Gå til innhold

Peter Kopteff til Viking

FrostGiant

Anbefalte innlegg

Håper viking skaffer seg denne spilleren. Han var fantastisk i Viking. Beste venstrevingen jeg har sett i viking, utrolig bra venstrefot. Hva i helvette gjør han i Aalesund som såvidt klarte å holde seg i eliten(og kanskje ikke). Med litt bedre spillere rundt seg vil han blomstre.

Han bør være #1 i køen til viking for spillere de skal skaffe seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han begynner å bli "gammel", 29 år, Viking vil trolig satse på sine yngre gutter isteden. Av det jeg har forstått og sett (Og det er ikke altfor mye ;) ), så har Viking nok kantspillere ;)

Han har mange gode år igjen. Er lei av å se ungutter i viking, det gir ikke medalje/gull. Høiland er meget god , men er vel mer spiss. Det meste av juniorlaget til viking og viking 2 er søppel. De vant knapt en kamp i 2.div og ble rundspilt. Så cupfinalen mellom viking-stabæk og det var et stort gjesp. Selvom de er unge bør de klare å hevde seg i 2.div hvis de ska komme noen vei.

Lenke til kommentar

Han har jo vært utrolig dårlig i Aafk, så han er ikke noe å satse på i Viking...Viking har Ødegaard på Viking, gi han bedre lønn slik at han blir heller! Og kjøp en ny rask stopper, ny midtbanesjef og en goalgetter! Forlsag til spillere: Sead Ramovic (ja, han har sagt nei...men gi han bedre lønnsbetingelser, så kommer han...og ja, han er en idiot, men allikevel utrolig god), Kasey Wehrmann, Tomasz Sokolowski, Olivier Ocean...

Håper viking skaffer seg denne spilleren. Han var fantastisk i Viking. Beste venstrevingen jeg har sett i viking, utrolig bra venstrefot. Hva i helvette gjør han i Aalesund som såvidt klarte å holde seg i eliten(og kanskje ikke). Med litt bedre spillere rundt seg vil han blomstre.

Lenke til kommentar
Han begynner å bli "gammel", 29 år, Viking vil trolig satse på sine yngre gutter isteden. Av det jeg har forstått og sett (Og det er ikke altfor mye ;) ), så har Viking nok kantspillere ;)

Han var utrolig gammel og dårlig i går mot Sogndal. Lekte med sogndalspillerne og var kampens store spiller, han bør legge opp straks så dårlig som han er.

Lenke til kommentar
Han har jo vært utrolig dårlig i Aafk, så han er ikke noe å satse på i Viking...Viking har Ødegaard på Viking, gi han bedre lønn slik at han blir heller! Og kjøp en ny rask stopper, ny midtbanesjef og en goalgetter! Forlsag til spillere: Sead Ramovic (ja, han har sagt nei...men gi han bedre lønnsbetingelser, så kommer han...og ja, han er en idiot, men allikevel utrolig god), Kasey Wehrmann, Tomasz Sokolowski, Olivier Ocean...

Peter Kopteff er bedre enn Ødegaard. Kopteff sine innlegg er mye mer presise. Ødegaard er god når han har dagen, men det er kanskje hver 10.kamp han spiller. Peter Kopteff er mye mer stabil. Det er ikke lett å være god når man spiller på et møkkalag som Aalesund. Får Kopteff bedre spillere rundt seg vil han blomstre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...