kamper idag! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Blir lite med speling på meg etter ca. 19 i dag, skal fikse pcn til ein kompis så.. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Det byttet er ikke veldig viktig for meg altså, men vi bør allikevel ta en avgjørelse på hvilke bytter som skal gjøres. Så vi blir 100% vant til laget vi spiller med. Noen som har kommet opp med en taktikk forresten? Men da sier vi 18.30 idag da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå