Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi spilte helt fantastisk til tider i går. Høydepunktet må være den klanen fra Russland vi møtte. De fikk nok seg et like sjokk. Vi vant den kampen både fordi at vi ledet og fordi at de droppet når vi ledet.

Synd det ble en litt svak avslutning. Men vi må ta med oss det beste fra gårsdagens videre. Alle vet hvor de kan forbedre seg selv!

:)

Lenke til kommentar

Vel.....

Eg for min del må bare beklage at eg spilte så til de GRADER under pari igår.Var helt ute av det, brant MANGE 100% sjangser som eg "normalt" pleier å sette i nota.

Vet ikke om det er for mye 1 on 1 online som gjorde at omstillingen til bare å styre ÈN person ble for stor igår, men noe var det vertfall.Bortsett fra det så syns eg dere andre spilte like bra som alltid igår, har ikke sett hverken Monzilla eller TC i aksjon før, men dere imponerte vertfall meg.

Kazaii og Avrack spilte også som eg er vandt til å se dem... +- noe småsnusk..røde kort etc :p

Men eg skal prøve så godt eg kan å komme inn i det igjen, og komme opp på mitt vanlige nivå.

Når det er sagt.....Noen som er med idag?

Lenke til kommentar

Såså, syntes du var god der fremme jeg. Kan jo ikke score på alt, det blir jo kjedelig :p. Alt i alt ble jeg igrunn imponert over alle på banen. Samspill og individuelle ferdigheter satt som smurt.

Jeg prøvde ut en posisjon som en tilbaketrukken midtbanespiller. Aldri spilt noe særlig der, men jeg storkoser meg. Er stort sett involvert i alle spillets faser. Gi meg et par økter til i den posisjonen så sitter det, spesielt på pasningsdelen.

Jeg er med i kveld!

Lenke til kommentar

Eg er klar !

Og røde kort, ja, skal vel ikkje legga skjul på at eg ikkje er av den "fine" typen på banen. Både i virkeligheten og på tv-skjermen. Men, prøve i alle fall å la vera.. Det fyrste kortet, i det 88.min tørr eg sei er "rutinert" i mitt spel.. Plar alltid gjere sånn heilt på tampen av kampen om eit mål kan vera avgjerande og eg kan hindra ein stor målsjanse.

Men det andre, då anar eg ikkje kva eg tenkte med. For eg ville trykka på X, men trykte på firkant av ein merkeleg grunn.. JAja, huff huff..

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...