Core-1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Plutselig ringer det på døra, og der står min bedre halvdel med Fallout special edition og en uberkul t-skjorte :D Så i natt blir det spilling..... Endret 4. november 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 I luv ur better half! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 I luv ur better half! So do i Gleder meg som et uvær,blir nok all nigther i natt ja Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det hørtes hyggelig ut Lenke til kommentar
master_al Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Good for you Microgekk, Fallout 3 er ihvertfall ett fantastisk spill Endret 4. november 2008 av master_al Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Good for you Microgekk, Fallout 3 er ihvertfall ett fantastisk spill Håpet og venta på at noen skulle si det... Takk forresten Gleder meg utrolig, skal kose meg i natt ja Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Plutselig ringer det på døra, og der står min bedre halvdel med Fallout special edition og en uberkul t-skjorte :D Så i natt blir det spilling..... Heldig du som har ho da Kos dæ Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Plutselig ringer det på døra, og der står min bedre halvdel med Fallout special edition og en uberkul t-skjorte :D Så i natt blir det spilling..... Heldig du som har ho da Kos dæ Will do Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 En sånn bedre halvdel må du passe godt på Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 En sånn bedre halvdel må du passe godt på Det er en glede Men fins det no form for kjøretøy i spillet? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 "koselig å stå opp" just saying.... Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Plutselig ringer det på døra, og der står min bedre halvdel med Fallout special edition og en uberkul t-skjorte :D Så i natt blir det spilling..... Hvordan visste han at du var Fallout-fan? Hadde du forhåndsbestilt det slik at han hadde hentet det for deg, eller hadde han fikset det helt selv til deg? Kul overraskelse i så fall. =) Digger personlig når konemor kjøper spill til meg i ny og ne. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Plutselig ringer det på døra, og der står min bedre halvdel med Fallout special edition og en uberkul t-skjorte :D Så i natt blir det spilling..... Hvordan visste han at du var Fallout-fan? Hadde du forhåndsbestilt det slik at han hadde hentet det for deg, eller hadde han fikset det helt selv til deg? Kul overraskelse i så fall. =) Digger personlig når konemor kjøper spill til meg i ny og ne. Hun fikk vel med at jeg nevnte det et par ganger, men hu vet jo at jeg er spillegal så....kansje hun vet mer en jeg trur Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kjapt spørsmål: Skrev du innlegget rett etter at du hadde stått opp? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Kjapt spørsmål: Skrev du innlegget rett etter at du hadde stått opp? Hehe, du tenker på om jeg sov lenge? ja men ikke til 3 skrev inlegget etter at jeg fikk spillet Som er helt RÅTT, har spilt i 2sifra antall timer, og tatt 4 missions :S Skal møte faren min på den radiostasjonen, men kommer meg ikke fram, møter jo bare vegger, virker som jeg er stengt inne av EN stor by Har gått så mye at jeg skulle hatt vandrepokal Endret 5. november 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Må skaffe meeeg spillet!! Kan man oppgradere våpen og slikt som på de gammle Falloutspillene? Hvor lang er gameplayen? Er det Source-Engine som er brukt? Traileren ligner veldig mye på grafikken i HalfLife2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå