Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har vore opptatt med eksamenslesing og ymse anna i helga so har vore dårlig med tid. Har den verste eksamen i morgon, so då tenkjer eg at eg nok er med eit par dagar den neste veka på kvelden !

Syns manageren bør få litt kjeft for å vera for hekta på FM for tida ! :p

Lenke til kommentar

Jeg får ikke spilt på nettet for tiden dessverre, fordi jeg ikke får oppdatert Fifa. Og det suger maks.

Så jeg kommer til å være utilgjengelig frem til jeg får kjøpt meg ny ruter. Som jeg håper blir ganske snart.

Men jeg holder kontakten, å kommer sikkert på msn når dere har avtalt spilltider, for å høre hvordan det går :)

Men det hadde kanskje vært lurt å ta inn kanskje 2 nye, så det ikke blir noe problem med lite spillere i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Jepp, hadde absolutt vore lurt å hatt inn nokre reservefolk som me har prata om før. The_Pretty_boy er nesten alltid på msn når me spele, so syns nesten han kan få muligheten til å få vera med.

Mens me ventar på at Lilleru skal få seg ny ruter ;)

Lenke til kommentar

Jeg får litt følelsen av at folk begynner å bli lei av dette?

Håper virkelig ikke det, jeg er utrolig frustert akkurat nå, over at jeg ikke får spilt, før jeg får meg en ny ruter.

Men jeg håper virkelig at dere som er med i klubben fremdeles synes dette er moro, for det er jo først nå, vi virkelig har begynt å bli gode. Jeg håper at Lunatic, som vel har vært den mest aktive i klubben, og som er Klubb Manager sammen med meg, står frem og tar "ansvar" mens jeg er borte.

Dere står fritt til å velge, om dere ønsker og ta inn flere spillere, for og unngå problemer med at vi blir for få folk. Personlig tror jeg det ville vært smart med maks 2 nye spillere.

Jeg håper at ALLE de nåværende medlemmene i klubben, ennå er gira på å fortsette det vi har startet her, for jeg må si jeg har vært utrolig imponert over spillet vårt de siste gangene vi har spilt.

Jeg er utrolig imponert over evnene deres til å styre bare EN spiller, og mener personlig at dere har en MYE vanskeligere jobb enn meg. Da dere må følge mye bedre med, på radar, for å plassere spilleren deres rett til enhver tid. Og tillegg ha ganske lite ballkontakt i løpet av en kamp i forhold til det man er vant med når man spiller "vanlig fifa", så blir jeg så utrolig imponert over hvor uegoistiske alle på laget er. Dere spiller ball hele tiden, og alle gjør en skikkelig manns jobb for laget hele tiden.

Må bare si at jeg virkelig håper, at alle har lyst til å fortsette i klubben, og ta denne klubben til topps!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...