DaRe_deVIl Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har en pIII CPU 800 mh. hvordan overklokker jeg den??? Jeg har bestilt en AMD barton 2500+!!! :o Lenke til kommentar
scar Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 skru opp FSB til den ikke booter lenger og så skru den ned litt Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 For det første: Ikke post i kategorien Nyheter! For det andre: Søk på forumet, jeg vet ikke om kalkulatoren min kan vise så mange tall som det er poster av nettopp det du spørr om. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Hvordan skrur man opp fsb-en??? Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Feilpostet. Denne hører hjemme i kategorien "prosessor og overklokking". FSB justeres i BIOS. Les vår nybegynnerguide: http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...del1/index.html Tråden stenges og flyttes grunnet feilposting. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg