IcedInsanity Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 kan ikkje på søndag Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Søndag er det leking i Hafjell, ribbe og United - City så dagen er fullbooket for meg desverre! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Då seier me måndag kl 18.00 då !?! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Då e eg me...med mindre eg fortsatt e i byn og henta vinterdekka mine. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Altså: Oppmøte måndag 01.12.2008 kl. 18.00 i garderoben !! Endret 30. november 2008 av avRack Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er med. MEN vet ikke kor lenge...skal hente dama...men vet ikke helt når enda--- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan ikke idag likevel. Lenke til kommentar
oivols Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kommer rundt 19 tiden. Foruten om idag blir det lite spilling på meg denne uken. Reiser vekk imorgen og er tilbake fredag Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 kommer om litt om det er noen, noe som ser dårlig ut. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 men hittil ingen nei, da blir det ikke no online klubb spill på meg i dag i allefall. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dårlig i dag også altså, rett og slett dritt !! Lenke til kommentar
oivols Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Foreslår at vi finner 2 spillere til å ha på laget. Kommer aldri til å være 8 stk samtidig å spille uansett. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Og de gangene vi er fulltallig da? Da får ikke de to ekstra spillerne lov å være med? Nei eg er imot å hente to nye bare pga at det går litt trått med oss nå. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Har me nokon gong vore fulltallige ? Det er i så tilfelle svært, svært sjeldan. Eg tenker meir på at me får inn fleire, som kan vera reserva på ein måte, at dei får vera med når me ikkje er nok personar. Og dersom ein av oss ikkje skulle ha mulighet til å bli med meir, er da lettare å henta inn. Berre som da er sagt, so kjem eg nok til å ikkje vera so veldig aktiv den neste mnd, frå over helga og til januar. Reiser heim på julaferie, og kjem nok ikkje til å prioritera FIFA med det fyrste da, i alle fall ikkje i starten og slikt. Men eg følge no med her so eg vil no vera med om eg har tid Endret 1. desember 2008 av avRack Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Vi er nødt til å hente inn MINST en ny spiller. Ikke som reserve, men som fast medlem av klubben. Det sier seg nesten selv, at når det vel ikke er spilt kamper på over 2 uker, vet ikke helt når dere spilte sist? Men det begynner vel og bli en god stund siden? At folk er opptatte er selvfølgelig greit, men sitter med en følelse av at folk ikke prioriterer like mye som før, og det er litt kjedelig om det er tilfelle. I mitt tilfelle sliter jeg med ps3 og nett, og det er alle informert om. Mulig jeg har kommet opp med en løsning, som gjør at jeg ikke trenger å kjøpe ny ruter. Som kanskje går litt kjappere. Men alle må gå litt i seg selv, for og se om dere faktisk synes det er moro med denne klubben lenger, eller om dere vil gi plassen deres til noen andre. Jeg håper virkelig alle kommer frem til at dette fremdeles er morsomt, og at alle for opp aktiviten sin et par hakk! For må si jeg har virkelig sansen for alle i klubben akkurat nå. Men for dere som leser dette som ikke er medlem av klubben: Legg igjen en post der dere skriver litt om hva dere kan tilføre klubben, foretrukket posisjon på banen, og en liten rating fra 1-10 om hvor gode dere syntes dere er selv Jeg for min del skal prøve å løse mitt problem så fort som mulig, sånn at jeg kan stille opp igjen snart! Og så fort jeg får løst det, så kommer jeg til å være så aktiv jeg bare klarer! Kom igjen gutta, vi vil vel fortsette å ha den lille(store) hyggen med veldig sosial og moro fifa spilling? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 jeg er med jeg, når jeg kan! som jeg har sagt før, jeg prioriterer ikke fifa fremfor andre ting i livet, men har jeg mulighet ( som er ofte) så er jeg lett med! Nå er jeg sjuk også, så passer igrunn bra ;P Lenke til kommentar
Robinho_nor Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 jeg ønsker og delta g vil gjærne spille spigg eller ving. robinho_nor er psn jeg er med jeg, når jeg kan!som jeg har sagt før, jeg prioriterer ikke fifa fremfor andre ting i livet, men har jeg mulighet ( som er ofte) så er jeg lett med! Nå er jeg sjuk også, så passer igrunn bra ;P robinho_nor er vell litt lettere og se nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Utifra den posten der så tror eg ikke du er gamle karen? Si litt om dine styrker osv på banen du...Og hva er enn spigg? En spiss? Si hvor du trives på banen, hva du har erfaring med, hvor lenge du har spilt Fifa osv. Alle kan komme her å si at dem vil spille spiss, dog merkelig at ALLE tror de er best som spiss... Endret 4. desember 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vår klubb har nesten ikke hatt aktivitet siste måneden, så hvis dere trenger en så vil jeg gjerne være med. Enten på permanent basis, eller når det er behov for det. Litt om spillemåten min: Spiller trygt. Liker raskt pasningsspill, og er flink til å spille gjennom folk. Om jeg har dagen blir det en del mål. Defensivt bidrar jeg alltid, selv de gangene jeg spiller spiss. Det kommer helt an på hvem vi spiller mot og hvordan vi spiller. Regner med at jeg har ca 50 kamper som be a pro i lagsammenheng. Jeg er ikke best som spiss, men det er den desidert vanskeligste posisjonen å mestre - derav attraksjonen min til å spille i den rollen. Jeg har spilt en del spiss for laget mitt med OK uttelling. Det å spille be a pro er jævlig vansskelig. Men vanvittig moro. Spesielt når det spillet sitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå