mtnine FURY Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Etter å ha lest på forumet ser jeg at studentene vurderer å ta fri fra skolen fredag, mens vi som har jobb vurderer egenmelding. Nå skal det si at jeg er imot sånn, man har et ansvar og hvis jeg er frisk skal ikke noe stoppe meg i det, men.... sann historie btw I dag på jobben (barnehage) datt jeg på en spiss stein. Det var rett på legevakta. Har fått meg et kutt på ca 3 cm fra rumpesprekken og akkurat ned til åpningen Det gjorde vondt, tro meg, altså jeg har kjørt motorsykkel rett inn i et tre i 90 km/t men dette tok kaka. 4 bedøvelssprøyer i rumpa senere (fitt faen vondt), og 6 sting sitter jeg nå her med en sykemelding til og med fredag 7. november. så JEG FÅR SPILLE GEOW 2 TORSDAG/FREDAG HELE DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!! var så jævlig verdt det haha Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 dude!... wait, what? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har aldri forelesninger på torsdag/fredag, så jeg har alltid langhelg. Passer ganske bra mtp spillanseringer og slikt. Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Haha, din heldiggris! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jeg har sagt opp jobben får noen uker siden så jeg er arbeidsledig får tiden.. bler mye spilling på meg på fredag Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Var det ikke du som hatet Gears da? (Ally 87) Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Var det ikke du som hatet Gears da? (Ally 87) La oss håpe han endrer mening etter helgen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jobber som tekniker så tror jeg skal feilkoble noe slik jeg får en liten karamell. Så får jeg sykemelding og hihi Neida.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Episk om dette er sannt ihvertfall Lenke til kommentar
JV Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Må du sitte på en sånn badering å spille nå da eller? Grattis btw Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hadde jeg ikke hatt så mye å gjøre på jobben hadde jeg lett brukt egenmelding, men har ikke tid er jeg redd.. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Går heldigvis bare på videregående, så kan ta meg fri når jeg vil Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Var det ikke du som hatet Gears da? (Ally 87) jo multiplayer.. ikke campaign mode Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har nok av andre spill, så GoW2 haster ikke, har ikke spilt igjenom enern enda heller (RAM er vanskelig ). Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 På en skala fra 1 til 10, hvor sært var det å bli sydd i rumpa av legen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Går heldigvis bare på videregående, så kan ta meg fri når jeg vil Den tok jeg ikke. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Går heldigvis bare på videregående, så kan ta meg fri når jeg vil Den tok jeg ikke. Ingen kan sparke meg ut skolen bare fordi jeg er borte. Hvis jeg ikke skulle bli borte veeldig leenge da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 øøhm... Nei, sparket ut blir du nok ikke. Selv tror jeg jeg klarer meg med både skole og Gears of War 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå