monzilla Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva med kl 19 da? Da er kampen ferdig, ingen unnskyldning! Lenke til kommentar
oivols Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg er klar for en runde idag. Klarer vi å stille 3-4 stk kanskje? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Eg har ikkje mulighet i dag.. Skal på kino og noko greier no snart.. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nokon som er med å spela i dag kanskje ? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kan noen hjelpe meg og komme på MSN med folk? I den gamle klubben vår ble 9/10 matcher spilt på "impuls" når vi var på MSN! Har addet en av dere, husker ikke hvem det var. Kan de som vil være med å spille sende meg en PM med deres MSN? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Å skrike ut på msn i tillegg til å poste her hjelper! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lilleru eller LunaticFanatic: Sett meg som manager då, så eg kan få invitert folk og slik når de ikkje er her.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har snakket med Lilleru nå og han sier han har funnet en løsning på router/nett problemene som han har hatt. Og han håper han er tilbake så snart som mulig, det håper eg også så vi får begynt å splle litt kamper igjen. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 I kveld kl 20 blir det kamp! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ja såg han var ustabilt online før i kveld, så kanskje han har fått gang på det. Satsar i alle fall på det. Uansett, skader ikkje med fleire managere i laget ! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Greit å få spilt igjen i dag! Gikk etter forholdene greit, en seier, en tap og en uavgjort - der vi hadde to mann utvist. Nå er jeg helt ny i dette laget, så jeg skal la være å si hva jeg mener om utvisningene. Ellers så må man greie å vende seg av R2-syndromet Har selv slitt med det i et par mnd, men jeg tror jeg er over det nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Noen som er game i helga, sett om vi fikk til noen kamper? Eg er med stort sett hele helga... Lenke til kommentar
avRack Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Eg har besøk heile helga, så eg må nok melda pass. Kanskje sundagsettermidag ! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 jeg jobber hele helga, så tviler jeg har sjans. Den ene utvisninga skal jeg ta på meg, forbanna jævelskap av trege reaksjoner online på bap sin skyld ! Når ballen er løs bruker jeg ofte firkant på å sende høye og lange pasninger når jeg ikke bruker høy gjennombrudd, men denne gangen reagerte den så seint at det ble en takling i stedet, irriterte meg grønn over detta der! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvis dere trenger en ekstra så kan jeg godt være med, men må være på senkvelden. Stikker ut om en time og er tilbake litt etter 23 men da er jeg med noen timer om folk er klare. Spørs om dere har plass egentlig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har sendt deg en invite Callaway, og lagt deg til som venn. Vet ikke om det blir noe ikveld, men skader ikke med flere tilgjengelige spillere Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Aiit jeg var egentlig klar nå men ser ikke ut som det blir noe. Får vel ta det en annen gang Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Har deg på MSN-en, Tc47, bare pass på å være online du Forøvrig så har jeg blitt lovet at alle som ville fra vårt lag får plass på dette Endret 17. januar 2009 av monzilla Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg satser på og ha løst mitt problem fredag kveld Så om det går i orden, vil jeg være klar nesten hver eneste gang vi er nok Gleder meg til å komme i gang igjen! Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nå er det en stund siden jeg har spilt, men er tilbake nå ^^ De som har MSN bare send meg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå