lilleru Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Monzilla du er hjertelig velkommen i klubben som permanent medlem om du måtte ønske det =) Vi trenger 1-2 aktive spiller inn i klubben, for at vi kan stille lag så ofte som mulig. Jeg er dessverre uten nett for tiden, men legg til LunaticFanatic på psn, så inviter han deg til klubben Ja, også en siste ting. Har vi noe spesiell aldersgrense i klubben vår egentlig? (Vi har vel ikke det per idag) Men er det ønsket at vi har det? For min egen del, så synes jeg det er greit at folk kan oppføre seg skikkelig, og at de som er klubben er modne nok til og både ta imot og gi kritikk på en ordentlig måte. Vi har jo et strålende eksempel på en "unggutt" som ikke helt taklet dette. Jeg er vel den yngste i klubben med mine 18 år nå? Om ikke Hamza er like gammel eller yngre da, det vet jeg ikke. Men anser meg selv som rimelig moden for alderen Så jeg foreslår at vi setter en aldersgrense på 18 år i klubben, ikke at vi skal nekte folk under og bli medlemmer, men bare som en liten retningslinje, så nye medlemmer skjønner at de må klare å oppføre seg! (Hamza- vet som sagt ikke hvor gammel du er, men om du er under 18 så har ikke dette noe å si for deg) Må si jeg trives veldig godt med de folkene vi har i klubben nå, og håper jeg kommer like godt overens med den/de nye spillerene som evt. kommer inn Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 18? Føler meg gammal jeg da ;P Men enig med ei grense der ja, for nye folk! Lenke til kommentar
oivols Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som er klar for kamper i ettermiddag/kveld? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) 18? Føler meg gammal jeg da ;P Men enig med ei grense der ja, for nye folk! Berre vent til du blir 21, då føle du deg gammal då ! Noen som er klar for kamper i ettermiddag/kveld? Eg kan ikkje i dag, skal på eksamensfest Endret 5. desember 2008 av avRack Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 18? Føler meg gammal jeg da ;P Men enig med ei grense der ja, for nye folk! Berre vent til du blir 21, då føle du deg gammal då ! Noen som er klar for kamper i ettermiddag/kveld? Eg kan ikkje i dag, skal på eksamensfest ' Det vil si at jeg har følt meg gammal i 3 år allerede jeg da Kan heller ikke joine i dag, er på nå men skal straks åka Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg er med hvis noen kan invite meg til laget Send PM for MSN Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Vet ikke om du har fått noe invite, men LunaticFanatic er den som må invite deg iallefall, så add han på psn Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Aha. Har ventet i spenning hele helgen på noe uten resultat skjønner du Hva er PSN til lunafanatic btw? Endret 8. desember 2008 av monzilla Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 The name says it all Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er med så lenge det ordner seg med invite. Addet lunaticfanatic på psn nå Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Her går det fort i svingene. Er i garderoben jeg i håp om at det dukker opp noen å spille med. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Blir det noe spilling i kveld? Hvordan kommuniserer dere før og etter kamper, på MSN? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Vi kommuniserer på msn ja Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er klubben aktiv? Når var forrige kamp? Når blir neste? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Klubben var veldig aktiv, men har blitt litt lite spilling i det siste. Men håper at noen(Avrack, Lunatic eller kanskje deg monzilla) kan ta litt ansvar mens jeg ikke får spilt, og sette opp spilletider:) Sette opp garderobetid dagen før, så folk vet når de skal stille! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Som sagt før, eg er heime på juleferie og har helst lite med tid til FIFA speling no. Men sjølvsagt, dersom eg ser de skal spela og eg har tid, so er lett med ! Lenke til kommentar
hamza3012 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Heisann! Jeg må nok melde meg ut av klubben.. Får ikke nok til å spille fifa lenger. Har nok av treninger og skole =/ Hyggelig å spille med dere den korte tiden jeg spilte da Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hm. Hva med lørdag kveld, da kan jeg spille. Et det noen som er med? Jeg har et par fra gamleklubben (spillere som er mye bedre enn meg) som gjerne vil være med. Begynner å bli så lite klubbaktivitet i fifa at vi kanskje bør unites Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå