lilleru Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Ja, det er bare å få de med monzilla Vi trenger flere spillere for at vi skal få stilt lag så ofte som mulig:) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Da skal jeg høre med de. For min del så har jeg juleferie fra neste torsdag av. I julen regner jeg med at jeg er klar for mye spilling. Hvordan ligger det an med andre her? Lenke til kommentar
oivols Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Lenge siden vi har soilt kamper nå...er evt nye spillere lagt til på laget nå? noen som er klar for en runde i ettermiddag/kveld? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har vært med på laget i en uke, har ikke spilt en kamp enda Har en oppgave som skal inn, i tilleg til eksamen på torsdag. Så jeg er dessverre ikke med. Men fra torsdag og utover er jeg med. Hvis det blir noe spilling da. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 i morra kan jeg, straks jobb nå Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 monzilla, om de spillerne du snakket om er interessert å bli med på dette laget. Så gi beskjed til LunaticFanatic, sånn at han kan få invitert de så fort som mulig=) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ja folkens, er det no liv mellom ribbefettet og juleølet?! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Åååja Har tjuvtrent litt med FIFA i jula, knust brødrene mine såpassa at dei nektar å spela mot meg So eg er klar over helga når eg er back in Stavanger Då er eg klar, veldig klar !! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ich auch Men har Vetleru fått seg ny router? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg veit ikkje.. Men du Luna har vel jobba so mykje overtid no i romjula at du sikkert kan spandere på han ein ny ruter Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Haha, ja kan vel spandere både to og tre stk på han Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan jeg være med i denne klubben? Fikk fifa på fredag PSN: Kolakk Lag: AS Roma Bare si ifra hvis noen vil ta en kamp nå! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Denne klubben er i bunn og grunn slik at vi spiller med ett lag mot andre online lag. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 så det etter at jeg skrev Men jeg kan godt være med på det Lenke til kommentar
avRack Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Okay, då prøver me å setja opp garderobetid på SØNDAG 11.01.2009 kl. 18.00 !! Kven er med ? Eg har fått meg ny TV, flatskjer med HDMI og 1080p og greier Så eg er nok mest sannsynleg med Tipper me aldri klarar å samla fullstall, altså 6 stk, så Kolakk kan nok vera med Endret 9. januar 2009 av avRack Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikkje eg..United kamp kl 1700 Lenke til kommentar
avRack Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ser ikkje ut som det blir noko i alle fall.. Trur nesten eg gir opp denne klubben.. Med mindre fleire nye medlemmer kjem til ? Har prøvd å få kontakt med Lilleru, men han er lite villig på å svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå